search
ثبت نام / ورود




کیسه شنی Trendy


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
884
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

وزن:

قیمت : 2,387,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 596,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

کیسه شنی Trendy
کیسه شن trendy یک کیسه در وزن های مختلف است که به ورزشکاران کمک میکند حرکات را به طور صحیح انجام دهد. ورزشکاران و مربیان از کیسه شنی برای انجام حرکات قدرتی و استقامتی استفاده میکنند.کیسه شن برای افزایش وزن بدن مورد استفاده قرار میگیرد و فشار مورد نظر ورزشکار را به عضله وارد می کند .کیسه شنی Trendy استفاده از ابزار ورزشی به شما کمک میکند همزمان چند عضله را درگیر و ثمر بخشی تمرین خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.کیسه Trendyمشکلات نداشتن وزنه و دمبل و همچینین سختی استفاده ابزار ورزشی برطرف کرده و کیسه های با کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازار توزیع کرده است. ساختار محصول کیسه شنی

کیسه شن trendy یک کیسه در وزن های مختلف است که به ورزشکاران کمک میکند حرکات را به طور صحیح انجام دهد. ورزشکاران و مربیان از کیسه شنی برای انجام حرکات قدرتی و استقامتی استفاده میکنند.کیسه شن برای افزایش وزن بدن مورد استفاده قرار میگیرد و فشار مورد نظر ورزشکار را به عضله وارد می کند .کیسه شنی Trendy استفاده از ابزار ورزشی به شما کمک میکند همزمان چند عضله را درگیر و ثمر بخشی تمرین خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.کیسه Trendyمشکلات نداشتن وزنه و دمبل و همچینین سختی استفاده ابزار ورزشی برطرف کرده و کیسه های با کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازار توزیع کرده است.

ساختار محصول کیسه شنی

کیسه شنی با کیفیت و ارگونومی خاص و منحصر به فرد خود و دامنه حرکتی مناسب کیفیت تمرین ورزشکاران بهبود می بخشد.جنس کیسه از پارچه های ضد آب و مقاومت ساخته شده است و درون ان با شن های ریز و گاهی قطعات  فلزی کوچک پر شده است.رنگ بندی و تنوع محصول زیبایی کیسه شنی trendy دو چندان میکند.

کاربرد کیسه شن

کیسه شنی در وزن ها و مدل های متنوعی تولید میشود .کیسه های دسته دار دامنه حرکتی و قابلیت های استفاده از کیسه شن را گسترش میدهد.این محصول در تمرینات بدنسازی ،ورزش هایی مانند ژیمیناستیک ،وزن برداری و حتی تمرین های فیزیوتراپی مورد استفاده قرار میگیرد .ورزشکاران برای انجام تمرینات مختلف و بکار گیری عضلات متنوع مانند ران ،کمر و عضلات دست میباشد.کیسه شنی  Trendyجایگزین مناسبی برای وزن ها است و مناسب عضله سازی و یا چربی سوزی است.

خرید کیسه شن trendy

نکته که مهم است بدانید کیسه های شنی وسیله مهمی است و در ساخت ها باید از مواد باکیفیت استفاده شود.
کافی به سایت اسپرت کالا سری بزنید تا کیسه مناسب خود را از میان انواع کیسه شنی با وزن های مختلف و دسته های منتوع  پیدا کنید.این محصول از بازه وزن 5 کیلو گرم تا 25 کیلو گرم تولید شده است. کیسه شنی Trendy دارای چند دسته در قسمت های مختلف است .جنس برزنتی و رنگ بندی زیبا و استحکام فوق العاده تجربه خریدی به یاد ماندنی برای شما رقم میزند.اگر به دنبال خریدی مطمئن و با کیفیت هستید میتوانید کیسه شنی را با قیمتی بی نظیر از
فروشگاه آنلاین اسپرت کالا خریداری کنید.مشاهده فهرست محصولات


مشخصات کلی
رنگ
مشکی-زرد
جنس
چرمی
کشور سازنده
آلمان
وزن
5 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
مشخصات فنی
سایرمشخصات
دارای وزن ثابت ( با جا به جایی کیسه، وزن آن به سمت جاذبه متمرکز نمی شود)

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در

کیسه شنی Trendy
0 از 0 رای
2,387,000 تومان
موجود
چرمی
آلمان
5 کیلوگرم
سالن های ورزشی
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی