search
ثبت نام / ورود




بازوبند کشی کاپیتانی VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
854
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 73,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 18,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

بازوبند کشی کاپیتانی VX
نمایان بودن کاپیتان یک تیم در کیفیت تمرینات و مسابقات تآثیرات زیادی دارد. در واقع هم‌تیمی‌ها با راهنمایی‌های این فرد در زمین بازی تغییرات تکنیکی را اجرا خواهند کرد. به ‌همین‌ دلیل داشتن بازوبند کشی کاپیتانی باعث می‌شود تا تیم بهتر عمل کند. همچنین بستن چنین بازوبندی تمرکز را برای مربیان نیز بالاتر خواهد برد؛ زیرا استراتژی‌های تمرینی را بهتر دنبال می‌کنند. بازوبند کشی کاپیتانی VX یکی از با کیفیت‌ترین بازوبندهای روز دنیا به حساب می‌آید. آگاهی پیدا کردن در مودر ویژگی‌ها و کاربردهای این نوع بازوبند باعث استفاده بهتر از آن می‌شود. هم‌چنین شما برای داشتن یک نظم همیشگی در تیم می‌توانید از این مقاله نیز کمک بگیرید. ویژگی‌های بازوبند کشی کاپیتانی VX...

نمایان بودن کاپیتان یک تیم در کیفیت تمرینات و مسابقات تآثیرات زیادی دارد. در واقع هم‌تیمی‌ها با راهنمایی‌های این فرد در زمین بازی تغییرات تکنیکی را اجرا خواهند کرد. به ‌همین‌ دلیل داشتن بازوبند کشی کاپیتانی باعث می‌شود تا تیم بهتر عمل کند. همچنین بستن چنین بازوبندی تمرکز را برای مربیان نیز بالاتر خواهد برد؛ زیرا استراتژی‌های تمرینی را بهتر دنبال می‌کنند. بازوبند کشی کاپیتانی VX یکی از با کیفیت‌ترین بازوبندهای روز دنیا به حساب می‌آید.

آگاهی پیدا کردن در مودر ویژگی‌ها و کاربردهای این نوع بازوبند باعث استفاده بهتر از آن می‌شود. هم‌چنین شما برای داشتن یک نظم همیشگی در تیم می‌توانید از این مقاله نیز کمک بگیرید.

ویژگی‌های بازوبند کشی کاپیتانی VX

اهمیت دادن به لوازم ورزشی یکی از دلایل موفقیت است؛ زیرا به برنامه‌ریزی تیمی کمک زیادی می‌کند. در واقع استفاده کردن از یک بازوبند کشی کاپیتانی هم‌چون برند VX نشان از دقت مربی در پیشرفت افراد است. به ‌علاوه این انگیزه وجود دارد که به ‌کار بردن یک بازوبند مرغوب برای تیم اعتبار بالایی را ایجاد خواهد کرد. یکی از دلایلی که کشور هند اقدام به تولید بازوبند کشی کاپیتانی VX کرده است، اهمیت آن در ورزش است.

وقتی کاپیتان از بازوبندی استفاده کند که جنس پارچه کشی دارد، قطعاً اذیت نخواهد شد. در واقع با در نظر گرفتن زمان طولانی در بازی‌ها جنس و مدل بازوبند نباید خیلی سفت یا شل باشد. به ‌همین ‌دلیل بازوبند کشی کاپیتانی VX گزینه‌ی مناسبی برای استفاده کردن است. با ‌توجه ‌به تنوع رنگ برای پیراهن‌های تیم‌ها این برند نیز اقدام به ارائه رنگ‌بندی مختلفی کرده است. در واقع تولید بازوبندهایی با رنگ‌های قرمز، سبز، زرد، مشکی دست شمار را برای انتخاب باز کرده است.

کاربردهای بازوبند کشی کاپیتانی VX

در سالن‌های ورزشی استفاده کردن از بازوبند کشی کاپیتانی VX نشان از اهمیت به افراد در تمرینات است. به‌ همین‌ دلیل بسیاری از ورزشکاران تمایل دارند از وسایلی استفاده کنند که در تمرینات توجه هم ‌تیم‌ها را بیشتر جلب کند. در بسیاری مواقع حین مسابقات بی‌دقتی‌ها با تذکرات کاپیتان رفع می‌شود. بنابراین برای بهبود عملکرد بازیکنان ابزاری ضروری محسوب می‌شود. با ‌توجه ‌به هیجانات بالا در تمرینات و مسابقات باید نشا‌نه‌ای از کاپیتان در تیم مشخص باشد. به‌ همین علت بازوبند کشی کاپیتانی VX مناسب برای تمایز کاپیتان از سایر بازیکنان است. در استفاده کردن از این بازوبند برای تیم‌ها هیچ شکی وجود ندارد؛ زیرا همراه داشتن آن کارایی بالایی ایجاد می‌کند.

برای این ‌که استفاده کردن از بازوبند کشی کاپیتانی VX راحت باشد، بهتر است که روی آستین پیراهن قرار بگیرد. در واقع به ‌کار بردن بازوبند کشی را می‌توانید خیلی راحت در بالاترین قسمت بازو بگذارید و نگران افتادن آن نباشید.


مشخصات کلی
رنگ
قرمز , سبز , زرد , مشکی
جنس
پارچه کشی
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
قابل استفاده در ورزش‌های تیمی , مناسب برای تمایز کاپیتان از سایر بازیکنان

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

بازوبند کشی کاپیتانی VX
0 از 0 رای
73,000 تومان
موجود
پارچه کشی
هند
سالن های ورزشی
قابل استفاده در ورزش‌های تیمی مناسب برای تمایز کاپیتان از سایر بازیکنان
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی