search
ثبت نام / ورود




پد نعلی Cramer


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
889
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 2,420,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 605,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

پد نعلی Cramer
بیشترین آسیب دیدگی مفاصل مربوط به زمان ورزش و تمرین است. والیبالیست‌ها، بسکتبالیست‌ها،تنیس بازان، بدنسازان و سایر ورزشکاران در ناحیه مچ پا بیشترین آسیب را می‌بینند. برای درمان آسیب‌های مربوطه باید از پزشک و وسایل خاص مرتبط استفاده نمود. آسیب‌های مربوط به مچ پا به 4 دسته کلی تقسیم می‌شوند. پیچ خوردگی، شکستگی، در رفتگی و کشیدگی از آسیب‎‌های معمول در این ناحیه هستند. پیچ خوردگی پا از سایر دردها شایع تر است و ملزومات درمانی بیشتری برای این آسیب در نظر گرفته شده است. وقتی رباط‌های مخصوص پا در جهت خاصی مورد کشش نامناسب قرار بگیرند این مشکل به وجود می‌آید. بیشتر ورزشکاران درگیر این معضل می‌شوند. برای درمان این آسیب به...

بیشترین آسیب دیدگی مفاصل مربوط به زمان ورزش و تمرین است. والیبالیست‌ها، بسکتبالیست‌ها،تنیس بازان، بدنسازان و سایر ورزشکاران در ناحیه مچ پا بیشترین آسیب را می‌بینند. برای درمان آسیب‌های مربوطه باید از پزشک و وسایل خاص مرتبط استفاده نمود.
آسیب‌های مربوط به مچ پا به 4 دسته کلی تقسیم می‌شوند. پیچ خوردگی، شکستگی، در رفتگی و کشیدگی از آسیب‎‌های معمول در این ناحیه هستند. پیچ خوردگی پا از سایر دردها شایع تر است و
ملزومات درمانی بیشتری برای این آسیب در نظر گرفته شده است. وقتی رباط‌های مخصوص پا در جهت خاصی مورد کشش نامناسب قرار بگیرند این مشکل به وجود می‌آید. بیشتر ورزشکاران درگیر این معضل می‌شوند. برای درمان این آسیب به راحتی می‌توان از پد نعلی استفاده نمود. پدنعلی Cremer در کنار آتل و سایر ملزومات به درمان راحت‌تر و سریع‌تر مفاصل آسیب دیده کمک می‌کند.
در برخی از موارد ممکن است ورزشکار متوجه تاول ساده در پای خود شوند. داشتن تاول ممکن است باعث شود تا ورزشکار نتواند به راحتی ورزش کند. استفاده از
پوست مصنوعی و ژل تاول می‌تواند کمک بسزایی داشته باشد. قبل از انجام هر اقدام باید حتما با پزشک مربوطه مشورت نمائید. هم چنین برای درمان سایر آسیب ها، می‌توانید محصولات پزشکی و ورزشی را مشاهده نمایید.

تشخیص آسیب مچ پا

برای استفاده از پد نعلی Cramer، نباید زود اقدام کرد. تشخیص آگاهانه پزشک یا شخصی با تجربه اجازه این کار را خواهدداد. اما برای تشخیص آسیب مچ پا سه راه وجود دارد:

  1. معاینه فیزیکی: معاینه فیزیکی حتما توسط پزشک مربوطه انجام می‌گیرد. تشخیص پزشک ممکن است رگ به رگ شدن، شکستگی یا موارد دیگر باشد.
  2. رادیوگرافی از مچ پا: برای فهمیدن شکسته شدن مچ پا یا تعیین میزان آسیب، از اشعه ایکس استفاده می‌گردد.
  3. تصویر برداری MRI: تصویر برداری MRI  دید قوی‌تر و عمیق‌تری دارد. از همین رو می‌توان هرگونه آسیب را به راحتی تشخیص داد.

درمان آسیب دیدگی مفاصل پا

برای درمان مفاصل آسیب دیده پا بایستی یک سری اصول اولیه به ترتیب طی شوند.

  • RICE درمانی: رایس درمانی برای اکثر آسیب دیدگی‌ها به خوبی عمل ‌می‌کند. وقتی استفاده از این عمل موثر است که آسیب دیدگی جزئی باشد. در این روش به راحتی می‌توان از پد نعلی Cramer استفاده کرد. برای حفاظت از اطراف مچ پا حتما باید از یک بانداژ استفاده نمود. بانداژ از افزایش ورم و کبودی بیشتر پا پیشگیری می‌کند.
  • داروهای ضد درد: برای کاهش درد ناشی از آسیب رسیدن به مفاصل پا، می‌توان قرص‌های مسکن و ضد درد استفاده کرد.
  • مصرف کورتیزون: تزریق یا مصرف کورتیزون موجب کاهش درد، ورم و کبودی ناشی از آسیب به مفاصل پا می‌شود. این ماده مسکن می‌تواند به بهبود برخی از مشکلات آرتریت مچ پا کمک کند.
    در طول درمان گاهی ممکن است مچ پا بی حرکت بماند تا دوره لقاحت طی شود. در هرصورت استفاده از ابزار درمانی مانند پد نعلی Cramer کمکی شایسته خواهد کرد.

محصولات تولیدی شرکت Cramer

این شرکت علاوه بر تولید پد نعلی، به تولید سایر محصولات نیز پرداخته است.

  • زانو بند Cramer
  • کیسه یخ Cramer
  • ران بند Cramer
  • پد گرم و سرد Cramer
  • ساق بند Cramer
  • آرنج بند Cramer
  • چسب عضله Cramer
  • آرنج بند Cramer
  • قوزک بند Cramer
  • پد چسب عضله Cramer

تهیه پد نعلی Cramer

برای تهیه پد نعلی Cramer، پوست مصنوعی و ژل تاول با قیمتی مناسب می‌توان به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمود. فروشگاه آنلاین ورزشی اسپرت کالا یکی از فروشگاه‌های مورد اطمینان جهت تهیه این محصول باکیفیت است. خرید اینترنتی و حضوری از این فروشگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان پذیر است.


مشخصات کلی
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
مراکز درمانی و فیزیوتراپی باشگاه ,
کاربرد
بهبود و جلوگیری از آسیب بیشتر ناشی از پیچ خوردگی‌ها و کشیدگی‌ها و سایر آسیب‌های ورزشی مناسب برای بی حرکتی و راحتی ، رگ به رگ شدن و سایر آسیب های بافت نرم ,
مشخصات فنی
سایرمشخصات
دارای بسته بندی 10 عددی، فراهم کردن محافظت و راحتی، جلوگیری هدر دادن مواد هنگام برش از رول های نمدی، بالشتک های نعل اسبی نمدی از قبل بریده شده برای صرفه جویی در وقت و هزینه

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

پد نعلی Cramer
0 از 0 رای
2,420,000 تومان
موجود
آمریکا
مراکز درمانی و فیزیوتراپی باشگاه
بهبود و جلوگیری از آسیب بیشتر ناشی از پیچ خوردگی‌ها و کشیدگی‌ها و سایر آسیب‌های ورزشی مناسب برای بی حرکتی و راحتی ، رگ به رگ شدن و سایر آسیب های بافت نرم
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی