search
ثبت نام / ورود




فوم رول پریما AFH


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
865
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

نوع:

قیمت : 1,694,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 423,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

فوم رول پریما AFH
فوم رول استاندارد پریما AFH یکی از تجهیزات مدرن و امروزی است که ورزشکاران برای به دست آوردن انعطاف دوباره بدنشان بعد از تمرین‌های سخت استفاده می‌کنند. بدن ورزشکاران بعد از تمرین‌های سخت احتیاج به ماساژ و ریکاوری دارد. به همین دلیل با فوم رول حرکت‌هایی ویژه انجام می‌دهند تا عضلات به حالت اول خودشان برگردند. فوم رول‌هایی که ورزشکاران استفاده می‌کنند انواع و مدل‌هایی متفاوت دارد. هر کدام از مدل‌ها برای موقعیت‌ها و بدن‌های مختلف استفاده می‌گردد. علاوه بر ورزشکاران، فیزیوتراپیست‌ها برای افزایش دامنه حرکاتی مریضان و افراد از این وسیله استفاده می‌نمایند. طول و دورهدرمانی استفاده از این وسیله بسیار متفاوت است. برای تهیه فوم رول استاندارد پریما AFH می‌توانید به فروشگاه معتبر اینترنتی اسپرت...

فوم رول استاندارد پریما AFH یکی از تجهیزات مدرن و امروزی است که ورزشکاران برای به دست آوردن انعطاف دوباره بدنشان بعد از تمرین‌های سخت استفاده می‌کنند. بدن ورزشکاران بعد از تمرین‌های سخت احتیاج به ماساژ و ریکاوری دارد. به همین دلیل با فوم رول حرکت‌هایی ویژه انجام می‌دهند تا عضلات به حالت اول خودشان برگردند. فوم رول‌هایی که ورزشکاران استفاده می‌کنند انواع و مدل‌هایی متفاوت دارد. هر کدام از مدل‌ها برای موقعیت‌ها و بدن‌های مختلف استفاده می‌گردد. علاوه بر ورزشکاران، فیزیوتراپیست‌ها برای افزایش دامنه حرکاتی مریضان و افراد از این وسیله استفاده می‌نمایند. طول و دورهدرمانی استفاده از این وسیله بسیار متفاوت است.
برای تهیه فوم رول استاندارد پریما AFH می‌توانید به فروشگاه معتبر اینترنتی اسپرت کالا مراجعه کنید. این فروشگاه تمامی اقلام کالاهای ورزشی و پزشکی با بالاترین کیفیت و مقطوع‌ترین قیمت‌ها میان مشتریان عرضه می‌کند. با سفارش اینترنتی این محصول می‎‌توانید در زمان و انرژی خود صرفه جویی بسیاری انجام دهید.

استفاده از فوم رول استاندارد پریما

طرز استفاده از فوم رول استاندارد پریما AFH بسیار راحت و ساده است. در اولین قدم باید از فوم رول مناسب با ساختار بدن و عضله‌تان استفاده کنید. اگر از فول رول به عنوان ماساژور استفاده کنید، باعث کاهش درد و تسکین درد عضلات می‌گردد. در ابتدای کار استفاده از این وسیله ممکن است کمی دشوار باشد، اما بعد از سپری شدن مدت معین، طرز کار و استفاده برای شما راحت‌تر می‌شود و به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. هنگامیکه آغاز به کار با این وسیله می‌کنید، چون عضلات بدن با این وسیله اشنا نیستند، ممکن است تعداد حرکات کمی برایتان سخت باشد. اما بعد از چند بار تکرار چون عضلات به فورم رول استاندارد عادت کرده اند، بریتان امری عادی می‌شود. در ورزش یوگا و پیلاتس به راحتی می‌توانید از این وسیله استفاده کنید. علاوه بر استفاده در باشگاه، در منزل و مراکز درمانی هم می‌توانید از این فوم رول استفاده نمایید.مشاهده محصولات بیشتر ریکاوری و ماساژ در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا   

انواع مختلف فوم رول

امروزه فوم رول‌ها با دسته بندی‌های متفاوت و مختلف وارد بازار می‌شوند. اما در دسته بندی کلی تنها چهار نوع فوم رول داریم. هر کدام از فول رول‌های موجود در یکی از دسته بندی‌های زیر قرار می گیرند. شما اگر به دنبال فوم رول هستید، باید فوم رول مناسب با بدن خودتان را انتخاب کنید.

  • فوم رولر با تراکم استاندارد: سفتی این گونه از فوم رول‌ها متوسط می‌باشد. به گونه‌ای میانه فوم رول سفت و فوم رول نرم است. این نوع فوم رول مناسب برای انواع ورزش‌های یوگا و پیلاتس هست.
  • فوم رول‌های نرم: این نوع فوم رول سختی بالایی ندارد و نرمتر از فوم رول‌های استاندارد هستند. این نوع فوم رول مناسب کسانی است که به دنبال راحتی بیشتر می‌باشند.
  • فوم رول‌های سفت: میزان سختی این نوع فوم رول از فوم رول‌های استاندارد بیشتر است. این نوع فوم رول مناسب کسانی است که به دنبال ماساژ عمیق و آزاد سازی عمیق عضلات خود هستند. فوم رول سفت فشار بیشتری بر روی عضلات وارد می‌کند.
  • فوم رول‌های خاص: فوم رول‌های خاص در مقایسه با سایر فوم رول‌ها طول و شکل متفاوت‌تری دارند. شکل، طول، قطر و جنس اینگونه فوم رول بسیار خاص‌تر است. برخی از فوم رول‌های خاص بر روی سطح خود دندانه یا شانه دارند تا به وسیله آن‌ها فشار وارده بر عضلات را بیشتر کنند. این فوم رول ترکیبی از فوم رول‌های سفت و نرم است.

خرید فوم رول استاندارد پریما AFH

فوم رول استاندارد پریما AFH کاربردهای بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال خرید فوم رول استاندارد پریما AFH هستید، خرید اینترنتی از اسپرت کالا بهترین گزینه است. این فروشگاه فوم رول را با کیفیت اصل آلمان موجود دارد. خرید از این فروشگاه پیشنهاد می‌شود؛ زیرا اغلب جنس‌های موجود در بازار امروز ساخت چین و نامرغوب هستند.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی , نارنجی
قطر
14 سانتی‌متر
طول
33 سانتی‌متر
کشور سازنده
آلمان
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , مراکز درمانی و فیزیوتراپی , سالن های ورزشی
کاربرد
فعال کردن گروه های عضلانی عمیق , بهبود گردش خون در عضلات , تحریک گیرنده‌های همبند در بافت‌ها و عضلات , مناسب برای تمرین های فاسیا، یوگا، پیلاتس، تعادل و تناسب اندام , بهبود تحرک
نوع
سخت , استاندارد , شیاردار
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای شیار برای اثرگذاری بیشتر روی عضلات - امکان انجام طیف گسترده ای از تمرینات - درجه سختی رنگ نارنجی استاندارد و رنگ مشکی سخت

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
نوع

فوم رول پریما AFH
0 از 0 رای
1,694,000 تومان
موجود
14 سانتی‌متر
33 سانتی‌متر
آلمان
خانه باشگاه مراکز درمانی و فیزیوتراپی سالن های ورزشی
فعال کردن گروه های عضلانی عمیق بهبود گردش خون در عضلات تحریک گیرنده‌های همبند در بافت‌ها و عضلات مناسب برای تمرین های فاسیا، یوگا، پیلاتس، تعادل و تناسب اندام بهبود تحرک
سخت استاندارد شیاردار
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی