search
ثبت نام / ورود




کیت داوری VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1595
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 715,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 178,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

کیت داوری VX
در بازی فوتبال همیشه درگیری و حواشی‌هایی به وجود می‌آید که تنها یک نفر در زمین وجود دارد که می‌تواند به این درگیری‌ها پایان و دوباره به بازی نظم دهد. کسی که در زمین به داوری بازی می‌پردازد باید فردی عادل و بی طرف باشد و با توجه به تشخیص‌هایی که می‌دهد و قوانینی که وجود دارد، اگر یک بازیکن از قوانین پیروی نکند و به اصطلاح خطایی انجام دهد از طرف داور اخطار بگیرد تا بازی را با عدالت پیش برود. حال داور برای دادن اخطار به بازیکنان داخل زمین نیازمند وسایلی می‌باشد تا بتواند بازی را درست پیش ببرد. محصولی که نظاره‌گر آن می‌باشید یک مجموعه از تمام آن چیزی است که یک داور در زمین...

در بازی فوتبال همیشه درگیری و حواشی‌هایی به وجود می‌آید که تنها یک نفر در زمین وجود دارد که می‌تواند به این درگیری‌ها پایان و دوباره به بازی نظم دهد. کسی که در زمین به داوری بازی می‌پردازد باید فردی عادل و بی طرف باشد و با توجه به تشخیص‌هایی که می‌دهد و قوانینی که وجود دارد، اگر یک بازیکن از قوانین پیروی نکند و به اصطلاح خطایی انجام دهد از طرف داور اخطار بگیرد تا بازی را با عدالت پیش برود. حال داور برای دادن اخطار به بازیکنان داخل زمین نیازمند وسایلی می‌باشد تا بتواند بازی را درست پیش ببرد. محصولی که نظاره‌گر آن می‌باشید یک مجموعه از تمام آن چیزی است که یک داور در زمین فوتبال به آن نیاز پیدا می‌کند. کیت داوری VX برای یک داور بسیار ارزشمند است و اگر می‌خواهید داور یک مسابقه باشید، بدون شک این کیت به شما کمک می‌کند. در این کیت یک عدد مداد و کاغذ وجود دارد تا داور بتواند اسم کسانی که در بازی کارت‌های زرد و قرمز گرفته‌اند را یادداشت نماید تا اسامی آنان را فراموش نکند و بتواند قضاوتش را به درستی جلو ببرد. علاوه بر این‌ها یک عدد سوت بند دار در این کیت موجود است. وقتی داور در زمین ببیند که بازیکنی خطایی را انجام داده به سرعت سوت خود را به صدا در می‌آورد تا همه بازیکنان متوجه انجام خطا بشوند. این سوت را درون بند قرار می‌دهند و درون سر داور می‌کنند تا سوت در حین بازی گم نشود. هم‌چنین سوت نوع یک و سوت نوع دو را در فروشگاه ورزشی فوتبال اسپرت کالا می‌توانید ببینید. در کیت داوری VX مهم‌ترین وسیله‌ای که وجود دارد، وجود کارت‌های زرد و قرمز می‌باشد. وقتی یک بازیکن خطایی بسیار خطرناک می‌کند و یا حرکتی غیر اخلاقی انجام می‌دهد داور می‌تواند بسته به نظر خود به بازیکن کارت دهد. کارت زرد به منظور اخطار اول و کارت قرمز به منظور اخراج بازیکن از زمین می‌باشد. و در آخر یک عدد سکه شیر یا خط در این کیت وجود است تا در اول بازی بازیکنان زمین خود را به صورت شانسی و 50/50 انتخاب کنند و بازی را شروع کند.

خرید کیت داوری VX 

ابعاد کیف این کیت داوری 20 در 15 سانتی‌متر می‌باشد. کشور سازنده ککیت داوری VX کشور هند می‌باشد که از هند به سایر نقاط جهان فرستاده می‌شود. رنگی که برای این کیت در نظر گرفته شده است، رنگ مشکی می‌باشد. این کیت برای ورزش فوتبال کارایی دارد و داوران از این کیت استفاده می‌کنند. از این کیت در سالن‌های ورزشی، زمین چمن‌های طبیعی و مصنوعی استفاده می‌شود. در کل می‌توان گفت هر جا که مسابقه فوتبالی برگزار شود می‌توان از این کیت استفاده و با آن داوری کرد. شما هم اگر می‌خواهید یک داوری زیبا و حرفه‌ای را تجربه کنید می‌توانید همین الان با رایانه همراه خود ککیت داوری VX را با قیمتی باور نکردنی از سایت اسپرت کالا خریداری نمایید و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
ورزش فوتبال , مناسب برای داوران
ابعاد
15*20 سانتی‌متر
مشخصات فنی
اقلام بسته بندی
یک عدد مداد، یک عدد سوت و بند، یک عدد کارت زرد و یک عدد کارت قرمز، یک عدد سکه شیر یا خط

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ابعاد

کیت داوری VX
0 از 0 رای
715,000 تومان
موجود
هند
سالن های ورزشی
ورزش فوتبال مناسب برای داوران
15*20 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی