search
ثبت نام / ورود




مسدود کننده حلقه ریباندینگ SKLZ


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
363
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

مسدود کننده حلقه ریباندینگ SKLZ
ورزش بسکتبال به عنوان یکی از ورزش های توپی معروف در کشورمان شناخته شده است، مسدود کننده حلقه ريباندينگ SKLZ یکی از ابزار کاربردی برای آموزش دادن و تمرین کردن در سطوح حرفه ای است، از این وسیله برای افزایش قدرت در حمله استفاده می شود، به هر حال یکی از مهم ترین فاکتور های  بسکتبال حمله کردن و پرتاب سه و دو امتیازی است و برای افزایش قدرت حمله و همچنین افزایش دقت در پرتاب میتوانید از مسدود کننده حلقه ريباندينگ SKLZ برای تمرینات حرفه ای و ابتدایی استفاده می شود. مزایای مسدود کننده حلقه ريباندينگ SKLZ این محصول فوق العاده علاوه بر داشتن ریجکتیو جدا شونده و...

ورزش بسکتبال به عنوان یکی از ورزش های توپی معروف در کشورمان شناخته شده است، مسدود کننده حلقه ريباندينگ SKLZ یکی از ابزار کاربردی برای آموزش دادن و تمرین کردن در سطوح حرفه ای است، از این وسیله برای افزایش قدرت در حمله استفاده می شود، به هر حال یکی از مهم ترین فاکتور های  بسکتبال حمله کردن و پرتاب سه و دو امتیازی است و برای افزایش قدرت حمله و همچنین افزایش دقت در پرتاب میتوانید از مسدود کننده حلقه ريباندينگ SKLZ برای تمرینات حرفه ای و ابتدایی استفاده می شود.

مزایای مسدود کننده حلقه ريباندينگ SKLZ

این محصول فوق العاده علاوه بر داشتن ریجکتیو جدا شونده و مسدود کننده از آویزان شدن توپ ها به پشت حلقه جلوگیری می کند. این وسیله علاوه بر ورزش حرفه ای، برای آموزش هم استفاده می شد که این موجب شده است در اکادمی های آموزش در سرتاسر کشور مورد استفاده قرار بگیرد.   جنس این وسیله آهن است پس از استحکام خوب و معقولی نیز برخوردار است این استحکام بالا در عین سبکی و زیبایی به ارمغان می آید. مسدود کننده حلقه ريباندينگ SKLZ با رنگ مشکی و زرد خود ظاهر بسیار زیبایی دارد و این ظاهر زیبا در کنار استحکام بالا ان را به یک محصول با کیفیت و پر فروش تبدیل کرده است.
شرکت تولید کننده ی این محصول شرکت اس کی ال زد است که جزء برند های محبوب در دنیا است، این برند آمریکایی محصولات با کیفیتی تولید می کند که یکی از این محصولات مسدود کننده حلقه ريباندينگ SKLZ است.

خرید مسدود کننده حلقه ريباندينگ SKLZ

قطر این محول 40 سانتی متر است و وزن آن حدود 1.3 کیلو گرم است که همان طور که گفنه شد جنس آن است. اگر می خواهید از ویژگی های این محصول فوق العاده بهره مند شوید، کافیست همین الان مسدود کننده حلقه ريباندينگ SKLZ  را با قیمت بی نظیر از فروشگاه آنلاین اسپرت کالا خریداری کنید.  با در اختیار داشتن مسدود کننده حلقه ريباندينگ SKLZ میتوانید تمرینات خوبی در فاز حمله در ورزش بسکتبال داشته باشید و مهارت خود را افزایش دهید.مشاهده محصولات بیشتر


مشخصات کلی
رنگ
مشکی-زرد
جنس
آهن
کشور سازنده
آمریکا
وزن
1330 گرم
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
تقویت مهارت‌های تمرینات بسکتبال , مناسب برای انجام تمرین حمله
مشخصات فنی
سایر مشخصات
امکان انجام تمرینات ریباند با داشتن ریجکتور جداشونده - جلوگیری از آویزان شدن توپ ها پشت لبه

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد

مسدود کننده حلقه ریباندینگ SKLZ
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
آهن
آمریکا
1330 گرم
سالن های ورزشی
تقویت مهارت‌های تمرینات بسکتبال مناسب برای انجام تمرین حمله
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی