search
ثبت نام / ورود




چرخ شکم فنردار Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
777
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 855,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 213,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

چرخ شکم فنردار Agilinex
همان طور که می‌دانید چرخ‌های شکم یکی از ابزارهای کاربردی و مهم در ساختن یک شکم صاف و متناسب است. برای این وسیله‌ی بدنسازی انواع مختلفی وجود دارد که مدل چرخ شکم فنردار Agilinex کاربردی‌ترین آن محسوب می‌شود. در واقع شما برای داشتن اندامی متناسب و خوش فرم به این وسیله‌ی ورزشی نیاز خواهید داشت. وقتی انجام حرکات بدنسازی برای تفکیک کردن عضلات بالاتنه باشد این نوع چرخ کارساز است. ویژگی‌های چرخ شکم فنردار  Agilinex این چرخ از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. هم‌چنین وجود دسته‌های اطرافش کمک می‌کند تا حرکات شکم و بالاتنه را به‌ درستی انجام دهید. جنس بدنه چرخ شکم فنردار Agilinex فایبرگلاس است و کیفیت بالایی دارد. در بسیاری از...

همان طور که می‌دانید چرخ‌های شکم یکی از ابزارهای کاربردی و مهم در ساختن یک شکم صاف و متناسب است. برای این وسیله‌ی بدنسازی انواع مختلفی وجود دارد که مدل چرخ شکم فنردار Agilinex کاربردی‌ترین آن محسوب می‌شود. در واقع شما برای داشتن اندامی متناسب و خوش فرم به این وسیله‌ی ورزشی نیاز خواهید داشت. وقتی انجام حرکات بدنسازی برای تفکیک کردن عضلات بالاتنه باشد این نوع چرخ کارساز است.

ویژگی‌های چرخ شکم فنردار  Agilinex

این چرخ از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. هم‌چنین وجود دسته‌های اطرافش کمک می‌کند تا حرکات شکم و بالاتنه را به‌ درستی انجام دهید. جنس بدنه چرخ شکم فنردار Agilinex فایبرگلاس است و کیفیت بالایی دارد. در بسیاری از مواقع انجام دادن حرکات بدنسازی را راحت‌تر می‌کند. هم‌چنین رنگ‌بندی قرمز-مشکی به ‌کار گرفته شده باعث جذابیت بیشتر آن در حین ورزش کردن شده است. 

به‌علاوه پهن بودن چرخ‌ آن مانع از دست دادن تعادل در انجام حرکات می‌شود. فرم دسته‌های چرخ شکم فنردار Agilinex به ‌حالتی است که در حین ورزش دست شما زیاد اذیت نخواهد شود. هم‌چنین سایزبندی آن به ‌صورتی است که شما می‌توانید علاوه ‌بر باشگاه در منزل هم استفاده کنید. تنها نیاز است که یک فضای مناسب برای انجام حرکات قدرتی در نظر بگیرید. در واقع این وسیله‌ی بدنسازی نیاز به نگهداری خاصی ندارد و به ‌راحتی می‌توانید آن را برای سال‌ها داشته باشید.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از چرخ شکم فنردار Agilinex

از چرخ شکم فنردار Agilinex در انجام بسیاری از حرکات مرتبط با تقویت عضلات سینه، سرشانه می‌توان کمک گرفت. در ادامه به چند مورد از کاربردهای چرخ شکم فنردار Agilinex در تمرینات شکم و دیگر قسمت‌های بدن اشاره می‌شود:

تمرین پلانک: در این حرکت بدنسازی تنها نیاز است که شما در حالتی که قرار دارید، دسته چرخ را بگیرید. این حالت کمک می‌کند تا بتوانید مدت بیشتری در حالت پلانک بمانید.

حرکت پوش‌آپ: شما می‌توانید چرخ را جلوی دست خود قرار دهید و هنگام شروع پوش‌آپ دسته‌های چرخ را بگیرید. این وسیله در حرکت ذکر شده فشار بیشتری را به عضلات درگیر وارد می‌کند.

حرکات شکم: وقتی تعدادی از حرکات پرس سینه را می‌خواهید، انجام دهید این نوع ابزار بدنسازی را به‌ کار ببرید. تمرکز بر انجام درست حرکت را در شما افزایش می‌دهد. در واقع سریع‌تر به هدف تفکیک عضلات دست پیدا خواهید کرد.

برای استفاده از چرخ شکم فنردار Agilinex‌‌ فقط کافی است که آن را در یک سطح مسطح قرار دهید. دستگیره‌های چرخ را با دستانتان بگیرید و طبق برنامه‌ی مربی خود شروع به ورزش کنید.


مشخصات کلی
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه
کاربرد
تقویت تمرین های پلانک و پوش آپ , مناسب برای تمرینات بالاتنه، شانه و باسن , مناسب برای تناسب اندام و پیکرتراشی , تقویت شکم، بازوها و پشت
رنگ
قرمز-مشکی
قطر
17 سانتی‌متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
رنگ
قطر

چرخ شکم فنردار Agilinex
0 از 0 رای
855,000 تومان
موجود
چین
خانه باشگاه
تقویت تمرین های پلانک و پوش آپ مناسب برای تمرینات بالاتنه، شانه و باسن مناسب برای تناسب اندام و پیکرتراشی تقویت شکم، بازوها و پشت
17 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی