search
ثبت نام / ورود




طناب سرعتی دسته آلومینیومی Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1220
مشاهده شده
امتیاز 5 از 1 رای


قیمت : 440,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 110,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

طناب سرعتی دسته آلومینیومی Agilinex
بسیاری از افراد به دنبال تجهیزاتی هستند که بتواند به آن‌ها کمک کند تا در مدت زمان کوتاهی کالری بیشتری سوزانده و وزن بیشتری کم کنند. علاوه بر آن با استفاده از برخی تجهیزات موجود در بازار و قابلیت‌های آن‌ها می‌توان آموزش‌های ورزشی خود را بهبود بخشید. یکی از این تجهیزات طناب سرعتی دسته آلومینیومی Agilinex است که امکان استفاده از آن برای انجام تمرینات سرعتی در تمامی ورزش‌ها وجود دارد. با استفاده از این طناب می‌توانید اهداف ورزشی خود را به صورت واقع بینانه و درست دنبال کنید. استفاده از طناب سرعتی دسته آلومینیومی Agilinex یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به اندام ‌ایده‌آل خواهد بود. ویژگی‌های طناب سرعتی دسته آلومینیومی Agilinex طناب...

بسیاری از افراد به دنبال تجهیزاتی هستند که بتواند به آن‌ها کمک کند تا در مدت زمان کوتاهی کالری بیشتری سوزانده و وزن بیشتری کم کنند. علاوه بر آن با استفاده از برخی تجهیزات موجود در بازار و قابلیت‌های آن‌ها می‌توان آموزش‌های ورزشی خود را بهبود بخشید. یکی از این تجهیزات طناب سرعتی دسته آلومینیومی Agilinex است که امکان استفاده از آن برای انجام تمرینات سرعتی در تمامی ورزش‌ها وجود دارد. با استفاده از این طناب می‌توانید اهداف ورزشی خود را به صورت واقع بینانه و درست دنبال کنید. استفاده از طناب سرعتی دسته آلومینیومی Agilinex یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به اندام ‌ایده‌آل خواهد بود.

ویژگی‌های طناب سرعتی دسته آلومینیومی Agilinex

طناب سرعتی دسته آلومینیومی Agilinex از نوع سیمی با روکش پلاستیکی بوده که قابلیت تنظیم دارد. هم‌چنین به دلیل وزن کم می‌تواند در همه‌ی ورزش‌ها از جمله استخر مورد استفاده قرار بگیرد. به دلیل وجود دستگیره‌های فولادی عمر و دوام این طناب نسبت به انواع دیگر بالاتر بوده و استفاده از آن نیز بسیار راحت‌تر است. مهم‌ترین قسمت طناب سرعتی دسته آلومینیومی Agilinex اتصالات آن است که باعث چرخش سریع و روان آن خواهد شد. هم‌چنین از فولاد ضد زنگ برای ساخت کابل آن استفاده شده و روی آن یک روکش پلاستیکی قرار گرفته است از طرفی امکان تنظیم این کابل به راحتی وجود دارد و می‌توان از طریق پیچ‌های قفلی آن طول طناب را تغییر داد.

اضافه کردن روکش پلاستیکی روی کابل فولادی نازک باعث شده است تا ایمنی آن افزایش پیدا کرده و هیچ گونه خطری از جمله بریدگی از طریق کابل فولادی برای کاربران ایجاد نشود. روی دسته طناب سرعتی دسته آلومینیومی Agilinex پیچ و خم‌های ظریفی قرار گرفته تا بتوان به صورت محکم و بدون لغزش آن را در دست گرفت. دسته‌ی این طناب به صورت ارگونومیک طراحی شده و می‌توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. طناب سرعتی دسته آلومینیومی Agilinex در رنگ‌های مختلف تولید شده و می‌توان آن را به دلخواه و سلیقه‌ای تهیه کرد.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از طناب سرعتی دسته آلومینیومی Agilinex

طناب زدن مانند دیگر تمرینات ورزشی نقش مؤثری در سوزاندن کالری‌های اضافه بدن دارد. علاوه بر آن در صورتی که در حین انجام فعالیت‌های دیگر ورزشی هستید به طور همزمان می‌توانید با استفاده از طناب سرعتی دسته آلومینیومی Agilinex کالری بیشتری بسوزانید. طبق مطالعات علمی ۱۰ دقیقه تمرین با طناب معادل ۳۰ دقیقه دویدن بوده و می‌تواند به همین اندازه در سوختن کالری مؤثر باشد. در صورتی که اندازه طناب برای شما مناسب نباشد، می‌توانید از طریق مهره‌های کنار طناب و آچار کوچک طول آن را به دلخواه تنظیم کنید. هم‌چنین می‌توان از انواع طناب‌های سرعتی در مدل‌های دیگر نیز برای طناب زدن استفاده کرد.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
طول
3 متر
کشور سازنده
چین
جنس دسته
آلومینیومی
مناسب برای استفاده در
استخر
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی در همه‌ی ورزش ها
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مدل سیمی با روکش پلاستیکی، قابل تنظیم، بسیار سبک

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
طول
کشور سازنده
جنس دسته
مناسب برای استفاده در
کاربرد

طناب سرعتی دسته آلومینیومی Agilinex
5 از 1 رای
440,000 تومان
موجود
3 متر
چین
آلومینیومی
استخر
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی در همه‌ی ورزش ها
5 از 1 رای
5 ستاره
100%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی