search
ثبت نام / ورود




تور تمرین شوت و گلزنی SKLZ

SKLZ Goal Shot

0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1108
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 42,152,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 10,538,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

تور تمرین شوت و گلزنی SKLZ
تور تمرین شوت و گلزنی sklz برای تقویت حافظه بینایی و مهارت گلزنی بهترین گزینه است. برند sklz یکی از کمپانی های حرفه ایی در زمینه تولید انواع وسایل ورزشی می باشد. این شرکت در زمینه تمام ورزش ها وسایل مورد نیاز و تقویتی را تولید نموده است. کیفیت مواد تولیدی این برند بسیار بالا است و مقاومت بسیار طولانی و زیادی در برابر فشار و ضربات دارند. تور تمرین شوت و گلزنی بهترین وسیله تمرین برای مهارت های ورزشکار در زمینه فوتبال است. در حین استفاده از این وسیله، ورزشکار می تواند نقطه خاصی از تور را جهت گلزنی انتخاب کند و سپس تمرین خود را انجام دهد. فوتبالیست ها برای تمرینالت پنالتی و هم چنین...

تور تمرین شوت و گلزنی sklz برای تقویت حافظه بینایی و مهارت گلزنی بهترین گزینه است. برند sklz یکی از کمپانی های حرفه ایی در زمینه تولید انواع وسایل ورزشی می باشد. این شرکت در زمینه تمام ورزش ها وسایل مورد نیاز و تقویتی را تولید نموده است. کیفیت مواد تولیدی این برند بسیار بالا است و مقاومت بسیار طولانی و زیادی در برابر فشار و ضربات دارند.
تور تمرین شوت و گلزنی بهترین وسیله تمرین برای مهارت های ورزشکار در زمینه فوتبال است. در حین استفاده از این وسیله، ورزشکار می تواند نقطه خاصی از تور را جهت گلزنی انتخاب کند و سپس تمرین خود را انجام دهد. فوتبالیست ها برای تمرینالت پنالتی و هم چنین حرکات تهاجمی می توانند در مدت زمان معین از این تور استفاده نمایند. با استفاده از این تور، فوتبالیست در مسابقات دیگر موقعیت گلزنی را از دست نخواهد داد. این تور تمرینی با بالابردن تمرکز فوتبالیست، به او کمک می کند تا دیگر موقعیت های شوت و گلزنی را از دست ندهد.
چهار نقطه از
دروازه، جزء بهترین نقاط برای زدن ضربات فوتبالیست به داخل دروازه می باشند. متخصصان گروه sklz تمام مهارت خود را به کار گرفته اند تا مهارت شوت زنی فوتبالیست را در این چهار نقطه افزایش دهند.

کاربرد تور تمرین شوت و گلزنی sklz

فوتبالیست ها می توانند بعد از مدتی استفاده از این تور به راحتی به بالا ترین درجه از مهارت گلزنی دست پیدا کنند. کاربرد این تور تمرین به قرار زیر است:

  • فوتبالیست تمرکز بصری بر روی هدف های خاص پیدا می کند.
  • بین حافظه و بینایی فوتبالیست جهت دستیابی به امتیاز بیشتر هماهنگی بوجود می آید.
  • مهارت شوت زنی فوتبالیست به صورت صعودی افزایش پیدا می کند.
  • بهترین میزان استفاده را بازیکنان حمله و مربیان می توانند داشته باشند.
  • برای بالا بردن تمرکز و دقت استفاده از تور تمرین شوت و گلزنی بهترین گزینه است.
  • این تور بهترین کیفیت را در برابر عوامل مختلف محیطی دارد.

این وسیله را به راحتی می توان در زمین فوتبال، جهت بالا بردن مهارت استفاده نمود.

تهیه بهترین تور تمرین شوت و گلزنی sklz

این تور تمرینی با ابعاد 7.32 در 2.44 به افزایش تمرکز بازیکنان کمک بسیار زیادی خواهد نمود. این وسیله کمک ورزشی به دلیل داشتن وزن سنگین، حمل و نقل بسیار سختی دارد. به همین دلیل کیفی مخصوص جهت حمل و نقل آسان آن در نظر گرفته شده است. کشور آمریکا تور تمرین و شوت گلزنی sklz را در رنگ مشکی و از جنس تور تولید کرده است. برای پایین این تور تمرینی وزنه ایی سنگین تعبیه شده تا در حین تمرین بازیکنان، تور تمرین به سمت بالا جهش نیابد. برای تهیه و خرید تور تمرین شوت و گلزنی sklz می توانید به فروشگاه اینترنتی اسپرت کالا مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی اسپرت کالا بهترین و برترین کالاهای ورزشی را موجود دارد. این فروشگاه به دلیل اجناس معتبری که ارائه می دهد، به عنوان یکی از برترین فروشگاه ها شناخته شده است. در صورت بروز هرگونه سوال درمورد خرید یا سفارش محصول دلخواه، می توانید با مشاوران فروش اسپرت کالا در ارتباط باشید. آن ها شما را راهنمایی می کنند، تا بهترین محصول موردنظرتان را تهیه نمائید و خریدی عالی را تجربه کنید.


مشخصات کلی
جنس
تور مقاوم
کشور سازنده
آمریکا
وزن
6 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی , فضای باز
کاربرد
ایجاد تمرکز بصری روی مناطق خاص هدف , ایجاد هماهنگی بین حافظه و بینایی برای کسب امتیاز بیشتر , تقویت تکنیک شوت زنی با ایجاد سرعت واکنش سریع برای بازیکنان , مناسب برای مربی‌ها و بازیکنان حمله , مناسب برای تمرینات شوت زنی و تمرکز و دقت
ابعاد
7.32*2.44 متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای کیف حمل - وجود وزنه در قسمت پایینی تور برای ثابت ماندن در هنگام تمرین - طراحی مناسب برای چارچوب هدف - تنظیم آسان

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ابعاد

تور تمرین شوت و گلزنی SKLZ
0 از 0 رای
42,152,000 تومان
موجود
تور مقاوم
آمریکا
6 کیلوگرم
سالن های ورزشی فضای باز
ایجاد تمرکز بصری روی مناطق خاص هدف ایجاد هماهنگی بین حافظه و بینایی برای کسب امتیاز بیشتر تقویت تکنیک شوت زنی با ایجاد سرعت واکنش سریع برای بازیکنان مناسب برای مربی‌ها و بازیکنان حمله مناسب برای تمرینات شوت زنی و تمرکز و دقت
7.32*2.44 متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی