search
ثبت نام / ورود




پد اسکات Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
885
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

پد اسکات Agilinex
پد اسکات Agilinex از تجهیزات ورزشی است که برای انجام تمریناتی مانند اسکات در ورزش‌های وزنه‌برداری از آن استفاده می‌شود. این وسیله در باشگاه‌های ورزشی یا در خانه برای کسانی که حرکت ورزش اسکات را انجام می‌دهند به کار می‌رود. استفاده از این وسیله جهت جلوگیری از سر خوردن میله هالتر و صدمه زدن به ورزشگاه در حین تمرین با این وسیله، از ضروریاتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود. فشار و سنگینی که میله هالتر به تنهایی به گردن ورزشکار وارد می‌کند، باعث آسیب‌های جبران‌ناپذیری می‌شود، بنابراین استفاده از این پد تا حدود زیادی از خطرات احتمالی آسیب رسیدن به گردن و نخاع ورزشکارمی‌تواند جلوگیری نماید. ویژگی‌های پد اسکات...

پد اسکات Agilinex از تجهیزات ورزشی است که برای انجام تمریناتی مانند اسکات در ورزش‌های وزنه‌برداری از آن استفاده می‌شود. این وسیله در باشگاه‌های ورزشی یا در خانه برای کسانی که حرکت ورزش اسکات را انجام می‌دهند به کار می‌رود. استفاده از این وسیله جهت جلوگیری از سر خوردن میله هالتر و صدمه زدن به ورزشگاه در حین تمرین با این وسیله، از ضروریاتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

فشار و سنگینی که میله هالتر به تنهایی به گردن ورزشکار وارد می‌کند، باعث آسیب‌های جبران‌ناپذیری می‌شود، بنابراین استفاده از این پد تا حدود زیادی از خطرات احتمالی آسیب رسیدن به گردن و نخاع ورزشکارمی‌تواند جلوگیری نماید.

ویژگی‌های پد اسکات Agilinex

با توجه به این که پد اسکات Agilinex در ورزش‌های سنگین استفاده می‌شود، از متریال مقاوم و با کیفیتی ساخته شده و دارای پوشش اسفنجی است. بنابراین در برابر فرسایش و عوامل محیطی از خود استقامت بالایی نشان می‌دهد و سال‌ها به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. این پد دارای بندهای قابل تنظیمی است که  بر روی گردن به راحتی قرار می‌گیرد و ورزشکار می‌تواند آن را بدون استرس از ایجاد آسیب بر روی گردن، به آسانی به کار گیرد. 

در طراحی پد اسکات Agilinex معمولاً از متریال‌هایی استفاده می‌شود که در کنار کیفیت و مقاومت بالا، وزن سبکی داشته تا حمل و نقل آن آسان باشد و حین انجام حرکات ورزشی فشار اضافه به گردن ورزشگاه وارد نشود. محافظت از پوست در برابر کبودی ناشی از فشار میله هالتر به گردن و شانه از دیگر مشخصاتی محسوب می‌شود که این محصول از آن برخوردار است.

کاربردهای پد اسکات Agilinex

اسکات یکی از پرطرفدارترین حرکات ورزش بدنسازی است که در اکثر ورزش‌های حرفه‌ای برای تقویت عضلات پا و پشت ورزشکار با وزنه‌ای که در پشت آن قرار می‌گیرد، انجام می‌شود. بنابراین در انجام این تمرین حتماً باید از یک وسیله‌ی محافظتی مانند پد اسکات Agilinex برای کاهش فشار میله هالتر به پشت، گردن و ستون فقرات استفاده کرد. به این ترتیب ورزشکار ضمن افزایش طول زمان ورزش، تمرکز بیشتری نیز بر روی انجام صحیح حرکت اسکات خواهد داشت.

کسانی که به صورت تخصصی ورزش‌های قدرتی مانند کشتی، جودو و غیره را انجام می‌دهند، برای جلوگیری از آسیب رساندن به گردن و بدن خود قبل از انجام مسابقات ورزشی، از پد اسکات Agilinex در هنگام تمرین استفاده می‌کنند. علاوه بر این کسانی که در منزل به انجام حرکات بدن‌سازی می‌پردازند و مربی یا فردی برای محافظت از آن‌ها وجود ندارد، حتماً باید این وسیله را برای جلوگیری از آسیب رساندن به خود استفاده کنند.


مشخصات کلی
جنس
اسفنج
طول
45 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین
وزن
328 گرم
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی باشگاه ,
کاربرد
مناسب برای استفاده به همراه هالتر، میله و ... , جلوگیری از کبود شدن پوست در ناحیه گردن و شانه ها مناسب برای کاهش فشار بر روی ستون فقرات، عضلات چهارسر و سرینی ,

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
طول
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد

پد اسکات Agilinex
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
اسفنج
45 سانتی‌متر
چین
328 گرم
سالن های ورزشی باشگاه
مناسب برای استفاده به همراه هالتر، میله و ... جلوگیری از کبود شدن پوست در ناحیه گردن و شانه ها مناسب برای کاهش فشار بر روی ستون فقرات، عضلات چهارسر و سرینی
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی