search
ثبت نام / ورود




پوست مصنوعی مربعی Spenco


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
810
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 8,184,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 2,046,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

پوست مصنوعی مربعی Spenco
تا به حال شده که قسمتی از پوست بدنتان زخم شده و یا تاول زده باشد؟ در اینجور وقت ها افراد همیشه به دنبال راهی می گردند تا این زخم ها را به بهبودی کامل برسانند و یا از دید رس دیگران خارج کنند. این موضوع باعث شده تا مخترعان و دارو سازان زیادی در پی یافتن جواب و ساخت یک محصول با داشتن این ویژگی ها باشند. سر انجام این آزمایشات، به تولید پوست های مصنوعی ختم شد. پوست مصنوعی ها در شکل و اندازه های مختلفی می باشند. پوست مصنوعي مربعی Spenco یکی از انواع پوست های مصنوعی می باشد که بر اساس ابعاد و شکل، استفاده های متفاوتی از پوست های مصنوعی وجود دارد. پوست...

تا به حال شده که قسمتی از پوست بدنتان زخم شده و یا تاول زده باشد؟ در اینجور وقت ها افراد همیشه به دنبال راهی می گردند تا این زخم ها را به بهبودی کامل برسانند و یا از دید رس دیگران خارج کنند. این موضوع باعث شده تا مخترعان و دارو سازان زیادی در پی یافتن جواب و ساخت یک محصول با داشتن این ویژگی ها باشند. سر انجام این آزمایشات، به تولید پوست های مصنوعی ختم شد. پوست مصنوعی ها در شکل و اندازه های مختلفی می باشند. پوست مصنوعي مربعی Spenco یکی از انواع پوست های مصنوعی می باشد که بر اساس ابعاد و شکل، استفاده های متفاوتی از پوست های مصنوعی وجود دارد. پوست مصنوعي مربعی Spenco بسیار پر کاربرد می باشد و از ویژگی های خاصی بر خوردار است. اگر می خواهید که به زخم ایجاد شده تسکین فوری بدهید و درد آن را کمتر کنید، پوست مصنوعي مربعی Spenco مناسب برای شما است. پوست مصنوعي مربعی Spenco ب قرار گرفتن روی پوست زخم شده، زخم شما را خنک می کند و زخم شما را به طور کامل تسکین می دهد. یکی دیگر از کارایی های پوست مصنوعي مربعی Spenco، محافطت کردن از تاول ایجاد شده است. به طوری که از تاول به وجود آمده مراقبت و نگهداری می کند و از زخم شدن بیشتر این تاول جلوگیری می کند. پوست مصنوعي مربعی Spenco برای انعقاد خون نیز مناسب می باشد و از خون مردگی زیر پوست جلو گیری می کند. این ویژگی باعث شده تا خون زیر پوست لخته نشود و خون جریان داشته باشد. این محصول غیر استریل و فاقد بو می باشد. همچنین پوست مصنوعي مربعی Spenco ضد حساسیت می باشد و مناسب برای انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس، می باشد. این پوست مصنوعی به زخم شما نمی چسبد و به زخم فشار نمی آورد. این موضوع باعث شده تا پانسمان بر روی پوست شما سفت و خیلی خشک نشود. پوست مصنوعي مربعی Spenco به شما کمک می کند تا زخم شما سریع تر ترمیم بشود و بهبود پیدا کند.

خرید پوست مصنوعي مربعی Spenco

این محصول ساخت کشور آمریکا می باشد و در بین محصولات مشابه حرف اول را در بازار می زند. همین موضوع باعث بیشتر شدن هواداران این محصول شده و متقاضیان زیادی پیدا کرده است. شکل این پوست مصنوعی، مربعی شکل می باشد. جنس این محصول از فوم ژله ای می باشد و باعث نرمی پوست مصنوعی شده است. به طوری که آسان و بدون درد از روی پوست کنده می شود. تعداد فوم موجود در این محصول 200 عدد می باشد که در نوع خودش تعداد بالایی محسوب می شود. با اینکه پوست مصنوعي مربعی Spenco بر روی پوست سفت نمی شود اما ماندگاری بالایی دارد و خیلی سریع کنده نمی شود. شما تا بیش از 12 ساعت می توانید از این محصول استفاده لازم را بکنید. ابعاد این محصول 2.5 در 2.5 سانتی متر می باشد و پوشش دهی مناسبی دارد. اگر به دنبال یک محصولی هستید تا با آن بتوانید زخم خود را بهبود ببخشید و از تاول های ایجاد شده محافظت کنید، پوست مصنوعي مربعی Spenco یکی از بهترین گزینه ها می باشد. با استفاده از این محصول می توانید پوست زیبا و سالمی را برای خود بسازید.


مشخصات کلی
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
محافظت از تاول , مناسب برای انعقاد خون , کمک به ترمیم زخم
مشخصات فنی
ابعاد
2.5 سانتی متر
سایرمشخصات
غیر استریل، عدم چسبندگی پانسمان به پوست، ضد حساسیت، بدون بو، تسکین فوری

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

پوست مصنوعی مربعی Spenco
0 از 0 رای
8,184,000 تومان
موجود
آمریکا
باشگاه سالن های ورزشی
محافظت از تاول مناسب برای انعقاد خون کمک به ترمیم زخم
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی