search
ثبت نام / ورود
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



دسته بندی

کیف توپ والیبال

کیف توپ والیبال یکی از تجهیزات مهم و حیاتی در ورزش والیبال است. از کیف توپ والیبال به منظور حمل، نگهداری و حفاظت از توپ والیبال استفاده می‌شود. این کیف به صورت معمول از مواد مقاومی ساخته شده است و دارای زیپ یا بندهای قابل تنظیم برای درآوردن و قرار دادن توپ داخل کیف است. با داشتن این کیف دیگر نگران گم شدن یا حمل و نقل توپ‌های خود نباشید و به راحتی روی تمرینات خود تمرکز نمائید. آکادمی‌ها یا تیم‌های والیبال معتبرهمواره با برگزاری اردو و بازی‌‎های تدارکاتی متداوم نیاز دارند تا توپ‌های تمرینی را همراه تیم ببرند، پس بهتر است کیف‌های حمل توپ را برای نگهداری و جا‌به‌جایی توپ‌های خود همراه داشته باشند. به دلیل ظاهر...

کیف توپ والیبال یکی از تجهیزات مهم و حیاتی در ورزش والیبال است. از کیف توپ والیبال به منظور حمل، نگهداری و حفاظت از توپ والیبال استفاده می‌شود. این کیف به صورت معمول از مواد مقاومی ساخته شده است و دارای زیپ یا بندهای قابل تنظیم برای درآوردن و قرار دادن توپ داخل کیف است. با داشتن این کیف دیگر نگران گم شدن یا حمل و نقل توپ‌های خود نباشید و به راحتی روی تمرینات خود تمرکز نمائید. آکادمی‌ها یا تیم‌های والیبال معتبرهمواره با برگزاری اردو و بازی‌‎های تدارکاتی متداوم نیاز دارند تا توپ‌های تمرینی را همراه تیم ببرند، پس بهتر است کیف‌های حمل توپ را برای نگهداری و جا‌به‌جایی توپ‌های خود همراه داشته باشند. به دلیل ظاهر زیبایی که این نوع کیف‌ها دارند در مسابقات رسمی هم از آن‌ها استفاده می‌شود. از این مدل کیف موجود در سایت می‌توانید برای حمل تمام توپ‌ها اعم از فوتبال، والیبال، بسکتبال و ... استفاده نمائید.

از کاربردهای کیف توپ والیبال می‌توان به: نقل و انتقال و حمل آسان توپ، حفاظت از توپ در برابر آسیب و نگهداری تمیز و مرتب از توپ، قابلیت جمع شدن کیف و اشغال نمودن فضای کم اشاره کرد. 

برندهای معتبر کیف توپ والیبال

برندهای مختلف ورزشی در زمینه‌ی تولید وسایل و لوازم جانبی ورزش‌های توپی از جمله والیبال فعالیت می‌کنند که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به Nike, Brotou, Vx و ... اشاره کرد.

خرید کیف توپ اورجینال با بهترین قیمت از اسپرت کالا

اگر می‌خواهید از ویژگی‌های این محصول فوق العاده بهره‌مند شوید، فقط کافیست کیف توپ والیبال تیوبی VX را با قیمتی بی نظیر از سایت معتبر فروشگاه آنلاین اسپرت کالا خریداری نمایید. با خرید این کیف توپ دیگر نیاز نیست نگران گم شدن یا حمل و نقل توپ‌های والیبال تیم خود باشید و می‌توانید به راحتی روی تمرینات خود تمرکز کنید.