search
ثبت نام / ورود




مانع سرعتی VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
790
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

ارتفاع:

قیمت : 219,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 54,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

مانع سرعتی VX
در زبان انگلیسی به مانع، هاردل(hurdle)  گفته می‌شود که به معنای یک قاب یا حصار برای پرش از روی آن است. دو با مانع اساس و پایه چندین قسمت در مسابقه دو میدانی است. در مسابقات مذکور حصارهایی که به آن‌ها مانع می‌گویند قرار می‌گیرد که هر ورزشکار باید از روی آن‌ها بپرد. در صورت عدم انجام این کار ممکن است یک ورزشکار رد صلاحیت شود. البته باید توجه کنید شما حتی اگر علاق‌ ای به دو میدانی ندارید یا مثلاً فوتبالیست هستید بازهم به مانع‌های سرعتی نیاز دارید شاید از خودتان بپرسید چرا؟ به عنوان یک ورزشکار چابکی، سرعت عمل نقش حیاتی در عملکرد ورزشی‌تان دارد پس از آن غافل نشوید. انواع مانع...

در زبان انگلیسی به مانع، هاردل(hurdle)  گفته می‌شود که به معنای یک قاب یا حصار برای پرش از روی آن است. دو با مانع اساس و پایه چندین قسمت در مسابقه دو میدانی است. در مسابقات مذکور حصارهایی که به آن‌ها مانع می‌گویند قرار می‌گیرد که هر ورزشکار باید از روی آن‌ها بپرد. در صورت عدم انجام این کار ممکن است یک ورزشکار رد صلاحیت شود. البته باید توجه کنید شما حتی اگر علاق‌ ای به دو میدانی ندارید یا مثلاً فوتبالیست هستید بازهم به مانع‌های سرعتی نیاز دارید شاید از خودتان بپرسید چرا؟ به عنوان یک ورزشکار چابکی، سرعت عمل نقش حیاتی در عملکرد ورزشی‌تان دارد پس از آن غافل نشوید.

انواع مانع سرعتی

مانع‌های سرعتی از سه منظر با یک دیگر قابل قیاس هستند:

  • ارتفاع: ارتفاع ایده آل موانع بر اساس نیازهای هر ورزشکار یا تیم تغییر می‌کند.
  • وزن: دو دلیل اصلی که چرا وزن عاملی است که باید به آن توجه کرد، مقاومت در برابر سقوط، یا مقاومت در اثر ضربه خوردن در حین تمرین یا وزش باد، و سهولت در سفر است.
  • مواد سازنده: ماده از این جهت مهم است که انعطاف پذیری یک وسیله به ماهیت ماده سازنده آن وابسته است.

برندهای تولیدکننده مانع سرعتی

  • SKLZ
  • Trademark Innovations
  • Crown Sporting Goods
  • ‎ ASENVER
  • JOOLA
  • Hockeyshot
  • Champro

ویژگی مانع سرعتی  VX

  • ایجاد سرعت و چابکی انفجاری: با پرش از موانع به عنوان تمرین پلایومتریک، قدرت تولید کنید. افزایش قدرت و سرعت انفجاری با مانع سرعتی VX عملکرد ورزشی شما را به سطح بعدی می‌رساند.
  • فوق‌العاده بادوام: با طراحی فوق‌العاده و در ارتفاع‌های مختلف (15، 23، 30.5 سانتی متر) در دسترس است ، آن‌ها بر  توسعه سرعت پاها تمرکز کرده اند تا بتوانید بدون توجه به رشته ورزشی‌تان، حداکثر قدرت و حرکت پا را تولید کنید.
  • برآموزش و تمرینات خود سرمایه گذاری کنید: VXبرای کمک به ورزشکاران در تمام سطوح در رسیدن به اهداف خود تجهیزات ورزشی خود را تولید کرده است مهم نیست ورزش شما  بیسبال، فوتبال، تنیس یا بسکتبال باشد VXبه شما کمک می‌کند تا  بهترین عملکرد را در رقابت‌های خود داشته باشید.

خرید مانع سرعتی VX

Vx یک برند هندی تولید کننده تجهیزات ورزشی است که به جامعه جهانی در حفظ سلامت و تناسب اندام و بهبود عملکرد حرفه‌ای کمک می‌کند. این موانع در 4 ارتفاع 15-23-30.5-41 سانتی متری در اسپرت کالا موجود است، جنس پلاستک مرغوبی دارد و رنگ نارنجی آن، چشم شمارا تحریک کرده تا در بهترین زمان پرش خود را انجام دهید. این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع ندارد و برای تمرینات هوازی و ورزش فوتبال بی نظیر است. اسپرت کالا سریع‌ترین و آسان‌ترین راه ممکن را برای تهیه‌ی مانع سرعتی  VX برای ورزشکاران عزیز فراهم کرده است، وارد وبسایت اسپرت کالا شوید به صفحه کالای مورد نظر خود مراجعه کنید و حالا وقت سفارش دادن است.


مشخصات کلی
رنگ
نارنجی
جنس
پلاستیک
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , سالن های ورزشی
مشخصات فنی
ابعاد
به ترتیب ارتفاع: 45*20*15 سانتی‌متر، 47*25*23 سانتی‌متر، 48*30*30.5سانتی‌متر، 46*32*41 سانتی‌متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در

مانع سرعتی VX
0 از 0 رای
219,000 تومان
موجود
پلاستیک
هند
زمین چمن طبیعی سالن های ورزشی
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی