search
ثبت نام / ورود




تخته تاکتیک مغناطیسی فوتبال Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1125
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

ابعاد:

قیمت : 2,750,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 687,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

تخته تاکتیک مغناطیسی فوتبال Agilinex
تخته تاکتیک مغناطیسی یک وسیله‌ی کمک آموزشی و همراه همیشگی مربیان فوتبال است، که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها تخته تاکتیک مغناطیسی فوتبال Agilinex یا تخته مربی‌گری می‌باشد. این یک ابزار کاربردی مناسب مربی‌هاست که تاکتیک‌ها و مفاهیم را به ‌راحتی با استفاده از آن به بازیکنان می‌فهمانند. تمامی مربیان از مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند به سادگی از این تخته استفاده کنند. با استفاده از تخته تاکتیک مغناطیسی فوتبال Agilinex دیگر نیاز به مصرف کاغذ نیست. هم‌چنین اگر مربیان بخواهند یک تاکتیک را پاک و یک تاکتیک جدید را جایگزین کنند به ‌راحتی این کار امکان‌پذیر است. علاوه‌ بر این، در زمان مربیان و بازیکنان نیز صرفه‌جویی می‌شود. اگر برای آموزش از تخته‌های بزرگتر استفاده شود دید بهتری به...

تخته تاکتیک مغناطیسی یک وسیله‌ی کمک آموزشی و همراه همیشگی مربیان فوتبال است، که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها تخته تاکتیک مغناطیسی فوتبال Agilinex یا تخته مربی‌گری می‌باشد. این یک ابزار کاربردی مناسب مربی‌هاست که تاکتیک‌ها و مفاهیم را به ‌راحتی با استفاده از آن به بازیکنان می‌فهمانند. تمامی مربیان از مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند به سادگی از این تخته استفاده کنند. با استفاده از تخته تاکتیک مغناطیسی فوتبال Agilinex دیگر نیاز به مصرف کاغذ نیست. هم‌چنین اگر مربیان بخواهند یک تاکتیک را پاک و یک تاکتیک جدید را جایگزین کنند به ‌راحتی این کار امکان‌پذیر است. علاوه‌ بر این، در زمان مربیان و بازیکنان نیز صرفه‌جویی می‌شود. اگر برای آموزش از تخته‌های بزرگتر استفاده شود دید بهتری به بازیکنان می‌دهد.

ویژگی‌های تخته تاکتیک مغناطیسی فوتبال Agilinex

تخته تاکتیک در رنگ سفید عرضه می‌شود، مشابه تخته وایت برد بوده و از جنس فایبرگلاس تولید شده است. این تخته در سه اندازه مختلف و ابعادی در حدود 30*50 سانتی‌متر، 40*60 سانتی‌متر و 60*90 سانتی‌متر دارد. هم‌چنین 22 عدد مهره مگنتی رنگارنگ که نشان دهنده‌ی بازیکنان است به همراه این تخته ارائه می‌شود. تخته تاکتیک مغناطیسی فوتبال Agilinex در ورزشگاه‌های مربوط به آموزش فوتبال و توسط مربیان بسیار استفاده می‌شود. این تخته را می‌توانید به‌راحتی در فروشگاه اسپرت کالا جستجو کنید.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از تخته تاکتیک مغناطیسی فوتبال Agilinex

مربی‌ها قبل از تمرین و مسابقات تاکتیک‌های مورد نظر را به بازیکنان نشان می‌دهند. گاهی نیاز می‌شود تا این تاکتیک‌ها روی تخته تاکتیک مغناطیسی فوتبال از طریق ماژیک نمایش داده شود. نمایش تصویری برای مسیرهای توپ و بازیکنان بهتر در خاطر بازیکنان می‌ماند. در بعضی مواقع باید مسیرها روی تخته ثابت بماند در این مواقع مربیان از مهره‌ها استفاده می‌کنند. تخته تاکتیک مغناطیسی فوتبال Agilinex بیشتر در زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که فرصت محدود باشد و مربی در یک تایم اوت یا یک تمرین کوتاه می‌خواهد مفاهیم را به بازیکنان ارائه کند. ترسیم نقشه و مسیرها روی تخته‌های با ابعاد بزرگتر هم برای مربی و هم برای بازیکنان قابل فهم‌تر است. اگر از این تخته استفاده می‌کنید در خاطر داشته باشید که ماژیک روی تخته را با یک تخته پاک‌کن به ‌راحتی می‌توانید پاک کنید. برای پاک کردن ماژیک نیاز به ماده‌ی خاص دیگری نیست. هم‌چنین در هنگام استفاده از مهره‌ها به خاصیت مغناطیسی تخته دقت کنید تا تخته آسیب نبیند. با استفاده اصولی و درست از تخته تاکتیک مغناطیسی فوتبال Agilinex می‌توانید مدت زمان طولانی‌تری از این تخته استفاده کنید.


مشخصات کلی
جنس
تخته وایت بورد
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای استفاده مربی‌ها
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای 22 عدد مهره مگنتی - دارای خاصیت مغناطیسی

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
مناسب برای استفاده در
کاربرد

تخته تاکتیک مغناطیسی فوتبال Agilinex
0 از 0 رای
1,320,000 تومان
موجود
تخته وایت بورد
سالن های ورزشی
مناسب برای استفاده مربی‌ها
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی