search
ثبت نام / ورود




نگهدارنده جیم بال AFH


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
874
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 1,002,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 250,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

نگهدارنده جیم بال AFH
توپ ها یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین وسایل ورزشی محسوب می شود و در خیلی از ورزش ها از جمله، فوتبال، بسکتبال، والیبال و ... از توپ استفاده می شود. اما همان طور که می دانید توپ ها با یک دیگر فرق دارند و جنس آن ها با هم دیگر متفاوت است. یکی از مدل های توپ، جیم بال می باشد. این توپ ها توپ های لاستیکی می باشند و در ورزش هایی مانند یوگا، پیلاتس و هر ورزش بدنسازی از این توپ استفاده می شود. این توپ ها بسیار پر کاربرد می باشند و در بین همه ی ورزشکاران محبوب و پر طرفدار هستند. اما این توپ ها در یک جا...

توپ ها یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین وسایل ورزشی محسوب می شود و در خیلی از ورزش ها از جمله، فوتبال، بسکتبال، والیبال و ... از توپ استفاده می شود. اما همان طور که می دانید توپ ها با یک دیگر فرق دارند و جنس آن ها با هم دیگر متفاوت است. یکی از مدل های توپ، جیم بال می باشد. این توپ ها توپ های لاستیکی می باشند و در ورزش هایی مانند یوگا، پیلاتس و هر ورزش بدنسازی از این توپ استفاده می شود. این توپ ها بسیار پر کاربرد می باشند و در بین همه ی ورزشکاران محبوب و پر طرفدار هستند. اما این توپ ها در یک جا ثابت نیستند و دائم در حال حرکت می باشند. در اینجا محصولی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید این توپ های جیم بال را در یک محل ثابت قرار دهید. نام این محصول نگهدارنده جیم بال AFH می باشد. این نگهدارنده یک وسیله پر کاربرد و مفید برای  جیم بال می باشد. نگهدارنده جیم بال AFH از افتادن و یا قل خوردن توپ جیم بال جلوگیری می کند. نگهدارنده جیم بال AFH برای همه ی توپ های تمرینی رایج مناسب است و مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین شما می توانید از نگهدارنده جیم بال AFH برای نگهداری روی میز استفاده کنید. نگهدارنده جیم بال AFH بسیار مقاوم می باشد و از ماندگاری بسیار بالایی بر خوردار است. معمولا توصیه می شود که در کنار خریدن توپ های جیم بال، از نگهدارنده جیم بال AFH هم خریداری کنید و در کنار هم از این توپ های جیم بال استفاده کنید.

خرید نگهدارنده جیم بال AFH

نگهدارنده جیم بال AFH ساخت کشور آلمان می باشد و در بین تمام ورزشکاران و متقاضیان بسیار شهرت دارد. جنس این نگهدارنده از پلاستیک می باشد و بسیار در برابر ضربه های احتمالی مقاوم است. رنگ این محصول مشکی است و در بین رنگ های پر فروش می باشد. ابعاد این محصول 49 در 49 سانتی متر می باشد و ابعاد مناسبی برای توپ های جیم بال دارد. از این محصول در باشگاه های بدنسازی و ورزشی و خانه استفاده می شود و از توپ در برابر خراب شدن احتمالی محافظت می کند. در کل نگهدارنده جیم بال AFH از ماندگاری بالایی بر خوردار است و با مراقبت درست از آن تا سال ها می توان از این نگهدارنده استفاده کرد و از وجود آن بهره برد. همچنین از توپ های جیم بال شما به طور کاملا مناسب محافظت و نگهداری می کند. اگر به دنبال یک محصول با کیفیت و با قمیت مناسب می گردید، نگهدارنده جیم بال AFH می تواند یک انتخاب فوق العاده برای شما باشد و از توپ جیم بال شما نگهداری کند. این نگهدارنده جیم بال را می توانید از فروشگاه اینترنتی معتبر اسپرت کالا خریداری کنید. انواع تجهیزات کراس فیت در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
قطر
49 سانتی‌متر
کشور سازنده
آلمان
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , مراکز درمانی و فیزیوتراپی , سالن های ورزشی
کاربرد
جلوگیری از افتادن یا قل خوردن توپ , مناسب برای استفاده روی میز
مشخصات فنی
جنس
پلاستیک
سایر مشخصات
قابل استفاده برای همه‌ی جیم بال‌ها با هر سایز

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

نگهدارنده جیم بال AFH
0 از 0 رای
1,002,000 تومان
موجود
49 سانتی‌متر
آلمان
خانه باشگاه مراکز درمانی و فیزیوتراپی سالن های ورزشی
جلوگیری از افتادن یا قل خوردن توپ مناسب برای استفاده روی میز
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی