search
ثبت نام / ورود




مچ بند آموزشی روپایی VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
640
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 195,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 48,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

مچ بند آموزشی روپایی VX
یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که همراه همیشگی یک فوتبالیست بوده تسلط کامل بر توپ است. زیرا ابتدایی‌ترین مرحله یادگیری فوتبال دست و پنجه نرم کردن با توپ و یادگیری مهارت روپایی زدن است. در واقع آموزش روپایی دو دسته است، یکی کمربنددار که به کمر وصل می‌شود و دیگری دارای مچ بند که به مچ دست بسته می‌شود، که دومین دسته طرفداران بیشتری دارد. یکی از محصولات این دسته‌بندی مچ بند آموزشی روپایی VX می‌باشد. این مچ‌ بند پرکاربرد به بازیکن‌ها کمک می‌کند بر مهارت‌ها و تکنیک‌های فوتبال تسلط پیدا کرده و اصول اولیه پاس دادن و ضربه زدن به توپ را تمرین نمایند. هم‌چنین مچ بند آموزشی روپایی VX تعادل و هماهنگی اعضای بدن و انعطاف پذیری...

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که همراه همیشگی یک فوتبالیست بوده تسلط کامل بر توپ است. زیرا ابتدایی‌ترین مرحله یادگیری فوتبال دست و پنجه نرم کردن با توپ و یادگیری مهارت روپایی زدن است. در واقع آموزش روپایی دو دسته است، یکی کمربنددار که به کمر وصل می‌شود و دیگری دارای مچ بند که به مچ دست بسته می‌شود، که دومین دسته طرفداران بیشتری دارد. یکی از محصولات این دسته‌بندی مچ بند آموزشی روپایی VX می‌باشد. این مچ‌ بند پرکاربرد به بازیکن‌ها کمک می‌کند بر مهارت‌ها و تکنیک‌های فوتبال تسلط پیدا کرده و اصول اولیه پاس دادن و ضربه زدن به توپ را تمرین نمایند. هم‌چنین مچ بند آموزشی روپایی VX تعادل و هماهنگی اعضای بدن و انعطاف پذیری ورزشکار را بهبود می‌بخشد. 

ویژگی‌های مچ بند آموزشی روپایی VX

طول بندی که در این وسیله ورزشی استفاده می‌شود حدوداً 1.5متر است. این اطمینان را به شما ورزشکاران می‌دهیم که این مچ بند در برابر ضربه‌های محکم مقاومت بسیار بالایی دارد. از آن جایی که استفاده از این مچ بند بسیار راحت است، همه علاقه‌مندان به ورزش و به خصوص فوتبالیست‌های عزیز در هر سنی می‌توانند از آن استفاده نمایند. مچ بند آموزشی روپایی VX از مواد مرغوب و مقاوم ساخته شده است و با تحمل تمرین‌های مکرر و شدید، مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از مچ بند آموزشی روپایی VX

از شما تقاضا می‌کنیم نام این مچ بند آموزشی روپایی را مچ بند چندکاره بگذارید. زیرا شما با این مچ بند می‌توانید انواع و اقسام تمرینات با توپ ماند: پاس دادن، کنترل توپ، پرتاب اوت، شوت زدن و از همه مهم‌تر روپایی زدن را یاد گرفته و انجام دهید. مچ بند آموزشی روپایی VX وسیله‌ای کاربردی برای بازیکن‌ها و گلرها محسوب می‌شود. گلرها می‌توانند تمرین‌های پرتاب و دریافت توپ را به تنهایی و با این وسیله انجام داده، مهارت‌های خود رو بالا برده و تبدیل به یک گلر شش دنگ و آماده شوند. حتماً برای شما هم پیش آمده زمانی که یار تمرینی نداشتید تمرین خود را به تعویق انداخته‌اید، مچ بند آموزشی روپایی این مشکل را هم حل کرده و شما با داشتن این وسیله نیازی به یار تمرینی ندارید. مهم‌ترین مسئله این است که از دنبال توپ رفتن هم راحت می‌شوید فقط کافیست مچ بند را دور مچ خود بسته و توپ رو به هر طرف ضربه بزنید، توپ به سمت شما برمی‌گردد. با مچ بند آموزشی روپایی می‌توانید در منزل، باشگاه، آسفالت و هرجای دیگری تمرین کرده و بی نیاز از یار تمرینی به تنهایی عملکرد خود را در این زمینه بالا ببرید.


مشخصات کلی
جنس
برزنت با تور نخی
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
افزایش مهارت بازیکنان در روپایی زدن , افزایش توانایی کنترل توپ مناسب برای تمرینات فوتبال ,
طول بند
1.5 متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مقاوم در برابر ضربه‌های محکم - دارای بند متصل به مچ و تور - مناسب برای استفاده از توپ فوتبال - مناسب برای تمامی سنین

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
طول بند

مچ بند آموزشی روپایی VX
0 از 0 رای
195,000 تومان
موجود
برزنت با تور نخی
هند
باشگاه سالن های ورزشی
افزایش مهارت بازیکنان در روپایی زدن افزایش توانایی کنترل توپ مناسب برای تمرینات فوتبال
1.5 متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی