search
ثبت نام / ورود




تاکتیک بورد پوشه 50 برگی VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
692
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 1,199,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 299,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

تاکتیک بورد پوشه 50 برگی VX
چیدمان صحیح بازیکنان و تغییرات ضروری در حین مسابقات از درگیری‌های ذهنی مربیان است. بسیاری از آن‌ها نیاز دارند تا برنامه‌ریزی برای تاکتیک‌ها داشته باشند. به ‌همین‌ دلیل استفاده از تاکتیک بورد پوشه 50 برگی VX بهترین گزینه در این زمینه خواهد بود. با به‌ کار بردن این وسیله‌ی ورزشی مربیان ریسک کمتری را در حین مسابقات برای جابه‌جایی‌ها دارند. هم‌چنین یکی از ابزارهای پرکاربرد مربیان فوتبال به شمار می‌رود. در واقع مسئولین باشگاه‌ها نیز برای کسب نتایج بهتر از مسابقات باید این وسیله مورد نیاز را برای مربیان خود تهیه کنند. ویژگی‌های تاکتیک بورد پوشه 50 برگی VX با تغییراتی که در زمینه‌ی ورزش در حال رخ دادن است، اهمیت دادن به نتایج...

چیدمان صحیح بازیکنان و تغییرات ضروری در حین مسابقات از درگیری‌های ذهنی مربیان است. بسیاری از آن‌ها نیاز دارند تا برنامه‌ریزی برای تاکتیک‌ها داشته باشند. به ‌همین‌ دلیل استفاده از تاکتیک بورد پوشه 50 برگی VX بهترین گزینه در این زمینه خواهد بود. با به‌ کار بردن این وسیله‌ی ورزشی مربیان ریسک کمتری را در حین مسابقات برای جابه‌جایی‌ها دارند. هم‌چنین یکی از ابزارهای پرکاربرد مربیان فوتبال به شمار می‌رود. در واقع مسئولین باشگاه‌ها نیز برای کسب نتایج بهتر از مسابقات باید این وسیله مورد نیاز را برای مربیان خود تهیه کنند.

ویژگی‌های تاکتیک بورد پوشه 50 برگی VX

با تغییراتی که در زمینه‌ی ورزش در حال رخ دادن است، اهمیت دادن به نتایج مسابقات باعث انگیزه برای ادامه دادن خواهد بود. ورزش فوتبال که از محبوب‌ترین ورزش‌ها در تمامی کشورها محسوب می‌شود، نیاز به مربیانی دارد که به‌ درستی تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی داشته باشند. یکی از ابزارهایی که این مربیان نیاز دارند، تاکتیک بورد پوشه 50 برگی  VX می‌باشد که توسط کشور هند تولید می‌شود. در واقع یک صفحه مگنتی با قابلیت جمع شدن  و دارای ابعاد 21*35 سانتی‌متر است. به ‌همین ‌دلیل مربیان این ابزار را خیلی راحت در کنار زمین و هر مکانی که نیاز داشته باشند می‌توانند حمل کنند.

کیفیتی که تاکتیک بورد پوشه 50 برگی VX دارد باعث می‌شود برای مدت طولانی قابل استفاده باشد. از امکاناتی که برای این وسیله‌ی کمک آموزشی می‌توان نام برد مهره‌ها و برگه‌هایی است که در آن وجود دارد. در نتیجه مربیان به ‌راحتی می‌توانند یک زمین و کل بازیکنان در آن را در ابعاد کوچک‌تر داشته باشند. وقتی نیاز به تغییرات متعدد در مسابقه وجود دارد، باید قبل از اجرایی شدن آن تمامی جوانب بررسی شوند. هم‌چنین مربی قادر خواهد بود تا با تغییر دادن 22 مهره‌ در تاکتیک بورد پوشه 50 برگی VX موقعیت‌های مختلف را بسنجد. به‌ علاوه تاکتیک بورد پوشه 50 برگی VX دارای 50 برگ است که مربی بتواند نکات مورد نیاز را در آن یادداشت کند. این یادداشت‌ها به کمک مربی و بازیکنان نیز کمک می‌کند تا در تمرینات آن‌ها را در نظر بگیرند.

کاربردهای تاکتیک بورد پوشه 50 برگی VX

برای این‌که مربیان بتوانند تمامی احتمالات را در مسابقات تجزیه و تحلیل کنند نیاز به تاکتیک بورد پوشه 50 برگی VX دارند. کاربرد این ابزار در فوتبال  ضروری است؛ زیرا تآثیر زیادی در نتیجه‌گیری مسابقات دارد. هم‌چنین مربیان در سالن‌های ورزشی و در جلسات تمرینی با کمک گرفتن از تاکتیک بورد پوشه 50 برگی VX تاکتیک‌های مختلف را تست ‌کنند و با‌ توجه‌ به تیم مقابل تغییرات مورد نیاز را انجام دهند. مربیان، مسئولین باشگاه‌ها برای نتیجه‌ گرفتن بهتر در فصل‌های بعدی می‌توانند بازیکنان بهتری را جذب کنند.


مشخصات کلی
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای استفاده مربی‌ها مناسب برای تمرینات فوتبال ,
مشخصات فنی
اقلام بسته بندی
22 عدد مهره - 50 عدد برگه
سایر مشخصات
دارای خاصیت مگنتی بورد و مهره‌ها

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
مناسب برای استفاده در
کاربرد

تاکتیک بورد پوشه 50 برگی VX
0 از 0 رای
1,199,000 تومان
موجود
سالن های ورزشی
مناسب برای استفاده مربی‌ها مناسب برای تمرینات فوتبال
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی