search
ثبت نام / ورود




رول فلکسی رپ Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
726
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 144,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 36,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

رول فلکسی رپ Agilinex
رول فلکسی رپ Agilinex وسیله‌ای کمک درمانی است. ممکن است حین ورزش کردن در باشگاه با وزنه‌های سنگین یا در مواقع دیگر عضلات ما کش بیایند، بگیرند یا آسیب‌هایی ببینند. در این صورت برای درمان و التیام این آسیب‌ها از گرما درمانی یا سرما درمانی و بانداژ کردن ناحیه‌ی آسیب دیده استفاده می‌کنند. هم‌چنین برای کمک به این درمان‌ها و ثبات کیسه‌های یخ یا آب گرم از این وسیله استفاده می‌شود. ویژگی‌های رول فلکسی رپ Agilinex   رول فلکسی رپ Agilinex دقیقاً مانند سلفونی است که خاصیت کشش و نگهداری دارد، بنابراین سلفونی با استحکام بالا و رنگ شفاف است که برای بستن ناحیه‌ی آسیب دیده استفاده می‌شود. این رول به دلیل خاصیت کشسانی...

رول فلکسی رپ Agilinex وسیله‌ای کمک درمانی است. ممکن است حین ورزش کردن در باشگاه با وزنه‌های سنگین یا در مواقع دیگر عضلات ما کش بیایند، بگیرند یا آسیب‌هایی ببینند. در این صورت برای درمان و التیام این آسیب‌ها از گرما درمانی یا سرما درمانی و بانداژ کردن ناحیه‌ی آسیب دیده استفاده می‌کنند. هم‌چنین برای کمک به این درمان‌ها و ثبات کیسه‌های یخ یا آب گرم از این وسیله استفاده می‌شود.

ویژگی‌های رول فلکسی رپ Agilinex  

رول فلکسی رپ Agilinex دقیقاً مانند سلفونی است که خاصیت کشش و نگهداری دارد، بنابراین سلفونی با استحکام بالا و رنگ شفاف است که برای بستن ناحیه‌ی آسیب دیده استفاده می‌شود. این رول به دلیل خاصیت کشسانی که دارد به راحتی می‌تواند کیسه‌های یخ یا آب گرم را در محل آسیب دیده نگه دارد. قدرت کشسانی رول فلکسی متعادل است و به هیچ وجه اذیت کننده نیست. از طرفی این قدرت کم نیست که نتواند بانداژ یا کیسه یخ را نگه دارد. بنابراین فشار مناسبی به ناحیه‌ی مورد نظر وارد می‌کند. مزیت دیگر رول فلکسی رپ Agilinex مقرون به صرفه بودن آن است. درست مانند سلفون غذا شما به راحتی می‌توانید آن را پاره کنید و دوباره در هنگام نیاز برای بستن ناحیه‌ی آسیب دیده استفاده کنید. رول فلکسی رپ Agilinex در عرض ۱۲ سانتی‌متر و طول ۱۹۸متر تولید می‌شود و ساخت کشور چین است. لازم به ذکر است برای استفاده‌ی بهتر و راحت‌تر دسته‌ای برای این محصول تهیه شده است و بر خلاف سایر رول‌های فلکسی نیاز به دسته‌ی جداگانه ندارد.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از رول فلکسی رپ Agilinex  

در هنگام آسیب برای ادامه‌ی ورزش خود باید بتوان کیسه یخ یا بانداژ را در محل آسیب دیده بدون کمک دست نگه داشت. در این هنگام با استفاده از دسته رول فلکسی، رول فلکسی رپ Agilinex را در مکان مناسب روی کیسه یخ یا بانداژ تا ثبات کامل می‌کشید و می‌چرخانید. این رول از خروج خون از بانداژ یا ورود آب و مایعات به داخل زخم جلوگیری می‌کند و از طرفی برای نگهداری مناسب کیسه یخ و ادامه تمرین و بازگشت به زمین استفاده می‌شود. پوشاندن بانداژ به کمک رول فلکسی به دلیل شفافیت باعث می‌شود که از وضعیت زخم آگاه باشیم و بدون برداشتن پوشش، دید مناسبی به محل آسیب دیدگی داشته باشیم. به این ترتیب در صورت لزوم می‌توان اقدام مناسب را برای محل آسیب دیده انجام داد. پس این رول هم وسیله‌ی مناسبی در باشگاه‌ها، زمین‌های بازی و مسابقات است و هم در مراکز درمانی کاربرد دارد.


مشخصات کلی
جنس
سلفون
طول
198 متر
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی مراکز درمانی و فیزیوتراپی ,
کاربرد
مناسب برای سرما درمانی , مناسب برای نگه داشتن کیسه های یخ و ... در محل دارای آسیب دیدگی
عرض
12 سانتی‌متر
رنگ
سفید
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای دسته برای استفاده راحت

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض
رنگ

رول فلکسی رپ Agilinex
0 از 0 رای
144,000 تومان
موجود
سلفون
198 متر
چین
سالن های ورزشی مراکز درمانی و فیزیوتراپی
مناسب برای سرما درمانی مناسب برای نگه داشتن کیسه های یخ و ... در محل دارای آسیب دیدگی
12 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی