search
ثبت نام / ورود




وال بال Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
748
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

وزن:

قیمت : 2,035,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 508,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

وال بال Agilinex
وال بال یکی از وسایل اساسی و مهم در آمادگی جسمانی، کراس فیت و ورزش تی آر ایکس می‌باشد. همان طور که از کلمه بال می‌توان فهمید، این وسیله نوعی توپ خاص می‌باشد که در تمرینات پاس کاری با دست، شنا رفتن، پرتاب کردن و غیره از آن استفاده کرد. برخی از افراد وال بال را با مدیسین بال اشتباه می‌گیرند، تنها به دلیل شکل ظاهری، کارایی و تمریناتی که در هر دو نوع این توپ‌ها با یکدیگر همپوشانی دارند. از جمله تفاوت‌های میان وال بال و مدیسین بال می‌توان به رنج وزنی متفاوت، جنس روکش نرم‌تر و هم‌چنین اندازه بزرگ‌تر نسبت به مدیسین بال اشاره کرد. در واقع این نوع توپ برای قوی کردن پنجه، انگشتان و...

وال بال یکی از وسایل اساسی و مهم در آمادگی جسمانی، کراس فیت و ورزش تی آر ایکس می‌باشد. همان طور که از کلمه بال می‌توان فهمید، این وسیله نوعی توپ خاص می‌باشد که در تمرینات پاس کاری با دست، شنا رفتن، پرتاب کردن و غیره از آن استفاده کرد. برخی از افراد وال بال را با مدیسین بال اشتباه می‌گیرند، تنها به دلیل شکل ظاهری، کارایی و تمریناتی که در هر دو نوع این توپ‌ها با یکدیگر همپوشانی دارند. از جمله تفاوت‌های میان وال بال و مدیسین بال می‌توان به رنج وزنی متفاوت، جنس روکش نرم‌تر و هم‌چنین اندازه بزرگ‌تر نسبت به مدیسین بال اشاره کرد. در واقع این نوع توپ برای قوی کردن پنجه، انگشتان و مچ دست بسیار توصیه می‌شوند.

آشنایی با وال بال

وال بال توپی سنگین وزن و ساخته شده از یک روکش بسیار نرم می‌باشد. این توپ توسط بسیاری از ورزشکاران به منظور افزایش قدرت بدنی، ارتقا عملکرد سیستم قلب و تنفس، افزایش انعطاف بدن، افزایش سرعت، دقت و هماهنگی عضلات بدن، بهبود تعادل بدن و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این توپ در قالب تمرین‌های تک نفره و حتی گروهی نیز امکان پذیر است. اما نکته جالب اینجا است که هنگام تمرین با توپ وال بال به دلیل مهیج بودن کار هیچگونه فشار و خستگی در تمرین با وال بال به وجود نمی‌آید. در بررسی سطح وال بال دوخت‌هایی مشخص است که به منظور استقامت بالا و جلوگیری از خراب شدن حین تمرین ایجاد شده است. بسیاری از ورزشکاران تصور می‌کنند که علت ساخت وال بال چیست، آن هم زمانی که مدیسین بال وجود دارد. داخل مدیسین بال‌ها از شن و ماسه پر شده است و این ویژگی باعث می‌شود تا در صورت برخورد مدیسین بال با ورزشکار آسیب بدنی ایجاد شود. وال بال‌ها درونشان از شن و روکش ماسه از پنبه پر شده است و این یعنی در ورزش‌هایی که پرتابشان با ریسک همراه است و هم‌چنین در صورت برخورد با ورزشکار دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد.

به کمک وال بال چه تمریناتی می‌توان انجام داد؟

به کمک وال بال تمرینات زیادی که در گروه آمادگی جسمانی قرار می‌گیرد، قابل انجام می‌باشند. این تمرینات عبارتند از:

1- Wall Ball: در این تمرین ابتدا پاها به اندازه عرض شانه باز می‌شود. سپس وال بال را در بین دو پنجه دست قرار داده، ورزشکار روی دو پا می‌نشیند و در حالی که توپ را در دست دارد، همزمان با بالا انداختن وال بال خود نیز از جا بلند خواهد شد.
2- Over Head Squat: در این ورزش، ورزشکار پاها را به اندازه عرض شانه باز می‌کند در حالی که دستان را بالا برده و وال بال را نگه داشته است. همزمان با بالا نگه داشتن وال بال، روی دو پای خود نشست و بلند خواهد شد.
3- Chest Press: در این حالت ورزشکار رو به روی دیوار قرار گرفته و وال بال را از قسمت سینه به دیوار رو به رو پرتاب کرده و سپس آن را باز پس می‌گیرد.
4- Side Throw: در این حالت ورزشکار موازی با دیوار می‌ایستد و وال بال را از طرفین به سمت دیوار پرتاب خوهد کرد.
5- Back Overthrow SUAT: در این حالت ورزشکار در حالت نیمه خیر نشسته و وال بال را در پایین با پنجه‌های خود نگه داشته است. سپس به سمت بالا پریده و همزمان وال بال را نیز به هوا پرتاب خواهد کرد.
6- Supine Chest Throw: ورزشکار در حالت سوپاین خوابیده و پاها از کف روی زمین قرار گرفته‌اند. همزمان ورزشکار وال بال را با دستان خود در بالای سرش نگه داشته است. سپس بلند شده و در حالت نشسته وال بال را به دیوار مقابلش پرتاب می‌کند.

اسپرت کالا برندی معتبر برای خرید وال بال

برای خرید وسایل ورزشی می‌بایست به برندی معتبر نظیر اسپرت کالا مراجعه کرد. در وب سایت اسپرت کالا وال بال‌های Agilinex از وزن‌های 2 تا 9 کیلوگرمی با قطر 38 سانتی‌متر در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف موجود هستند. برند Agilinex آماده ارائه وسایل ورزشی ساخته شده از متریال با کیفیت و قابل مقایسه با به روز ترین برندهای اروپایی به مشتریان گرامی می‌باشد. 


مشخصات کلی
رنگ
زرد , قرمز , آبی
جنس
چرمی
کشور سازنده
چین
وزن
2 کیلوگرم , 3 کیلوگرم , 4 کیلوگرم , 5 کیلوگرم , 6 کیلوگرم 7 کیلوگرم , 8 کیلوگرم , 9 کیلوگرم ,
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
بهبود قدرت هسته مرکزی بدن , افزایش قدرت انفجاری بدن , افزایش کالری سوزی , تقویت عضلات و ماهیچه‌های اصلی بدن

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد

وال بال Agilinex
0 از 0 رای
2,035,000 تومان
موجود
چرمی
چین
2 کیلوگرم 3 کیلوگرم 4 کیلوگرم 5 کیلوگرم 6 کیلوگرم 7 کیلوگرم 8 کیلوگرم 9 کیلوگرم
سالن های ورزشی
بهبود قدرت هسته مرکزی بدن افزایش قدرت انفجاری بدن افزایش کالری سوزی تقویت عضلات و ماهیچه‌های اصلی بدن
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی