search
ثبت نام / ورود




کیف حمل نیزه MaxWell


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
649
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 798,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 199,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

کیف حمل نیزه MaxWell
اگر نتوانید از وسایل ورزشی خود نگهداری کنید، هزینه‌های مازادی را متحمل خواهید شد. به ‌همین ‌دلیل به کیف‌هایی که بتوانید وسایلی مانند نیزه و میله را در آن قرار دهید، نیاز دارید. در واقع کیف حمل نیزه MaxWell از جمله کیف‌های پرکاربردی است که اکثر ورزشکاران از آن استفاده می‌کنند. در واقع در نظر گرفتن کیف مناسب برای حمل کردن میله و نیزه در تمرینات ضروری است. جابه‌جا کردن وسایلی مانند نیزه و میله با دست سخت است و احتمال افتادن روی زمین و آسیب آن وجود دارد. هم‌چنین به‌ دلیل حمل سخت با دست استفاده از کیف حمل برای این نوع وسایل ورزشی اهمیت زیادی خواهد داشت. برای انتخاب کردن این کیف حمل نیزه MaxWell مناسب...

اگر نتوانید از وسایل ورزشی خود نگهداری کنید، هزینه‌های مازادی را متحمل خواهید شد. به ‌همین ‌دلیل به کیف‌هایی که بتوانید وسایلی مانند نیزه و میله را در آن قرار دهید، نیاز دارید. در واقع کیف حمل نیزه MaxWell از جمله کیف‌های پرکاربردی است که اکثر ورزشکاران از آن استفاده می‌کنند. در واقع در نظر گرفتن کیف مناسب برای حمل کردن میله و نیزه در تمرینات ضروری است. جابه‌جا کردن وسایلی مانند نیزه و میله با دست سخت است و احتمال افتادن روی زمین و آسیب آن وجود دارد. هم‌چنین به‌ دلیل حمل سخت با دست استفاده از کیف حمل برای این نوع وسایل ورزشی اهمیت زیادی خواهد داشت. برای انتخاب کردن این کیف حمل نیزه MaxWell مناسب باید ابتدا اطلاعاتی در اختیار داشته باشید که در ادامه توضیح خواهیم  داد.

ویژگی‌های کیف حمل نیزه MaxWell

یکی از دلایلی که وسایل ورزشی را برای مدت طولانی‌تری می‌توانید نگهداری کنید، نوع حمل و نگهداری آن است. در واقع ممکن است وسایل ورزشی از برندهای معروفی باشند، اما نحوه‌ی حمل اشتباه باعث خرابی آن‌ها شود. به‌ همین‌ علت کیف مناسب برای حمل کردن وسایلی مانند: نیزه و میله بسیار اهمیت دارد. اگر انتخاب مناسبی برای حمل نیزه و میله برای تمرینات خود داشته باشید، قطعاً جابه‌جایی آن‌ها اذیت‌کننده نخواهد بود. وقتی قصد دارید، کیف حمل نیزه MaxWell را بگیرید، رنگ مشکی آن باعث جذب بیشتر شما می‌شود. این رنگ نیز به کیفیت کار اضافه کرده است. هم‌چنین جنس برزنت برای این نوع کیف حمل نیزه مانعی برای پاره شدن و پوسته پوسته شدن خواهد بود.

وقتی کیف حمل نیزه شما برزنت باشد می‌توانید بدون هیچ نگرانی نیزه و میله را مسافت‌ها حمل کنید. در واقع مقاومتی که در برابر خراب شدن دارد در کمتر جنس پارچه‌ای می‌توان دید. از آن‌ جایی‌که طول میله و نیزه بلند است باید کیف‌های مصرفی از اندازه کافی برخوردار باشند. در واقع این نوع کیف‌ها باید قابلیت جا گرفتن میله یا نیزه تا حدود 15 عدد را داشته باشند. در واقع کیف حمل نیزه MaxWell از این ویژگی برخوردار است. کشور هند که اقدام به تولید این برند کیف حمل نیزه کرده‌ است، کیفیت را در اولویت قرار می‌دهد. همین موضوع میزان مقاومت بالایی در برابر آفتاب و رطوبت را برای این کیف ایجاد می‌کند.

کاربردهای کیف حمل نیزه MaxWell

اکثر مربیان نیاز دارند تا در تمرینات بتوانند خیلی راحت و سریع میله یا نیزه را وارد سالن کنند. به ‌همین ‌دلیل کیفی که بتواند این نیاز را برطرف کند، کیفی از برند MaxWell است. هم‌چنین شما برای حمل نیزه و میله ورزشی با‌ وجود این کیف دیگر دغدغه‌ای نخواهید داشت. این کیف در سالن‌های ورزشی هم کاربرد زیادی دارد.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای حمل نیزه‌ها و میله‌های ورزشی
ظرفیت
تا 15 عدد
مشخصات فنی
سایرمشخصات
دارای مقاومت بالا برای حمل نیزه ،مقاوم در برابر آفتاب و رطوبت

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ظرفیت

کیف حمل نیزه MaxWell
0 از 0 رای
798,000 تومان
موجود
هند
سالن های ورزشی
مناسب برای حمل نیزه‌ها و میله‌های ورزشی
تا 15 عدد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی