search
ثبت نام / ورود




دستگیره دوبل قابل اتصال به تیوب تمرینی SKLZ


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
637
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 3,036,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 759,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

دستگیره دوبل قابل اتصال به تیوب تمرینی SKLZ
در بعضی مواقع حوصله رفتن به باشگاه را ندارید و ترجیح می‌دهید، تمرینات خود را در خانه انجام دهید؟! در واقع شیوه‌ای که با دستگیره دوبل قابل اتصال به تيوب تمريني SKLZ دنبال می‌کنید، راه‌حل مناسبی خواهد بود. این دستگیره شرایط را برای انجام حرکات در خانه فراهم می‌کند. فواید دستگيره دوبل قابل اتصال به تيوب تمريني SKLZ را تا تجربه نکنید، به ‌درستی درک نخواهید کرد. به‌ همین‌ دلیل به‌ عنوان پرکاربردترین وسیله‌ی ورزشی در خانه محسوب می‌شود. ویژگی‌های دستگيره دوبل قابل اتصال به تيوب تمريني SKLZ هزینه‌ از دلایل ورزش نکردن افراد زیادی است که با دستگیره دوبل قابل اتصال به تيوب تمريني SKLZ کنار می‌رود. با این‌کار باشگاهی خصوصی را به...

در بعضی مواقع حوصله رفتن به باشگاه را ندارید و ترجیح می‌دهید، تمرینات خود را در خانه انجام دهید؟! در واقع شیوه‌ای که با دستگیره دوبل قابل اتصال به تيوب تمريني SKLZ دنبال می‌کنید، راه‌حل مناسبی خواهد بود. این دستگیره شرایط را برای انجام حرکات در خانه فراهم می‌کند. فواید دستگيره دوبل قابل اتصال به تيوب تمريني SKLZ را تا تجربه نکنید، به ‌درستی درک نخواهید کرد. به‌ همین‌ دلیل به‌ عنوان پرکاربردترین وسیله‌ی ورزشی در خانه محسوب می‌شود.

ویژگی‌های دستگيره دوبل قابل اتصال به تيوب تمريني SKLZ

هزینه‌ از دلایل ورزش نکردن افراد زیادی است که با دستگیره دوبل قابل اتصال به تيوب تمريني SKLZ کنار می‌رود. با این‌کار باشگاهی خصوصی را به منزل خواهید برد. در واقع حرکات مربوط به تمامی اعضای بدن را با آرامش می‌توانید انجام دهید؛ زیرا این نوع دستگیره ایمن است. کشور آمریکا برای استفاده آسان از این دستگیره از مواد اولیه مرغوب استفاده می‌کند. به ‌همین ‌دلیل کارایی مطلوبی را برای شما به‌ همراه خواهد داشت.

این وسیله‌ی ورزشی از جنس مناسبی برخوردار است؛ چرا که هنگام کار با آن تمرکز بر انجام حرکات صحیح اهمیت دارد. دستگیره‌هایی که برای دستگیره دوبل قابل اتصال به تيوب تمريني SKLZ استفاده می‌شود، PVC است. به‌ همین ‌دلیل طول عمر زیادی دارد و در انجام صحیح حرکات مؤثر خواهد بود. به ‌علاوه روکشی از فوم برای دستگیره در نظر گرفته‌اند که دلیل اصلی راحتی کار کردن با آن محسوب می‌شود. هم‌چنین تسمه‌ای که دستگیره را به قلاب متصل می‌کند، برزنت است و حالت کشسانی کمی دارد. در نتیجه برای تمرین نیاز به استفاده از قدرت بدنی بیشتری خواهید داشت. استحکامی که برای انجام تمرینات قدرتی نیاز است را در ظاهر این دستگیره می‌توانید مشاهده کنید.

اگر دستگيره دوبل قابل اتصال به تيوب تمريني SKLZ محکم نباشد، انگیزه‌ای برای داشتن آن وجود ندارد. در واقع تصور پاره شدن این نوع دستگیره را نمی‌توانید داشته باشید. حرکاتی که نیاز به چرخش دارند را به‌ دلیل قابلیت چرخشی 360 درجه این دستگیره خیلی راحت می‌توانید انجام دهید.

کاربردهای دستگيره دوبل قابل اتصال به تيوب تمريني  SKLZ

اصلاً فکر نکنید که دستگيره دوبل قابل اتصال به تيوب تمريني SKLZ معمولی است. کارایی و مفید بودن این نوع دستگیره خیلی به شما در رسیدن به هدفتان کمک می‌کند. در واقع با‌ توجه ‌به امکانات و شرایطی که برای شما در تمرینات ایجاد می‌شود، ریسک ناچیزی دارد اگر واقعاً ورزش در خانه برای شما لذت‌بخش است، نیاز به این نوع دستگیره امری عادی خواهد بود. افراد زیادی هستند که ورزش روتین خود را باید داشته باشند و این کار آرامش را در زندگیشان ایجاد می‌کند. در چنین شرایطی رفتن به باشگاه شرایطش ممکن است، فراهم نباشد. به ‌همین‌ دلیل کاربرد این نوع دستگیره در خانه بسیار پررنگ می‌شود. با ‌توجه‌ به تآثیری که این دستگیره در تقویت مفاصل دارد، بسیاری از مراکزهای درمانی و فیزیوتراپی نیز از آن بهره می‌برند.

اگر به ‌دنبال وسیله‌ای برای کار کردن با تیوب‌های تمرینی هستید، این دستگيره دوبل قابل اتصال به تيوب تمريني SKLZ را تست کنید. شما می‌توانید حرکات مرتبط به بالاتنه را یادداشت کنید و در حین ورزش با کمک این دستگیره انجام دهید. از آن ‌جایی‌که برای انجام ورزش با دستگیره مورد نظر فشار بیشتری بر عضلات دارد می‌شود، اندامتان سریع‌تر شکل خواهد گرفت.


مشخصات کلی
جنس
PVC
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
خانه , سالن های ورزشی مراکز درمانی و فیزیوتراپی ,
کاربرد
قابل استفاده به همراه تیوب‌های تمرینی و مناسب برای تمرینات بالاتنه
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای بندهای برزنتی و دستگیره روکش دار - دارای ساختار محکم - دارای قابلیت چرخش 360 درجه - سازگاری و اتصال با تیوب‌ها و کابل‌های تمرینی

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

دستگیره دوبل قابل اتصال به تیوب تمرینی SKLZ
0 از 0 رای
3,036,000 تومان
موجود
PVC
آمریکا
خانه سالن های ورزشی مراکز درمانی و فیزیوتراپی
قابل استفاده به همراه تیوب‌های تمرینی و مناسب برای تمرینات بالاتنه
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی