search
ثبت نام / ورود




پایه لاستیکی میله 2 کیلوگرمی VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1381
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 548,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 137,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

پایه لاستیکی میله 2 کیلوگرمی VX
خیلی از بازیکن هایی که با میله و نیزه های ورزشی کار می کنند، مشکل بی ثبات بود میله ها را در هنگام انجام تمرین دارند. اما این میله های ورزشی چه کاربردی برای بازیکنان فوتبال دارد و چرا باید در جای خود به صورت محکم و پا بر جا قرار گیرد؟ این میله ها برای بازیکنانی طراحی شده است که می خواهند تمریناتی در زمینه افزایش سرعت و چابکی بدنی خود در حین بازی انجام دهند. به طوری که در زمین چمن های طبیعی میله ها را با فاصله از هم قرار می دهند و بازیکن باید به سرعت از بین آن ها عبور کند بدون اینکه توپ از پای بازیکن جدا شود و یا به میله...

خیلی از بازیکن هایی که با میله و نیزه های ورزشی کار می کنند، مشکل بی ثبات بود میله ها را در هنگام انجام تمرین دارند. اما این میله های ورزشی چه کاربردی برای بازیکنان فوتبال دارد و چرا باید در جای خود به صورت محکم و پا بر جا قرار گیرد؟ این میله ها برای بازیکنانی طراحی شده است که می خواهند تمریناتی در زمینه افزایش سرعت و چابکی بدنی خود در حین بازی انجام دهند. به طوری که در زمین چمن های طبیعی میله ها را با فاصله از هم قرار می دهند و بازیکن باید به سرعت از بین آن ها عبور کند بدون اینکه توپ از پای بازیکن جدا شود و یا به میله ها بر خورد کند. تنوع تمرینی میله های ورزشی به مربی و تمرین دهنده بستگی دارد و آن ها می توانند با خلاقیتی که به خرج می دهند تمرینات زیاد و کاربردی تری را برای شما طراحی کنند. این میله ها در اردازه، قطر، رنگ و ... تولید می شود که شما می توانید آن ها را از بازار های ورزشی خریداری کنید. حال در بعضی اوقات میله ها استحکام بالایی در جای خود ندارند و آن جاست که شما باید از وسایلی به نام پایه های پلاستیکی استفاده نمایید. پايه لاستيکي میله 2 کیلوگرمی VX یکی از بهترین پایه های موجود در بازار می باشد زیرا از ویژگی های بسیار خوبی بر خوردار می باشد. شما می توانید از این پایه برای نیزه و میله های استفاده کنید بدون اینکه نگران خمیده شدن و افتادن میله ها باشید. یکی دیگر از خوبی های پايه لاستيکي میله 2 کیلوگرمی VX سنگین بودن آن می باشد. زیرا وقتی پایه سنگین باشد ثبات بیشتری برای میله به وجود می آید و در حین تمرین میله شما نا به هموار نمی ایستد.

خرید پايه لاستيکي میله 2 کیلوگرمی VX

جنس این محصول از پلاستیک فشرده ساخته شده تا اگر اتفاقی برای پایه شما افتاد، آسیب نبیند و خراب نشود. همچنین قطر این محصول 27 سانتی متر می باشد که قطر خوبی برای یک پایه می باشد. پايه لاستيکي میله 2 کیلوگرمی VX تک رنگ می باشد و رنگی که برای این پایه در نظر گرفته شده است، مشکی می باشد. برند VX از طرف کشور هند ساخت این پایه پلاستیکی را به عهده گرفته است. این محصول مناسب ورزش فوتبال می باشد و از آن می توان در سالن های ورزشی، زمین چمن طبیعی و چمن مصنوعی استفاده نمود. اگر شما هم به ورزش فوتبال علاقه مندید و می خواهید سرعت و چابکی بدنتان را افزایش دهید می توانید همین حالا پايه لاستيکي میله 2 کیلوگرمی VX با قیمتی کاملا مناسب و استثنایی از سایت معتبر اسپرت کالا خریداری نمایید و از آن استفاده لازم را بکنید. تمرین با میله های ورزشی بسیار کاربردی می باشد و اگر شما این میله ها را در کنید این پایه لاستیکی تجربه کنید مطمئنا لذت بیشتری از انجام تمرینات خود خواهید برد و تاثیرات بزرگی را بر روی بدن خود می بینید.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
قطر
27 سانتی متر
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن مصنوعی , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

پایه لاستیکی میله 2 کیلوگرمی VX
0 از 0 رای
548,000 تومان
موجود
27 سانتی متر
هند
زمین چمن مصنوعی سالن های ورزشی
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی