search
ثبت نام / ورود




ست تیوب ورزشی Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
733
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 1,221,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 305,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

ست تیوب ورزشی Agilinex
برای انجام دادن بسیاری از حرکات نیاز است که از ابزار ورزشی مناسب استفاده کنید؛ زیرا باعث اثربخشی بهتر می‌شود. زمانی‌که نیاز دارید، دامنه وسیعی در تمرینات را داشته باشید می‌توانید از ست تیوب ورزشی Agilinex استفاده کنید. ست تیوب با تنوعی که دارد برای اکثر ورزشکاران مناسب خواهد بود. به ‌همین ‌دلیل تمایل برای به‌ کار بردن چنین وسیله‌ی ورزشی بالا است. برای آگاهی و کسب اطلاعات مفید در مورد ویژگی و کاربردهای این ست ورزشی مطالبی ارائه کرده‌ایم. برای رسیدن به اندامی متناسب و داشتن ابزار ورزشی مناسب بهترین کار می‌تواند مطالعه این مقاله باشد. ویژگی‌های ست تیوب ورزشی Agilinex کشور چین اقدام به تولید ست تیوب ورزشی Agilinex نموده که برای...

برای انجام دادن بسیاری از حرکات نیاز است که از ابزار ورزشی مناسب استفاده کنید؛ زیرا باعث اثربخشی بهتر می‌شود. زمانی‌که نیاز دارید، دامنه وسیعی در تمرینات را داشته باشید می‌توانید از ست تیوب ورزشی Agilinex استفاده کنید. ست تیوب با تنوعی که دارد برای اکثر ورزشکاران مناسب خواهد بود. به ‌همین ‌دلیل تمایل برای به‌ کار بردن چنین وسیله‌ی ورزشی بالا است. برای آگاهی و کسب اطلاعات مفید در مورد ویژگی و کاربردهای این ست ورزشی مطالبی ارائه کرده‌ایم. برای رسیدن به اندامی متناسب و داشتن ابزار ورزشی مناسب بهترین کار می‌تواند مطالعه این مقاله باشد.

ویژگی‌های ست تیوب ورزشی Agilinex

کشور چین اقدام به تولید ست تیوب ورزشی Agilinex نموده که برای بالا بردن کیفیت از جنس لاستیک استفاده کرده است. این موضوع مرغوبیت ست تیوب ورزشی Agilinex را تضمین خواهد کرد. در نتیجه این ست تیوب با مقاومت‌های متنوعی که دارد، بسیار مفید است. این ست با رنگ‌های قرمز، سبز، زرد، مشکی و آبی عرضه می‌شود. در واقع رنگ‌های مختلف در روحیه ورزشکار تآثیر زیادی ایجاد می‌کند. ست تیوب ورزشی Agilinex مقاومتش براساس ترتیب رنگ‌ها از کم به زیاد است. بسته‌های ست تیوب ورزشی Agilinex دارای 5 عدد کش CX با مقاومت‌های متفاوت است. به‌ عبارتی میزان مقاومت برای هر رنگ با دیگری فرق دارد. در نتیجه رنگ زرد، عدد 1، قرمز 2، آبی 3، سبز 4 و مشکی 5 را نشان می‌دهد. شما می‌توانید بر اساس توانایی بدنی خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

میزان فشاری که رنگ زرد به بدن وارد می‌‌کند، 4.6 کیلوگرم خواهد بود. اگر رنگ ست قرمز باشد، فشاری که احساس می‌کنید، 9 کیلوگرم است. به‌ علاوه رنگ آبی ست تیوب 13.6 کیلوگرم را نشان می‌دهد. اگر رنگ سبز را برای تمرینات خود به‌ کار ببرید، قطعاً 18.2کیلوگرم فشار را باید بتوانید تحمل کنید. وقتی در بالاترین حد آمادگی بدنی باشید، رنگ مشکی که 22.8 کیلوگرم را دارد، مناسب است.هم‌چنین طول 1.5متر برای این ست باعث می‌شود تا بتوانید حرکات بیشتری را انجام دهید. به‌ علاوه تعداد 1 عدد قلاب اتصال به درب در بسته ست تیوب امنیت در حین تمرین را بالا می‌برد. شما می‌‌توانید با 2 عدد دستگیره پددار بدون اذیت شدن دست‌ها تمرینات را شروع کنید. به ‌علاوه 2 عدد مچ بند در بسته‌های ست تیوب ورزشی Agilinex دلیل استفاده آن برای مدت طولانی است. هم‌چنین با وجود 1 عدد کیف حمل باعث می‌شود تا وسایل ورزشی نامنظم نباشند. شما می‌توانید کارابین و گیره‌های مختلف را با دیگر وسایل درون کیف بگذارید و به محل تمرین ببرید.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از ست تیوب ورزشی Agilinex

با ‌وجود طراحی مناسب ست تیوب ورزشی Agilinex امکان استفاده از آن در مراکز درمانی و فیزیوتراپی فراهم خواهد بود. هم‌چنین مربیان در باشگاه و سالن‌های ورزشی برای تمرینات ست تیوب را به‌ کار می‌برند. این ست مناسب برای توانبخشی و ایروبیک است. هم‌چنین ست تیوب ورزشی Agilinex مناسب برای تمرینات بالاتنه و پاها خواهد بود و حرکات زیادی را می‌توانید با آن انجام دهید. ست تیوب ورزشی Agilinex در ورزش جذابیت دارد؛ زیرا جایگزین وزنه و دمبل تقویت تمامی اعضای بدن است.  

اگر می‌خواهید با ست تیوب ورزش کنید باید دستگیره‌هایی را تهیه کنید که تیوب در آن قلاب شود. در این شرایط گرفتن دستگیره با دست می‌تواند در انجام حرکات بالاتنه مفید باشد. هم‌چنین شما می‌توانید دستگیره را در مچ پا بندازید و از فشار تیوب برای تناسب اندام استفاده کنید.


مشخصات کلی
رنگ
قرمز , سبز , زرد , مشکی , آبی
جنس
لاستیک
طول
1.5 متر
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
باشگاه , مراکز درمانی و فیزیوتراپی , سالن های ورزشی
مقاومت
براساس ترتیب رنگ‌ها از کم به زیاد
کاربرد
مناسب برای توانبخشی و ایروبیک , مناسب برای تمرینات کششی بالاتنه و پاها , جایگزین وزنه و دمبل تقویت تمامی اعضای بدن ,
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای 5 عدد کش CX با مقاومت‌های متفاوت - 1 عدد قلاب قابل اتصال به درب - 2 عدد دستگیره پددار - 2 عدد مچ بند - 1 عدد کیف حمل - کارابین و گیره‌های مختلف
میزان فشار هر مقاومت
مقاومت 1 -----> زرد (4.6 کیلوگرم) - مقاومت 2 -----> قرمز (9 کیلوگرم) - مقاومت 3 ----->آبی (13.6 کیلوگرم) - مقاومت 4 -----> سبز (18.2 کیلوگرم) - مقاومت 5 -----> مشکی (22.8 کیلوگرم)

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
مقاومت
کاربرد

ست تیوب ورزشی Agilinex
0 از 0 رای
1,221,000 تومان
موجود
لاستیک
1.5 متر
چین
باشگاه مراکز درمانی و فیزیوتراپی سالن های ورزشی
براساس ترتیب رنگ‌ها از کم به زیاد
مناسب برای توانبخشی و ایروبیک مناسب برای تمرینات کششی بالاتنه و پاها جایگزین وزنه و دمبل تقویت تمامی اعضای بدن
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی