search
ثبت نام / ورود




گونیامتر نوع یک AFH


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
929
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

گونیامتر نوع یک AFH
در مراکز درمانی و فیزیوتراپی‌ها برای اندازه گیری دامنه حرکت تمامی مفاصل بدن از گونیامترهای پزشکی و امروزی استفاده می‌شود. مفاصل بدن می‌توانند در زاویه‌های مختلف حرکت کنند. افزایش حرکت در زوایای مختلف موجب شده تا گونیامتر وسیله‌ای کاربردی باشد. از همین رو در صورت آسیب رسیدن به مفصل، برای توجه به روند بهبود از گونیامتر کمک می‌گیرند. این وسیله از 200 سال پیش تاکنون مورد استفاده قرار می‌گیرند. گونیامترهای امروزی یکی از ملزومات درمان برای بهبود بدن بیماران هستند. گونیامترها به دو صورت فلزی و پلاستیکی تولید می‌شوند. گونیامترهای فلزی ماندگاری بسیار بالایی دارند اما کیفیت کمتری نسبت به گونیامترهای پلاستیکی دارند. گونیامترهای پلاستیکی بیشترین طرفدار را دارند و بیشترین استفاده را خواهند...

در مراکز درمانی و فیزیوتراپی‌ها برای اندازه گیری دامنه حرکت تمامی مفاصل بدن از گونیامترهای پزشکی و امروزی استفاده می‌شود. مفاصل بدن می‌توانند در زاویه‌های مختلف حرکت کنند. افزایش حرکت در زوایای مختلف موجب شده تا گونیامتر وسیله‌ای کاربردی باشد. از همین رو در صورت آسیب رسیدن به مفصل، برای توجه به روند بهبود از گونیامتر کمک می‌گیرند. این وسیله از 200 سال پیش تاکنون مورد استفاده قرار می‌گیرند. گونیامترهای امروزی یکی از ملزومات درمان برای بهبود بدن بیماران هستند. گونیامترها به دو صورت فلزی و پلاستیکی تولید می‌شوند. گونیامترهای فلزی ماندگاری بسیار بالایی دارند اما کیفیت کمتری نسبت به گونیامترهای پلاستیکی دارند. گونیامترهای پلاستیکی بیشترین طرفدار را دارند و بیشترین استفاده را خواهند داشت. گوینامترهای نوع یک AFH از جنس پلاستیک است. ماده‌های استفاده شده برای این نوع گونیامتر کیفیت بسیار بالایی دارند. کیفیت بالای مواد اولیه موجب ماندگاری بسیار زیاد این وسیله می‌شود. هم‌چنین اعداد روی گونیامتر پاک نمی‌شوند و این یک ویژگی مثبت خواهدبود.

ویژگی‌های گونیامتر نوع یک AFH

گونیامتر نوع یک AFH ساخت کشور آلمان است. این گونیامتر از مواد درجه یک و باکیفیت بسیار بالا ساخته می‌شود. پلاستیک شفاف و مرغوب بکار رفته در این نوع گونیامتر موجب شناخته شدن این وسیله شده است. خوانایی اعداد درج شده بر روی گونیامتر بسیار بالا و واضح هست. شما نگران تغییر رنگ گونیامتر نوع یک بعد از استفاده طولانی مدت نباشید. چون تکنیک ساخت این وسیله به گونه‌ای است که هیچ گونه تغییر رنگی به وجود نخواهد آمد.این نوع گونیامتر 21 سانتی متر طول دارد و از گونیامتر نوع سه AFH و گونیامتر نوع پنج AFH ارتفاع بیشتری دارد. همین امر موجب راحتی استفاده از این وسیله می‌شود. در فیزیوتراپی‌ها و مراکز درمانی به عنوان یکی از ملزومات درمان در زمینه اندازه گیری‌های مختلف کاربرد دارد.گونیامتر نوع یک از لحاظ ساختاری با سایر گونیامترها تفاوت دارد و کمی منحصر به فرد است.

انواع مختلف گونیامتر در مراکز درمانی

جهت مدیریت درد و آسیب شناسی وجود انواع گونیامتر در مراکز درمانی الزامی می‌باشد. هرکدام از گونیامترها از نظر ظاهر و ویژگی با دیگری تفاوت دارد. همین امر موجب شده تا هر یک از گونیامترها اندازه گیری خاصی را انجام دهند.

  • گونیامتر دیجیتال یکی از گونیامترها با دقت بالاست که طرفداران بسیار زیادی دارد. بخش اندازه گیر دیجیتال در این گونیامتر به جای نقاله آمده است. با اتمام باتری در این نوع گونیامتر، دیگر این وسیله هیچ کاربردی نخواهد داشت.
  • گونیامتر ذره بین دار دقت کمتری از گونیامتر دیجیتال دارد. برای خواندن اعداد درج شده بر روی این وسیله، ذره بینی تعبیه شده تا کار راحت‌تر کند. این نوع گونیامتر دو میله و یک واحد چرخان دارا است. این گونیامتر به گونیامتر چرخان معروف می‌باشند.
  • گونیامتر بیمارستانی نوزاد بیشترین کاربرد را در بیمارستان اطفال دارد. این وسیله برای اندازه گیری میزان چرخش سر نوزادان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تهیه گونیامتر نوع یک AFH

گونیامتر نوع یک AFH یکی از گونیامترهای وارداتی است. این نوع گونیامتر تنها در مراکز معتبر توزیع این محصول وجود دارند. اسپرت کالا یکی از مراکز معتبر توزیع انواع گونیامتر می‌باشد. گونیامتر نوع یک AFH، گونیامتر نوع هفت AFH و گونیامتر نوع پنج AFH در این فروشگاه موجود هستند. برای سفارش این محصولات می‌توانید به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنید. موجودی اجناس در فروشگاه آنلاین ورزشی اسپرت کالا اعلام می‌گردد. گونیامتر نوع یک AFH ارزان قیمت در این فروشگاه یافت می‌شود.


مشخصات کلی
کشور سازنده
آلمان
مناسب برای استفاده در
مراکز درمانی و فیزیوتراپی
کاربرد
پوشش دهی انواع اندازه‌گیری‌های مختلف
مشخصات فنی
سایرمشخصات
ساخته شده از پلاستیک شفاف و مرغوب، خوانایی اعداد درج شده، ثبات رنگ پس از استفاده ی طولانی مدت

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

گونیامتر نوع یک AFH
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
آلمان
مراکز درمانی و فیزیوتراپی
پوشش دهی انواع اندازه‌گیری‌های مختلف
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی