search
ثبت نام / ورود




وزنه باربل میله خم Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
717
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

وزنه باربل میله خم Agilinex
وزنه باربل ميله خم Agilinex یکی از قدیمی ترین ابزار آلات ورزشی مورد استفاده برای ورزشکاران و بدن سازان می باشد. مدل قدیمی تر باربل های وزنه ای میله های کوتاهی بودند که در دو طرف آن وزنه هایی قرار داشت. با گذر زمان و شکل گیری ایده های نوین وزنه ها نیز دچار تغییر شکل شده و طیف گسترده ای از آن ها در اشکال مختلفی به سمت بازار حرکت کردند. باربل های وزنه ای میله کرو با طراحی های جدید قابلیت های بیشتری بدست آورده و در دسترس عموم مردم قرار گرفتند. قابلیت حمل و نقل آسان و همچنین تنظیم بر اساس آناتومی بدن یکی از ویژگی های باربل های ارائه شده در سطح بازار عصر نوین...

وزنه باربل ميله خم Agilinex یکی از قدیمی ترین ابزار آلات ورزشی مورد استفاده برای ورزشکاران و بدن سازان می باشد. مدل قدیمی تر باربل های وزنه ای میله های کوتاهی بودند که در دو طرف آن وزنه هایی قرار داشت. با گذر زمان و شکل گیری ایده های نوین وزنه ها نیز دچار تغییر شکل شده و طیف گسترده ای از آن ها در اشکال مختلفی به سمت بازار حرکت کردند. باربل های وزنه ای میله کرو با طراحی های جدید قابلیت های بیشتری بدست آورده و در دسترس عموم مردم قرار گرفتند. قابلیت حمل و نقل آسان و همچنین تنظیم بر اساس آناتومی بدن یکی از ویژگی های باربل های ارائه شده در سطح بازار عصر نوین است. وزنه باربل ميله خم Agilinex یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین باربل های تولید شده برای بدن سازان و ورزشکاران می باشد. با استفاده از این وسیله کارآمد می توان عضلات بالاتنه را به بهینه ترین شکل ممکن درگیر کرده و روی آن ها کار کرد چرا که فرد ورزشکار در طی تمرینات خود با وزنه باربل ميله خم Agilinex بیشترین فشار را بر روی عضلات بالاتنه خود احساس خواهد کرد. ورزش های تمرینی با باربل وزنه ای میله کرو در زیر مجموعه ای از ورزش های آزاد قرار گرفته شده است. البته باربل ها برای اهداف گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند اما اصلی ترین وظیفه ی آن ها تمرکز بر روی افزایش حجم عضلات و همچنین بهبود سیستم عصبی و عضلانی فرد می باشد. قیمت مناسب و به صرفه ی وزنه باربل ميله خم Agilinex  نسبت به دیگر ابزار آلات ورزشی و امکاناتی که می توان از آن بهره مند شد از مزایای آن می باشد. به عبارتی با استفاده از وزنه باربل ميله خم Agilinex  می توان با یک تیر نه فقط دو نشان بلکه چند نشان را در زمان واحد زده و به طرز عجیبی سیستم دفاعی بدن را نیز بهبود بخشید. جلوگیری از پوکی استخوان، تراکم بندی استخوان، بهبود غدد درون ریز، ایجاد خطوط بدنی کامل و ... از مزایای چندگانه ی استفاده از این ابزار کارآمد می باشد. البته شما می توانید از وزنه باربل ميله صاف Agilinex به عنوان جایگزینی برای این محصول استفاده نمایید.

وزنه باربل ميله خم Agilinex

وزنه باربل ميله خم Agilinex وسیله ایست که غالبا در باشگاه های بدنسازی برای تمرین با وزنه مورد استفاده قرار گرفته و به بهبود هماهنگی بدن فرد کمک می کند. شکل آناتومی وزنه باربل ميله خم Agilinex به گونه ای طراحی شده است که ورزشکار در هنگام ورزش ( به خصوص زمانی که تعریق زیادی داشته است) به راحتی و بدون لغزش دست به تمرینات بدنی خود ادامه داده و به دلیل کیفیت بالای محصول تمایل بالایی به ادامه تمرینات خود نشان می دهد. دسته های آبکاری شده دلیل بر ایجاد خاصیت ضد لغزشی در این وزنه ها می باشند که به عمر و ماندگاری وزنه نیز کمک می‌کنند. قطر میله موج دار باربل وزنه ای به گونه طراحی و اندازه گیری شده است که با آناتومی دستان یک ورزشکار مطابقت داشته و هیچ گونه آسیب و صدمه ای را به دستان وی وارد نمی کند. وزنه باربل ميله خم Agilinex از آلیاژ ضد زنگ تشکیل شده است که  مقاوم در برابر نم و رطوبت می‌باشد. محدودیتی برای استفاده از وزنه باربل ميله خم Agilinex وجود ندارد. افراد چاق و کارمندان کم تحرکی که فرصت کمی برای رفتن به باشگاه را دارند و در کنار آن علاقه مند به تناسب اندام نیز هستند می توانند از وزنه باربل ميله خم Agilinex  بهره مند شده و از تمرینات خود در خانه، فضای باز و حتی محل کار لذت بالایی را تجربه کنند. این باربل وزنه ای در وزن های 10 کیلویی، 15 کیلویی و 20 کیلویی در یک طول یکسان 110 سانتی متری تولید و ارائه شده است. انواع تجهیزات کراس فیت در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.


مشخصات کلی
جنس
آهن ضد زنگ
طول
110 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین
وزن
10 کیلوگرم , 15 کیلوگرم , 20 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای ورزش بدنسازی
قطر وزنه
10 کیلوگرم 4 سانتی‌متر , 15 کیلوگرم 5 سانتی‌متر , 20 کیلوگرم 6 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع وزنه ثابت

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
طول
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
قطر وزنه

وزنه باربل میله خم Agilinex
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
آهن ضد زنگ
110 سانتی‌متر
چین
10 کیلوگرم 15 کیلوگرم 20 کیلوگرم
باشگاه سالن های ورزشی
مناسب برای ورزش بدنسازی
10 کیلوگرم 4 سانتی‌متر 15 کیلوگرم 5 سانتی‌متر 20 کیلوگرم 6 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی