search
ثبت نام / ورود




تیپ امریکن استایل سفید 5 متری Kindmax


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1313
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

عرض:

قیمت : 72,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 18,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

تیپ امریکن استایل سفید 5 متری Kindmax
آسیب دیدن در ورزش به خصوص در ورزش‌های حرفه‌ای بسیار رایج می‌باشد. به همین خاطر ورزشکاران به این موضوع بسیار اهمیت می‌دهند و از پیش آمدن آسیب‌های احتمالی، پیشگیری می‌کنند. بسیاری از باشگاه‌های ورزشی، سالانه هزینه‌ی زیادی برای خرید و استفاده از لوازم پزشکی دارند. یکی از وسایل پر کاربرد و ضروری برای لوازم پزشکی، نوارهای تیپ امریکن می‌باشد. تیپ امریکن استایل سفید 5 متری Kindmax یک محصول با کیفیت می‌باشد و در بین محصولات مشابه داخل بازار، بسیار پر فروش و محبوب است. مفاصل و عضلاتی که در طی تمرینات آسیب می‌بینند را می‌توان با این نوار تا حد قابل توجهی درمان کرد. تیپ امریکن استایل سفید 5 متری Kindmax برای فیکس کردن مفاصلی که در رفته و یا...

آسیب دیدن در ورزش به خصوص در ورزش‌های حرفه‌ای بسیار رایج می‌باشد. به همین خاطر ورزشکاران به این موضوع بسیار اهمیت می‌دهند و از پیش آمدن آسیب‌های احتمالی، پیشگیری می‌کنند. بسیاری از باشگاه‌های ورزشی، سالانه هزینه‌ی زیادی برای خرید و استفاده از لوازم پزشکی دارند. یکی از وسایل پر کاربرد و ضروری برای لوازم پزشکی، نوارهای تیپ امریکن می‌باشد. تیپ امریکن استایل سفید 5 متری Kindmax یک محصول با کیفیت می‌باشد و در بین محصولات مشابه داخل بازار، بسیار پر فروش و محبوب است. مفاصل و عضلاتی که در طی تمرینات آسیب می‌بینند را می‌توان با این نوار تا حد قابل توجهی درمان کرد. تیپ امریکن استایل سفید 5 متری Kindmax برای فیکس کردن مفاصلی که در رفته و یا جا به جا شده است، مناسب است و بسیار عالی فیکس کردن را برای شما انجام می‌دهد. استفاده از تیپ امریکن استایل سفید 5 متری Kindmax بسیار آسان است و لبه‌های دندانه‌دار موجود در این نوار موجب می‌شود تا شما بتوانید بسیار راحت نوار را با دستان خود باز و از آن استفاده کنید. در حالت کلی می‌توان گفت که تیپ امریکن استایل سفید 5 متری Kindmax یک محصول مناسب برای ورزشکاران و افراد آسیب دیده می‌باشد. این محصول تنها برای آسیب دیدگان ورزشی نیست و برای همه‌ی افراد کاربرد دارد.

خرید تیپ امریکن استایل سفید 5 متری Kindmax

کشور سازنده‌ی این محصول چین است. یکی از ویژگی‌های بارز این محصول، ماندگاری بالای این محصول می‌باشد. شما تا ساعت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. هم‌چنین تیپ امریکن استایل سفید 5 متری Kindmax ضد آب می‌باشد و شما می‌توانید در استخر و در آب و هوای بارانی از این محصول استفاده لازم را بکنید. همان طور که از عکس مشخص است، رنگ این محصول سفید می‌باشد و به صورت رول شده به شما تحویل داده می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز تیپ امریکن استایل سفید 5 متری Kindmax فاقد لاتکس بودن آن می‌باشد. این محصول در دو عرض مختلف با طول 5 متر، ارائه شده است. میزان چسبندگی استانداردی دارد و موقع کنده شدن پوست شما را اذیت نمی‌کند. از تیپ امریکن استایل سفید 5 متری Kindmax در خانه، باشگاه‌های ورزشی، مراکز درمانی و فیزیوتراپی استفاده می‌شود. اگر قصد خرید این محصول با کیفیت و درجه یک را دارید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی اسپرت کالا خریداری کنید و آن را صحیح و سالم تحویل بگیرید. با استفاده از این محصول مفاصل آسیب دیدتان را به آسانی درمان کنید و بدن خود را دوباره به سلامتی برسانید.


مشخصات کلی
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
مراکز درمانی و فیزیوتراپی , سالن های ورزشی
کاربرد
بهبود و جلوگیری از آسیب بیشتر ناشی از پیچ خوردگی‌ها و کشیدگی‌ها و سایر آسیب‌های ورزشی , مناسب برای فیکس کردن مفاصل
عرض
3.8 سانتی‌متر 5 سانتی‌متر ,
میزان چسبندگی
استاندارد
کشسانی
ندارد
رنگ
سفید
جنس
کتان
طول
5 متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
لبه های دندانه دار برای راحتی پاره شدن با دست

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض
میزان چسبندگی
کشسانی
رنگ
جنس
طول

تیپ امریکن استایل سفید 5 متری Kindmax
0 از 0 رای
72,000 تومان
موجود
چین
مراکز درمانی و فیزیوتراپی سالن های ورزشی
بهبود و جلوگیری از آسیب بیشتر ناشی از پیچ خوردگی‌ها و کشیدگی‌ها و سایر آسیب‌های ورزشی مناسب برای فیکس کردن مفاصل
3.8 سانتی‌متر 5 سانتی‌متر
استاندارد
ندارد
کتان
5 متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی