search
ثبت نام / ورود




کیف کمری پزشکی Cramer


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
687
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 8,666,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 2,166,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

کیف کمری پزشکی Cramer
در هر ورزشی احتمال آسیب دیدن و ایجاد مشکل جسمانی وجود دارد که در صورت درمان سریع صدمه حادتر نمی‌شود. هر یک از تیم‌های ورزشی برای خود کادر پزشکی دارند که مجهز به کمک‌های اولیه است. در واقع با داشتن یک کیف کمری پزشکی Cramer دیگر زمان طلایی درمان را ورزشکاران از دست نخواهند داد. اگر مدیریت تیم بتواند چنین امکاناتی تهیه کند، نگرانی برای نبودن بازیکن در مسابقات بعدی وجود نخواهد داشت. مطالبی که با آشنا شدن نسبت به ویژگی و کاربرد کیف کمری پزشکی به ‌دست خواهید آورد، ارزشمند است. بسیاری از اطلاعات در مورد این کیف باعث ایجاد اطمینان در بازی می‌شود. ویژگی‌های کیف کمری پزشکی  Cramer هر وسیله‌ای که باعث...

در هر ورزشی احتمال آسیب دیدن و ایجاد مشکل جسمانی وجود دارد که در صورت درمان سریع صدمه حادتر نمی‌شود. هر یک از تیم‌های ورزشی برای خود کادر پزشکی دارند که مجهز به کمک‌های اولیه است. در واقع با داشتن یک کیف کمری پزشکی Cramer دیگر زمان طلایی درمان را ورزشکاران از دست نخواهند داد. اگر مدیریت تیم بتواند چنین امکاناتی تهیه کند، نگرانی برای نبودن بازیکن در مسابقات بعدی وجود نخواهد داشت. مطالبی که با آشنا شدن نسبت به ویژگی و کاربرد کیف کمری پزشکی به ‌دست خواهید آورد، ارزشمند است. بسیاری از اطلاعات در مورد این کیف باعث ایجاد اطمینان در بازی می‌شود.

ویژگی‌های کیف کمری پزشکی  Cramer

هر وسیله‌ای که باعث بالا رفتن کیفیت کار کل تیم شود، اهمیت دارد. در واقع می‌توان یکی از این وسایل را کیف کمری پزشکی Cramer نام برد. برای هر بازیکنی که حادثه‌ ایجاد شود در طول تمرین یا مسابقات پزشک تیم مجهز و سریع به محل خواهد رسید. این کیف کمری پزشکی به ‌دلیل راحتی قرار گرفتن دور کمر جابه‌جا کردن را راحت‌تر می‌کند. در واقع این کیف قابل استفاده برای سمت چپ و راست بدن است که به پزشک بستگی دارد. به ‌دلیل تفکیک موجود در کیف کمری پزشکی Cramer نگران وسایل خود نباشید؛ زیرا کیف دارای جیب مخصوص گوشی موبایل است.

کیف مورد نظر دارای ویژگی منحصر به‌ فردی مانند: دسترسی آسان بدون ایجاد مزاحمت حرکتی را دارد. وقتی از کیفیت تولید کیف کمری پزشکی Cramer اطمینان لازم را داشته باشید، قطعاً می‌توانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید. در واقع کیفی که در موردش صحبت می‌کنیم، دارای پوسته‌ی سبک محافظتی ترموفرم شده است. برای تولید کننده کیف کمری پزشکی این برند رنگ مشکی اهمیت زیادی دارد؛ زیرا وسایل به ‌درستی در آن دیده می‌شوند. هم‌چنین جنس برزنت که کشور آمریکا برای کیف کمری پزشکی تعیین کرد، مقاومت بالایی را ایجاد می‌کند. شما خیلی راحت وسایل پزشکی و موبایل را بدون ترس از پارگی و ریختن آن‌ها روی زمین داخل کیف قرار دهید. از آن‌ جایی ‌که میزان کارایی از کیف کمری پزشکی زیاد خواهد بود، کیفیت در اولویت قرار خواهد گرفت.

کاربردهای کیف کمری پزشکی  Cramer

در زمان ایجاد حادثه نباید استرس داشته باشید، تنها کافی است که پزشک با کیف کمری پزشکی Cramer به محل برسد. بسیاری از درمان‌های اولیه با کمک وسایل داخل کیف قابل انجام است. کیف مورد نظر بسیار مناسب برای دسترسی سریع و آسان به انواع تیپ و بانداژ و دیگر وسایل خواهد بود. به‌ همین‌ دلیل داشتن کیف کمری پزشکی در عملکرد پزشکان تیم اثر خواهد گذاشت. 

 


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
جنس
برزنت
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی باشگاه ,
کاربرد
مناسب برای دسترسی سریع و آسان به انواع تیپ و بانداژ و ... و ابزارهای ضروری
مشخصات فنی
سایر مشخصات
قابل استفاده برای سمت چپ و راست، دارای جیب مخصوص گوشی موبایل، دارای پوسته ی سبک محافظتی ترموفرم شده، دسترسی آسان بدون ایجاد مزاحمت حرکتی و ...،

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

کیف کمری پزشکی Cramer
0 از 0 رای
8,666,000 تومان
موجود
برزنت
آمریکا
سالن های ورزشی باشگاه
مناسب برای دسترسی سریع و آسان به انواع تیپ و بانداژ و ... و ابزارهای ضروری
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی