search
ثبت نام / ورود




ست هدف VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
533
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 2,051,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 512,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

ست هدف VX
برای هر فوتبالیستی مهم است که در هنگام ضربه زدن به توپ بتواند آن توپ را با دقتی بالا به سمت هدف خود بفرستد تا نظم بازی حفظ شود و در نتیجه ادامه دادن این کار به برد تیم ختم شود. اهمیت زدن یک شوت خوب در پست های مختلف فرق می کند اما در پست حمله این اهمیت به اوج خودش می رسد. زیرا یک شوت خوب می تواند منجر به زدن گل و پیروزی تیم شود. بازیکنان فوتبال بر روی شوت های خود بسیار تمرین می کنند تا بتوانند دقت خود را در هنگام ضربه زدن به توپ و پاس دادن به هم تیمی خود را بالا ببرند. یکی از وسیله های بسیار کاربردی در این...

برای هر فوتبالیستی مهم است که در هنگام ضربه زدن به توپ بتواند آن توپ را با دقتی بالا به سمت هدف خود بفرستد تا نظم بازی حفظ شود و در نتیجه ادامه دادن این کار به برد تیم ختم شود. اهمیت زدن یک شوت خوب در پست های مختلف فرق می کند اما در پست حمله این اهمیت به اوج خودش می رسد. زیرا یک شوت خوب می تواند منجر به زدن گل و پیروزی تیم شود. بازیکنان فوتبال بر روی شوت های خود بسیار تمرین می کنند تا بتوانند دقت خود را در هنگام ضربه زدن به توپ و پاس دادن به هم تیمی خود را بالا ببرند. یکی از وسیله های بسیار کاربردی در این زمینه ست هدف VX می باشد. تمریناتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است دو کار بسیار مهم را برای یک بازیکن فوتبال انجام می دهد. اولین کاربردی که تمرینات این مجموعه دارد این است که عملکرد شما را در شوت زنی بهبود می بخشد و تا حد بسیار خوبی عملکرد شما را عالی می کند. شما با تمرین مداوم با این محصول می توانید یک بازی بی نقص از خود در بازی های رسمی و مسابقات مهم به اجرا بگذارید. همان طور که در اول مقاله هم به آن اشاره کردیم، دومین کاری که تمرینات ست هدف VX برای ما می کند این است که دقت هدف گیری شما را بالا می برد. به طوری که همه تیم روی پاس های دقیق شما حساب می کنند و وقتی یک تیم همواره از پاس و ضربه های با دقت بالا استفاده کند مطمئنا برد نصیب آن تیم می شود.شما برای تمرین با این ست هدف می توانید زاویه های مختلفی را برای خود توسط پیچ های موجود تنظیم کنید و تمرینات خود را به مرور زمان سخت تر کنید. همچنین نصب سیار آسانی دارد و شما را اذیت نمی کند.

خرید ست هدف VX

این محصول از ابعاد بزرگ و مناسبی برای تمرین بر خوردار است. به طوری که ارتفاع این ست هدف VX هشتاد سانتی متر و قطر آن شصت و دو سانتی متر می باشد. جنس این دستگاه هدف از آهن ساخته شده است تا بتواند در برابر ضربه استحکام بسیار زیادی داشته باشد. جنس تور آن هم از نخ تهیه شده است و همچنین قابل تعویض می‌باشد. رنگی که برای این محصول در نظر گرفته شده است، رنگ زرد می باشد. کشور سازنده این محصول هند می باشد. بازیکنان از این ست هدف در سالن های ورزشی، زمین چمن های طبیعی و مصنوعی استفاده می کنند تا دقت هدف گیری آن ها در اثر تمرین کردن با این محصول، بالا برود. شما هم اگر می خواهید در عملکرد شوت زنی خود بهتر عمل کنید و دقت هدف گیریتان را بالا تر ببرید، می توانید ست هدف VX را از فروشگاه ورزشی کامل اسپرت کالا با قیمتی مناسب خریداری کنید و آن را درب محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. با تمرین کردن بر روی هدف گیری هایی که می کنید می توانید یک بازیکن حرفه ای را در خود بسازید و در سطح پیشرفته فوتبال بدرخشید.


مشخصات کلی
رنگ
زرد
قطر
62 سانتی متر
جنس
آهن
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
بهبود عملکرد شوت زنی , بالا بردن دقت هدف‌گیری
ارتفاع
80 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
قابلیت تنظیم زاویه توسط پیچ ها، نصب آسان

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع

ست هدف VX
0 از 0 رای
2,051,000 تومان
موجود
62 سانتی متر
آهن
هند
سالن های ورزشی
بهبود عملکرد شوت زنی بالا بردن دقت هدف‌گیری
80 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی