search
ثبت نام / ورود




پک 12 عددی تسمه برچسب دار تمرینات سرعتی واکنشی VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
567
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 718,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 179,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

پک 12 عددی تسمه برچسب دار تمرینات سرعتی واکنشی VX
پک 12 عددي تسمه برچسب دار تمرينات سرعتي واکنشي VX وسیله ای مناسب برای تمرینات سرعتی، واکنشی و چابکی می باشد. تمرین های چابکی عملکرد سرعت بدن شما را افزایش می دهند. به همین دلیل ورزشکارانی که در رشته هایی فعالیت می کنند که در آن ها مهارت سرعت در اولویت قرار دارد می توانند تمرین با پک 12 عددي تسمه برچسب دار تمرينات سرعتي واکنشي VX را در برنامه روزانه ی خود بگنجانند. با برنامه ی روتین ورزشی و تمرین های منظم چابکی می توان نتیجه ی دلخواه را از این تمرین ها گرفت. شما می توانید از کمربند تگ دار تمرينات چابکي و واکنشي VX به عنوان جایگزینی برای پک 12 عددي...

پک 12 عددي تسمه برچسب دار تمرينات سرعتي واکنشي VX وسیله ای مناسب برای تمرینات سرعتی، واکنشی و چابکی می باشد. تمرین های چابکی عملکرد سرعت بدن شما را افزایش می دهند. به همین دلیل ورزشکارانی که در رشته هایی فعالیت می کنند که در آن ها مهارت سرعت در اولویت قرار دارد می توانند تمرین با پک 12 عددي تسمه برچسب دار تمرينات سرعتي واکنشي VX را در برنامه روزانه ی خود بگنجانند. با برنامه ی روتین ورزشی و تمرین های منظم چابکی می توان نتیجه ی دلخواه را از این تمرین ها گرفت. شما می توانید از کمربند تگ دار تمرينات چابکي و واکنشي VX به عنوان جایگزینی برای پک 12 عددي تسمه برچسب دار تمرينات سرعتي واکنشي VX در نظر گرفت.

خرید پک 12 عددي تسمه برچسب دار تمرينات سرعتي واکنشي VX

پک 12 عددي تسمه برچسب دار تمرينات سرعتي واکنشي VX یک محصول با کیفیت از کشور هند می باشد که دوام و مقاومت بالایی داشته و شما را در تمرین های چابکی‌تان همراهی خواهد کرد. جنس پک 12 عددي تسمه برچسب دار تمرينات سرعتي واکنشي VX از پارچه ساخته شده است. شما می توانید این محصول را در تعداد دوازده تایی از فروشگاه ورزشی فوتبال اسپرت کالا تهیه و در تمرینات چابکی و سرعتی خود مورد استفاده قرار دهید. پک 12 عددي تسمه برچسب دار تمرينات سرعتي واکنشي VX در دو رنگ قرمز و نارنجی طراحی و در دسترس کاربران قرار داده شده است. پک 12 عددي تسمه برچسب دار تمرينات سرعتي واکنشي VX  را می توان در تمامی رشته های ورزشی مورد استفاده قرار داد. این پک ها موجب هماهنگی عصب و عضله شما خواهند شد. شما می توانید این محصول کارا را در ابعاد 2 در 30 سانتی‌متری از اسپرت کالا تهیه و در تمرینات خود مورد استفاده قرار دهید. پک 12 عددي تسمه برچسب دار تمرينات سرعتي واکنشي VX مناسب استفاده در سالن های ورزشی می باشد. البته این بدین معنا نیست که شما نمی توانید این پک را در محیط های دیگری مورد استفاده قرار دهید. باشگاه های بدنسازی، محیط های باز و حتی خانه محیط هایی هستند که شما آزاد به انجام دادن تمرین های چالاکی خود با پک 12 عددي تسمه برچسب دار تمرينات سرعتي واکنشي VX هستید. این محصول جای زیادی از فضای پیرامون شما را اشغال نمی کند. به همین دلیل افرادی که مشکل کمبود جا برای تجهیزات ورزشی خود دارند می توانند با خیالی آسوده این وسیله را خریداری نمایند. مشاهده تجهیزات سرعت و چابکی در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.


مشخصات کلی
رنگ
قرمز , نارنجی
جنس
پارچه
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی , افزایش هماهنگی عصب و عضله , مناسب برای تمامی ورزش ها
ابعاد
2*30 سانتی‌متر
مشخصات فنی
تعداد
12 عدد

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ابعاد

پک 12 عددی تسمه برچسب دار تمرینات سرعتی واکنشی VX
0 از 0 رای
718,000 تومان
موجود
پارچه
هند
سالن های ورزشی
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی افزایش هماهنگی عصب و عضله مناسب برای تمامی ورزش ها
2*30 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی