search
ثبت نام / ورود
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



ریکاوری و ماساژ
ریکاوری و ماساژ
دسته بندی

ریکاوری و ماساژ

اگر قصد دارید ورزش را به صورت حرفه‌ای انجام دهید باید نکاتی را در نظر بگیرید که عملکردتان را بهتر کند. یکی از این موارد ریکاوری و ماساژ مناسب بدن است. این دو مورد از مهم‌ترین روتین‌های ورزشی افراد محسوب می‌شوند که قطعاً نقش برجسته‌ای در سلامتی ورزشکار ایفا می‌کنند. به عبارتی بهتر استفاده از تجهیزات ریکاوری و ماساژ بعد از ورزش به شما کمک می‌کند عملکرد بهتری داشته باشید. بنابراین از استفاده‌ی لوازم ریکاوری و ماساژ بعد از تمرین غافل نشوید. اگر قصد خرید هر نوع تجهیزات ریکاوری و ماساژ را دارید، و دوست دارید این کار را به راحتی، با اطمینان خاطر و بدون دردسر انجام دهید، در ادامه همراه ما باشید که قرار است بخشی...

اگر قصد دارید ورزش را به صورت حرفه‌ای انجام دهید باید نکاتی را در نظر بگیرید که عملکردتان را بهتر کند. یکی از این موارد ریکاوری و ماساژ مناسب بدن است. این دو مورد از مهم‌ترین روتین‌های ورزشی افراد محسوب می‌شوند که قطعاً نقش برجسته‌ای در سلامتی ورزشکار ایفا می‌کنند. به عبارتی بهتر استفاده از تجهیزات ریکاوری و ماساژ بعد از ورزش به شما کمک می‌کند عملکرد بهتری داشته باشید. بنابراین از استفاده‌ی لوازم ریکاوری و ماساژ بعد از تمرین غافل نشوید. اگر قصد خرید هر نوع تجهیزات ریکاوری و ماساژ را دارید، و دوست دارید این کار را به راحتی، با اطمینان خاطر و بدون دردسر انجام دهید، در ادامه همراه ما باشید که قرار است بخشی از محصولات جذاب اسپرت کالا را در این بخش به شما معرفی کنیم.

توپ ماساژ

توپ‌های ماساژ ساده‌ترین ابزارهای ریکاوری بدن بعد از تمرینات هستند. توپ ماساژ معمولاً در شکل‌های گوناگون و از موادی چون لاستیک یا پلی اتیلن ساخته می‌شود. اگر به دنبال ریکاوری بدن و تحریک عضلات ماهیچه شکم، بازو، شانه و یا عضلات پا هستید، پیشنهاد ما به شما خرید توپ ماساژهای اورجینال اسپرت کالا است. 

فوم رول

امروزه یکی از وسایل ضروری و اصلی در هر باشگاهی لوازم ریکاوری و ماساژ از جمله انواع فوم رول‌ها است. شما می‌توانید در ورزش روزانه در هر سطحی که هستید از این غلطک‌های جادویی استفاده کنید. تمرین با ابزارهای ریکاوری و ماساژ بسیار ارحت است و با هدف رفع گرفتگی عضلات، ریلکس کردن عضلات و ماهیچه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

مدل‌های مختلف محصولات ریکاوری و ماساژ از جمله بهترین و با کیفیت‌ترین انواع فوم رول‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های جذاب در اسپرت کالا موجود است. 

نگهدارنده

منظور از نگهدارنده در این بخش از دسته‌بندی‌های ریکاوری و ماساژ نگهدارنده‌های فوم رول است. شاید از نظر ورزش دوستان خرید چنین ابزار ورزشی ملزم نباشد اما خوب است بدانید که فوم رول‌ها به دلیل پوشش‌های خاصی که در سطح خود دارند زودتر دچار آسیب می‌شوند. از نگهدارنده جهت حفظ و نگهداری فوم رول‌ها در سایزهای مختلف استفاده می‌شود. اگر قصد دارید فوم رول‌های خود را برای مدت طولانی داشته و استفاده نمائید، و یا اگر تمایل دارید فضای کمی به فوم رول‌های خود اختصاص دهید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این ابزار ورزشی استفاده کنید. نگهدارنده‌ها معمولاً از مواد مقاوم و محکم ساخته می‌شوند تا از افتادن فوم رول‌ها و یا ضربه دیدن آن‌ها جلوگیری کند. 

در اسپرت کالا انواع محصولات ریکاوری و ماساژ از جمله فوم رول و نگهدارنده فوم رول، ساپورت ریکاوری و .... موجود است و تنها با چند کلیک ساده قابل خرید خواهند بود. شما می‌توانید تمامی این محصولات را با ضمانت اصل بودن و سلامتی فیزیکی از اسپرت کالا خریداری کنید.

پوشش فوم رول

همان طور که در بالا به آن اشاره شد فوم رول‌ها به عنوان وسایل مکمل ورزشی شناخته می‌شوند. بدین منظور که از فوم رول‌ها جهت رفع گرفتگی و ماساژ عضلات بعد از تمرینات استقامتی، سرعتی و هوازی استفاده می‌شود. تمامی فوم رول‌ها دارای پوشش‌ هستند، به عنوان مثال بعضی از آن‌ها برجستگی و شیارهایی بر بدنه خود داشته و برخی دیگر کاملاً سطح صافی دارند. اگر در ورزش مبتدی هستید از فوم رول‌هایی با سطح صاف و اگر حرفه‌ای‌تر ورزش می‌کنید از پوشش‌هایی که دارای شیار هستند استفاده نمائید.

انواع پوشش‌های فوم رول از سطح صاف گرفته تا دارای برجستگی و شیار در اندازه‌های مختلف در اسپرت کالا موجود است. شما می‌توانید به راحتی وارد سایت اسپرت کالا شوید، در بخش ریکاوری و ماساژ محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و پس از بررسی ویژگی‌های آن خرید خود را نهایی نمائید.

ساپورت ریکاوری

اگر با مربیان حرفه‌ای برنامه‌ی ورزشی برداشته باشید و یا خود به صورت حرفه‌ای ورزش را دنبال کنید حتماً می‌دانید که برای عملکرد هرچه بهتر بدن، رسیدن به اهداف ورزشی و سلامتی بدن ریکاوری بعد از ورزش بسیار حیاتی و ضروری است. از دلایل اهمیت ریکاوری بدن می‌توان به بازسازی ذخایر انرژی، بافت‌های آسیب دیده، ترمیم شده و رشد عضلات اشاره کرد. یکی از جدیدترین و به روزترین محصولات ریکاوری در ورزش ساپورت ریکاوری است که می‌توانید این محصول را با ضمانت اصاات کالا از اسپرت کالا خریداری نمائید.

خرید انواع تجهیزات ریکاوری و ماساژ از اسپرت کالا

برای خرید اینترنتی انواع محصولات ریکاوری و ماساژ، مراجعه به اسپرت کالا را مد نظر داشته باشید. در این فروشگاه اینترنتی، انواع جدیدترین و بهترین محصولات ورزشی اورجینال از برندهای معتبر دنیا در دسترس شما قرار داشته و شما می‌توانید بسته به نیاز و بودجه‌ی خود، از میان صدها محصول موجود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. اسپرت کالا اصل بودن محصولات خود و سلامت فیزیکی آن‎ها را تضمین کرده و کالای مورد نظرتان را درب منزل، در سراسر کشور، به شما تحویل خواهد داد.