search
ثبت نام / ورود




میله بادی پامپ Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
368
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

وزن:




درباره محصول

میله بادی پامپ Agilinex
میله بادی پامپ AGILINEX از کارآمدترین ابزارآلات ورزشی برای تمرینات بدن سازی و تناسب اندام بانوان می باشد. میله بادی پامپ اغلب در ورزش هایی همانند ایروبیک قابلیت استفاده دارد. ورزش های بادی پامپ در زیرمجموعه ای از ورزش های ایروبیک قرار گرفته اند که توسط آن ها ضربان قلب افزایش یافته و در نهایت شدت کالری سوزی به شکل باور نکردنی افزایش می یابد. میله هایی که در ورزش بادی پامپ استفاده می شوند تمامی قسمت های بدن فرد ورزش کار را درگیر کرده و تناسبی را بین تمامی اعضا به وجود می آورند که به وضوح قابل رویت است. در واقع تنها تفاوت ورزش بادی پامپ و ورزش های ایبروبیک نیز استفاده از میله های مخصوص...

میله بادی پامپ AGILINEX از کارآمدترین ابزارآلات ورزشی برای تمرینات بدن سازی و تناسب اندام بانوان می باشد. میله بادی پامپ اغلب در ورزش هایی همانند ایروبیک قابلیت استفاده دارد. ورزش های بادی پامپ در زیرمجموعه ای از ورزش های ایروبیک قرار گرفته اند که توسط آن ها ضربان قلب افزایش یافته و در نهایت شدت کالری سوزی به شکل باور نکردنی افزایش می یابد. میله هایی که در ورزش بادی پامپ استفاده می شوند تمامی قسمت های بدن فرد ورزش کار را درگیر کرده و تناسبی را بین تمامی اعضا به وجود می آورند که به وضوح قابل رویت است. در واقع تنها تفاوت ورزش بادی پامپ و ورزش های ایبروبیک نیز استفاده از میله های مخصوص بادی پامپ می باشد که میله بادی پامپ AGILINEX یکی از با کیفیت ترین و کارآمد ترین میله های مورد استفاده در این ورزش ها می باشد. ورزش هایی که با میله آزاد و یا همان میله بادی پامپ انجام می شود غالبا به مدت یک ساعت می باشند که در آن ها ورزشکار به وضوح شدت و قدرت نیروی وارد شده بر روی تمامی عضلات خود را حس کرده و همین موضوع موجب چربی سوزی، افزایش قدرت عضلات و استقامت خواهد شد. علاوه بر این، به واسطه ی ماهیت هوازی بودن ورزش با میله بادی پامپ AGILINEX گردش خون در عضلات افزایش یافته و عضلات شما اکسیژن بیشتری را دریافت خواهند کرد. نتیجه ی اکسیژن رسانی به بدن و عضلات، بهبود وضعیت بدن، و ذهنی سالم و سرشار و در نتیجه زندگی سالم با افکاری مثبت خواهد بود. تجهیزات کراسفیت در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.

میله بادی پامپ AGILINEX

میله بادی پامپ AGILINEX اغلب با نام میله ایروبیک نیز شناخته شده می باشد که در وزن های مختلفی مورد استفاده بانوان قرار می گیرد. از آن جایی که بانوان تمایل زیادی به تفکیک پذیری در عضلات و همچنین فرم دهی و شکل دهی آن ها ندارند به وزنه های سنگین نیاز نخواهند داشت. سنگینی این وزنه ها از سبک ترین آن ها که در وزن های یک کیلویی می باشند آغاز شده و تا وزن ده کیلویی ادامه پیدا می کنند. وزن های دو کیلویی، سه کیلویی، چهار کیلویی، پنج کیلویی، شش کیلویی، هشت کیلویی از دیگر وزن های موجود در اسپرت کالا می باشند که ورزشکاران می توانند متناسب با شرایط بدنی و حتی نوع تمرین خود یکی از مناسب ترین وزن ها را انتخاب کنند. ارتفاع تمامی وزنه ها(در وزن های مختلف) به صورت یکسان و در اندازه یک متری می باشد. سلیقه ی عمومی ورزشکاران معمولا در نوع طراحی میله بادی پامپ AGILINEX تاثیر گذار بوده ومطابق با سلیقه ی عموم ارائه و تولید شده است. به جهت راحتی دستان ورزشکار در هنگام ورزش و جلوگیری از آسیب دیدگی آن ها از روکش هایی مقاوم و اسفنجی استفاده شده است که راحتی بیشتری را نیز برای استفاده کنندگان از این محصول به ارمغان می آورد. روکش هایی که بر روی میله بادی پامپ AGILINEX کشیده شده است آن را دربرابر آلودگی، آسیب، ضربه و همچنین خط و خش حفظ می کند. از دیگر کاربردهای روکش های به کاررفته در میله بادی پامپ AGILINEX ماهیت ضد لغزشی برای دستان ورزشکار می باشد. اصولا ورزش های پر جنب و جوشی مانند بادی پامپ با تعریق بالایی از بدن ورزشکاران همراه است و باید در آن ها از ابزار آلاتی استفاده کرد که با چنین ماهیتی وفق داشته و راحتی بیشتری را برای ورزشکار به همراه داشته باشد. روکش های اسفنجی به کار رفته شده در میله ها چنین نقشی را برای ورزشکاران ایفا کرده و از ورزش با این ابزار تجربه منحصر فردی را به وجود می‌آورند. در پایان باید گفت که در استفاده از میله بادی پامپ AGILINEX محدودیت خاصی وجود ندارد و می توان آن را در اکثر تمرینات ورزشی هوازی و قدرتی نیز به کار برد. بادی پامپ در وزن های مختلف در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.


مشخصات کلی
رنگ
سبز , زرد , نارنجی , صورتی , بنفش قرمز , مشکی ,
جنس
فلزی با روکش پلاستیکی
طول
120 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین
وزن
1 کیلوگرم , 2 کیلوگرم , 3 کیلوگرم , 4 کیلوگرم , 5 کیلوگرم , 6 کیلوگرم , 8 کیلوگرم , 10 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
انجام تمرینات با وزنه در ورزش ایروبیک
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مقاوم در برابر ضربه

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد

میله بادی پامپ Agilinex
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
فلزی با روکش پلاستیکی
120 سانتی‌متر
چین
1 کیلوگرم 2 کیلوگرم 3 کیلوگرم 4 کیلوگرم 5 کیلوگرم 6 کیلوگرم 8 کیلوگرم 10 کیلوگرم
باشگاه سالن های ورزشی
انجام تمرینات با وزنه در ورزش ایروبیک
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی