search
ثبت نام / ورود




اب استرپ Agilinex

Agilinex Ab Strap

0
نظر
0
پرسش و پاسخ
575
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 771,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 192,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

اب استرپ Agilinex
به احتمال خیلی زیاد، شما هم راجب ورزش و تمرین بارفیکس سخنی شنیده اید و یا حتی یک بار با میله ها بارفیکس ورزش کرده اید. این ورزش در بین عموم مردم بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد. به طوری که در بسیاری از خانه ها میله های بارفیکس به وضوح دیده می شود و افراد با آن تمرین می کنند. این ورزش برای بدنسازی و فیتنس و همچنین برای انواع تمرینات با وزن بدن مناسب می باشد. تاثیراتی که تمرینات این میله بر روی بدن شما دارد، از فواید خیلی خوبی بر خوردار است. به طوری که عضلات بازو، شانه ها، شکم و ... را به طور کامل درگیر کرده و آن ها را قوی و...

به احتمال خیلی زیاد، شما هم راجب ورزش و تمرین بارفیکس سخنی شنیده اید و یا حتی یک بار با میله ها بارفیکس ورزش کرده اید. این ورزش در بین عموم مردم بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد. به طوری که در بسیاری از خانه ها میله های بارفیکس به وضوح دیده می شود و افراد با آن تمرین می کنند. این ورزش برای بدنسازی و فیتنس و همچنین برای انواع تمرینات با وزن بدن مناسب می باشد. تاثیراتی که تمرینات این میله بر روی بدن شما دارد، از فواید خیلی خوبی بر خوردار است. به طوری که عضلات بازو، شانه ها، شکم و ... را به طور کامل درگیر کرده و آن ها را قوی و تقویت می کند. اما همه ما می دانیم که تمرینات بارفیکس به هیچ عنوان آسان نیست و هر کسی نمی تواند این تمرینات را انجام دهد. زیرا وزن کل بدن بر روی دستان شما قرار می گیرد و این دست باید چندین بار به صورت متوالی بدن را به سمت بالا و سپس به سمت پایین هدایت کند. این کار برای همه افراد امکان پذیر نیست و آنان نمی توانند از خاصیت های تمرین های بارفیکس بهره مند شوند. به همین خاطر محصولی تولید شده تا این تمرین را برای شما راحت تر کند و از سخت بودن آن بکاهد. اب استرپ Agilinex به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بارفیکس را به صورت آسان تر با همین کاربرد قبلی اجرا کنید. شما باید این کمکی ها را به میله بارفیکس خود متصل نمایید و تمرینات خود را با آن آغاز کنید. این کمکی ها به آسانی نصب می شود و جا به جایی راحتی دارد. اب استرپ Agilinex به طور کامل بازو های شما را پوشش می دهد و پارچه ای که برای این کمکی تعبیه شده است، در برابر پارگی بسیار مقاوم می باشد و شما می توانید با خیالی راحت از این محصول استفاده کنید و از ویژگی های خوب بارفیکس برخوردار شوید.

خرید اب استرپ Agilinex

جنس این کمکی برزنت می باشد که در برابر فشار بسیار مقاوم می باشد. به طوری که تحمل وزن آن 150 کیلو گرم می باشد و می تواند تا حدود این وزن را برای انجام بارفیکس به فرد کمک کند. رنگ اب استرپ Agilinex به صورت تک رنگ به فروش می رسد که رنگ آن، مشکی می باشد. کشور سازنده این محصول، کشور چین می باشد. شما این کمکی را می توانید در منزل و سالن های ورزشی، بر روی هر بارفیکسی استفاده نمایید. بارفیکس برای کسانی که می خواهند ورزش های بدنسازی و فیتنس انجام دهند بسیار مناسب می باشد. در کل اگر می خواهید بارفیکس را به صوت راحت تری انجام دهید و از تمرین کردن با بارفیکس نهایت لذت را ببرید، پیشنهاد می کنیم که حتما از این کمکی استفاده کنید و تاثیر مفید آن را بر روی بدن خود ببینید. برای خرید این محصول لازم است که اول به سایت اسپرت کالا مراجعه نمایید و اب استرپ Agilinex را با قیمتی مناسب خریداری کنید و آن را در اسرع وقت در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.


مشخصات کلی
جنس
برزنت
کشور سازنده
چین
تحمل وزن
تا 150 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
خانه , سالن های ورزشی
مشخصات فنی
جنس کارابین
استیل
رنگ
مشکی
سایر مشخصات
قابل اتصال به انواع میله های بارفیکس - پارچه مقاوم در برابر پارگی - نصب و جا به جایی آسان - پوشش دهی کامل بازو
کاربرد
مناسب برای ورزش های بدنسازی و فیتنس - مناسب برای انواع تمرینات با وزن بدن

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
تحمل وزن
مناسب برای استفاده در

اب استرپ Agilinex
0 از 0 رای
771,000 تومان
موجود
برزنت
چین
تا 150 کیلوگرم
خانه سالن های ورزشی
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی