search
ثبت نام / ورود




پایه آدمک فلزی MaxWell


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
572
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

پایه آدمک فلزی MaxWell
پایه آدمک فلزی MAXWELL وسیله ای بسیار پر کاربرد در زمین های ورزشی فوتبال می باشد که امکانات زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. توسط پایه های آدمک فلزی می توان تمرینات فوتبال را به مکان های مختلفی تعمیم داده و محدودیتی برای استفاده از آن ها قائل نشد. این مورد به خصوص در صورتی که از آدمک های فلزی با پایه میخی استفاده می کنید بیشتر مطرح می باشد. آدمک های میخی (در هر برند و شکل ظاهری که باشند) تنها قابلیت استفاده در چمن های طبیعی را خواهند داشت. در واقع ساختار ظاهری پایه های این گونه آدمک ها به گونه ای طراحی شده است که...

پایه آدمک فلزی MAXWELL وسیله ای بسیار پر کاربرد در زمین های ورزشی فوتبال می باشد که امکانات زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. توسط پایه های آدمک فلزی می توان تمرینات فوتبال را به مکان های مختلفی تعمیم داده و محدودیتی برای استفاده از آن ها قائل نشد. این مورد به خصوص در صورتی که از آدمک های فلزی با پایه میخی استفاده می کنید بیشتر مطرح می باشد. آدمک های میخی (در هر برند و شکل ظاهری که باشند) تنها قابلیت استفاده در چمن های طبیعی را خواهند داشت. در واقع ساختار ظاهری پایه های این گونه آدمک ها به گونه ای طراحی شده است که برای نصب و شروع بازی به زمین های نرم نیاز خواهند داشت. پایه آدمک فلزی MAXWELL به منظور برداشتن فیلترهای مکانی طراحی و در دسترس کاربران قرار گرفته شده اند. شما با استفاده از این پایه ها قادر خواهید بود آدمک های با پایه میخی خود را که در گذشته از آن ها تنها در چمن های طبیعی استفاده می کردید در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار داده و برای محل تمرینات فوتبال خود دیگر محدودیتی در نظر نگیرید. برای استفاده تنها کافیست پایه های میخی ماکت را در محل تعبیه شده در پایه آدمک فلزی MAXWELL قرار داده و آدمک را به همراه پایه متصل شوند بر روی چمن های مصنوعی، طبیعی و سالن های ورزشی قرار دهید.

خرید پایه آدمک فلزی MAXWELL

پایه آدمک فلزی MAXWELL از وسایل جانبی کار و تمرین فوتبال با آدمک های فلزی (از نوع پایه میخی) می باشد. با تهیه این وسیله کارآمد می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی تمرینات فوتبالی خود را آغاز کرده و مهارت های مختلفی از خود را تقویت نمایید. پایه آدمک فلزی MAXWELL را می توانید در رنگ مشکی از فروشگاه ورزشی کامل اسپرت کالا تهیه کرده و در تمرینات خود مورد استفاده قرار دهید. جنس به کار برده شده در این پایه ها آهنی می باشد که مقاومت بالایی را به دستگاه بخشیده و آن را در برابر ضربه های شدید محافظت می کنند. شما با تهیه پایه آدمک فلزی MAXWELL و قرار دادن یک آدمک فلزی بر روی آن می توانید تمرینات ایستگاهی پیشرفته ای را در برنامه ورزشی خود گنجانده و مهارت های پاس های بلند، حمله و دفاع خود را ارتقا دهید. پایه آدمک فلزی MAXWELL را می توان بدون هیچ گونه محدودیتی در مکان های مختلف مورد استفاده داد. غالبا سالن های ورزشی، چمن های طبیعی و مصنوعی مکان های مناسبی برای استفاده از این محصول می باشند. البته در صورتی که مایلید تمرینات خود را در زمین های چمن طبیعی انجام دهید دست شما کاملا برای استفاده از پایه آدمک فلزی MAXWELL باز خواهد بود. هم می توان آدمک ها را به صورت مستقیم بر روی چمن مورد استفاده قرار داد و هم می توان از پایه های فلزی برای آن ها استفاده کرد. قابلیت این پایه ها زمانی بیشتر جلوه خواهد کرد که شما نیاز به تعمیم بازی های خود در زمین های چمن مصنوعی و سالن های ورزشی داشته باشید.


مشخصات کلی
جنس
لاستیک فشرده
کشور سازنده
هند
وزن
13.8 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , زمین چمن مصنوعی
کاربرد
مناسب برای تمرینات فوتبال
ارتفاع
11 سانتی‌متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع

پایه آدمک فلزی MaxWell
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
لاستیک فشرده
هند
13.8 کیلوگرم
زمین چمن طبیعی زمین چمن مصنوعی
مناسب برای تمرینات فوتبال
11 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی