search
ثبت نام / ورود




کیف توپ والیبال تیوبی VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
710
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 1,114,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}



درباره محصول

کیف توپ والیبال تیوبی VX
ورزش های توپی همواره طرفداران زیادی در میان مردم کشورمان داشته است، یکی از این ورزش های محبوب والیبال است. با توجه به محبوبیت این ورزش اکادمی های آموزشی زیادی در سرتاسر کشور تاسیس شد. یکی از مهم ترین وسایل کمک آموزشی برای این ورزش توپ والیبال است. نکته ای که در اینجا قابل توجه است داشتن وسیله ای برای جمع کردن توپ و حمل راحت تر آن می باشد . کيف توپ واليبال تيوبي VX   مشکل نگهداری و حمل و نقل توپ¬های والیبال را حل کرده است و ارزان ترین قیمت کیف توپ والیبال تیوبی vx با بهترین کیفت موجود در بازار در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. مزایای کیف توپ والیبال تیوبی vx...

ورزش های توپی همواره طرفداران زیادی در میان مردم کشورمان داشته است، یکی از این ورزش های محبوب والیبال است. با توجه به محبوبیت این ورزش اکادمی های آموزشی زیادی در سرتاسر کشور تاسیس شد. یکی از مهم ترین وسایل کمک آموزشی برای این ورزش توپ والیبال است. نکته ای که در اینجا قابل توجه است داشتن وسیله ای برای جمع کردن توپ و حمل راحت تر آن می باشد . کيف توپ واليبال تيوبي VX   مشکل نگهداری و حمل و نقل توپ¬های والیبال را حل کرده است و ارزان ترین قیمت کیف توپ والیبال تیوبی vx با بهترین کیفت موجود در بازار در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

مزایای کیف توپ والیبال تیوبی vx  

همان طور که گفته شد کيف توپ واليبال تيوبي VX  برای حمل و نقل و جابه جایی توپ های والیبال استفاده می شود. اکادمی ها یا تیم های والیبال معتبر همواره با برگزاری اردو و بازی های تدارکاتی متداوم نیاز دارند تا توپ های تمرینی را نیز به همراه تیم ببرند پس بهتر است که این کیف را برای نگهداری و جابه جایی توپ های خود همراه داشته باشند.
کیف توپ والیبال تیوبی vx  از ظاهر زیبایی نیز برخودار است که این ظاهر زیبا موجب شده است که در مسابقات رسمی از آن استفاده شود، رنگ آبی و زرد این کیف که تقریبا هم رنگ خود توپ والیبال میکاسا است موجب زیبایی دوچندان این کیف شده است. با توجه به قابلیت جمع شدن کيف توپ واليبال تيوبي VX  فضای کمی را اشغال می کند.

خرید کیف توپ والیبال تیوبی vx

تولید کننده ی این محصول باکیفیت کشور هند است و یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در ایران است. جنس برزنتی محکم و رنگ ابی و زرد، این محصول را به یک کیف توپ والیبال منحصر به فرد تبدیل کرده است که در عین زیبابی از استحکام بالایی نیز برخوردار است. این کیف قابلیت این را دارد که 5 توپ والیبال استنادارد را در خود جای دهد و 90 سانتی متر طول دارد.مشاهده فهرست محصولات
اگر می خواهید از ویژگی های این محصول فوق العاده بهره مند شوید، کافیست همین الان کيف توپ واليبال تيوبي VX با قیمت بی نظیر از سایت فروشگاه آنلاین اسپرت کالا خریداری کنید.  با خرید این کیف توپ دیگر نیاز نیست که نگران گم شدن یا حمل و نقل توپ های والیبال اکادمی یا تیم خود باشید و میتوانید روی تمرین خود  تمرکز کنید.


مشخصات کلی
رنگ
آبی-زرد
جنس
برزنت
طول
90 سانتی‌متر
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای ورزش های تیمی مناسب برای توپ‌های والیبال ,
ظرفیت
5 عدد
مشخصات فنی
سایر مشخصات
قابلیت جمع شدن- فضای نگهداری کم- حمل آسان

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ظرفیت

کیف توپ والیبال تیوبی VX
0 از 0 رای
1,114,000 تومان
موجود
برزنت
90 سانتی‌متر
هند
سالن های ورزشی
مناسب برای ورزش های تیمی مناسب برای توپ‌های والیبال
5 عدد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی