search
ثبت نام / ورود




رک مدیسن بال موبایل MaxWell


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
705
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 5,513,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 1,378,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

رک مدیسن بال موبایل MaxWell
 اگر افراد به صورت مرتب ورزش کنند خواب منظمی خواهند داشت و طبق مطالعات انجام شده ورزش 65 درصد کیفیت خواب را افزایش می‌دهد. ورزش پیری را به تآخیر می‌اندازد، مفصل‌ها و ماهیچه‌های بدن با ورزش سالم خواهند ماند، سیستم دفاعی بدن تقویت می‌شود و اعتماد به نفس را بالا می‌برد. برای انجام ورزش علاوه بر مهم بودن حرکات ورزشی برای حفظ سلامتی و بهداشت محیط و وسایل ورزشی به یک سری وسایل نیاز داریم که در ادامه به توضیح برخی از آن‌ها می‌پردازیم. دستگاه کراس فیت دستگاه‌های کراس فیت در سال‌های اخیر یکی از وسایل اصلی سالن‌های ورزشی می‌باشند. مهم‌ترین عامل در ساخت دستگاه کراس فیت، استحام آن است. زیرا این وسیله...

 اگر افراد به صورت مرتب ورزش کنند خواب منظمی خواهند داشت و طبق مطالعات انجام شده ورزش 65 درصد کیفیت خواب را افزایش می‌دهد. ورزش پیری را به تآخیر می‌اندازد، مفصل‌ها و ماهیچه‌های بدن با ورزش سالم خواهند ماند، سیستم دفاعی بدن تقویت می‌شود و اعتماد به نفس را بالا می‌برد. برای انجام ورزش علاوه بر مهم بودن حرکات ورزشی برای حفظ سلامتی و بهداشت محیط و وسایل ورزشی به یک سری وسایل نیاز داریم که در ادامه به توضیح برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

دستگاه کراس فیت

دستگاه‌های کراس فیت در سال‌های اخیر یکی از وسایل اصلی سالن‌های ورزشی می‌باشند. مهم‌ترین عامل در ساخت دستگاه کراس فیت، استحام آن است. زیرا این وسیله ورزشی تحت تنش و کشش بوده  و کارایی و زیبایی کراس فیت در درجه بعدی اهمیت قرار می گیرد. انواع دستگاه‌های بدنسازی و باشگاهی در فروشگاه ورزشی اسپرت کالا بر اساس استانداردهای تجاری به فروش می‌رسد. اندازه این دستگاه ورزشی مطابق موارد بین المللی طراحی شده است. هم‌چنین اگر نیاز به تغییر ابعاد، اضافه نمودن بازوهای تقویتی و...در کراس فیت باشد می‌توان به صورت اختصاصی این کار را بر روی سازه‌ها انجام داد.

رک نگهدارنده

رک نگهدارنده در کل یک وسیله ورزشی به شمار می‌آید که در ابعاد و تعداد پایه‌های متفاوت و جنس فلز یا آلومینیوم ساخته می‌شود و در سالن‌های ورزشی و حتی منازل قابل استفاده می‌باشد.

رک مدیسن بال موبایل Maxwell

رک نگهدارنده یا رک مدیسن بال موبایل  دارای 4 طبقه برای قرار گرفتن توپ است. رک مدیسن بال به نظم دهی بیشتر باشگاه کمک می‌کند و برای تمیز نگه داشتن توپ می‌توانید از  رک مدیسن بال موبایل  استفاده کنید.

مشخصات و کاربرد رک مدیسن بال موبایل Maxwell

جنس رک مدیسن بال موبایل آلومینیوم و به طور مثال رک نگهدارنده با ابعاد 150*100*30 سانتی‌متر دارای ظرفیت 20 تا 25 عدد توپ می‌باشد. هند کشور سازنده این محصول است. به دلیل چرخدار بودن رک مدیسن بال موبایل جابه جایی آن آسان و در سالن‌های ورزشی بیشتر برای نگه داری توپ‌های مدین بال استفاده می‌شود. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت فرشگاه  ورزشی اسپرت کالا، از محصولات ورزشی با کیفیت، مطابق با نیاز روز جامعه، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.


مشخصات کلی
جنس
آلومینیوم
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای نگهداری توپ‌های مدیسن بال در سالن‌های ورزشی
ظرفیت
20 تا 25 عدد
ابعاد
150*100*30 سانتی‌متر
مشخصات فنی
تعداد طبقه
4
سایر مشخصات
جا به جایی آسان به دلیل چرخدار بودن پایه‌ها

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ظرفیت
ابعاد

رک مدیسن بال موبایل MaxWell
0 از 0 رای
5,513,000 تومان
موجود
آلومینیوم
هند
سالن های ورزشی
مناسب برای نگهداری توپ‌های مدیسن بال در سالن‌های ورزشی
20 تا 25 عدد
150*100*30 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی