search
ثبت نام / ورود




رک کیسه شنی Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
623
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 17,776,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 4,444,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

رک کیسه شنی Agilinex
تمرین کیسه شنی شکلی از تمرین مقاومتی با قابلیت تغییر بار است. ابزارهای سنتی مانند هالتر بار ثابتی دارند، به این معنی که مرکز جرم در یک محل باقی می ماند. با توجه به جابجایی مرکز جرم در کیسه شن، ماهیچه ها مجبور می شوند تا با محرک های جدید سازگار شوند. علاوه بر این تمرین با کیسه شنی شما را برای کارهای واقعی بهتر آماده می کند.حال اگر علاقه مند به تمرین به سبکی نوین هستید، حتما به جایی برای نگهداری کیسه های شنی خود نیاز خواهید داشت. مزایای کیسه شنی  تطبیق پذیری یک دلیل بزرگ برای خرید یک کیسه شن، مجموعه وسیعی از حرکات است که می توان با آن...

تمرین کیسه شنی شکلی از تمرین مقاومتی با قابلیت تغییر بار است. ابزارهای سنتی مانند هالتر بار ثابتی دارند، به این معنی که مرکز جرم در یک محل باقی می ماند. با توجه به جابجایی مرکز جرم در کیسه شن، ماهیچه ها مجبور می شوند تا با محرک های جدید سازگار شوند. علاوه بر این تمرین با کیسه شنی شما را برای کارهای واقعی بهتر آماده می کند.حال اگر علاقه مند به تمرین به سبکی نوین هستید، حتما به جایی برای نگهداری کیسه های شنی خود نیاز خواهید داشت.

مزایای کیسه شنی

  1.  تطبیق پذیری
    یک دلیل بزرگ برای خرید یک کیسه شن، مجموعه وسیعی از حرکات است که می توان با آن انجام داد. می توانید از آن برای انجام اسکات استفاده کنید یا برای فشار پرس یا لانژ.
    با یک کیسه شن، می‌توانید همان حرکت‌هایی را که با هالتر یا دمبل انجام می‌دهید را به راحتی تکرار کنید. به عنوان مثال، یک تمرین معمول کیسه شن، شامل پرتاب کردن کیسه در هوا است. این تمرین یک قدرت انفجاری ایجاد می کند، بدون اینکه با توقف وزن، فشاری بر مفاصل وارد کند. این کاری است که نمی توانید با وزنه های آهنی انجام دهید، زیرا فوراً می شکنند.
  2.  صرفه جویی در فضا
    کیسه های شن به دلیل اندازه مناسبی که دارند، ابزار مناسبی برای آموزش خانگی هستند. یک دسته کامل از SandBells از Hyperwear می‌تواند در گوشه اتاق قرار بگیرد، به این معنی که می‌توانید محدوده وزنی بین 2 تا 70 پوند را در یک نقطه مناسب داشته باشید. فضای کوچک مورد نیاز کیسه شن، آن را به ابزاری ایده آل برای تمرینات خانگی تبدیل می کند.
  3.  قابلیت حمل
    Sandbag یکی از قابل حمل ترین ابزارهای ورزشی موجود است. به راحتی می توانید آن را در یک کوله پشتی بیندازید و به هر مقصدی که می خواهید حمل کنید.
  4.  پایداری دینامیک
    یکی از بزرگترین مزایای تمرین با کیسه شن، پایداری پویا است. پایداری دینامیک بر توانایی بدن برای حفظ سفتی علیرغم دخالت نیروهای خارجی تاکید دارد. انتقال بار از یک کیسه شنی تمرینات دنیای واقعی را به گونه ای تقلید می کند که یک بار ثابت مانند هالتر نمی تواند. درست مانند وقتی که مواد غذایی خود را در کیسه جابجا می کنید، شن و ماسه نیز همینطور است. تمرین پایداری پویا به کاهش آسیب ها و همچنین افزایش قدرت کمک می کند.

ویژگی رک کیسه شنی Agilinex

رک کیسه شنی  Agilinex از برندی چینی است که به صورت تخصصی تجهیزات ورزشی تولید می کند. این محصول از جنس آلومینیوم است و دارای 5 طبقه ی مجزا است و در ابعاد 143در 66 در 63 موجود می باشد.
رنگ این محصول طوسی است که بدلیل خنثی بودن آن را در هر مکانی با هر دیزاینی می توانید قرار بدهید و کیسه های شنی خود را سازماندهی کنید.
پس اگر ورزشکار هستید یا باشگاه شخصی خودتون را دارید این محصول به مرتب سازی محل شما کمک می کند، جلوه منظم و شکیل تری به باشگاه تان می دهد.مشاهده محصولات
کراس فیت در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا

انواع رک کیسه شنی

رک کیسه شنی معمولا فلزی(استیل، آلومینیوم) هستند که در ابعاد گوناگون در کمپانی های مختلف تولید می شوند. تعداد طبقات یکی دیگر از تفاوت هایی است که رک های کیسه شنی باهم دارند که بسته به فضا و تعداد کیسه شنی خود می توانید تعیین کنید چه رکی مورد نیاز شماست.مشاهده انواع رک نگهدارنده در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا

برندهای تولید کننده رک کیسه شنی

  • Hyperwear
  • TUNTURI
  • VIGFIT
  • AVEC
  • Energize
  • Besen Sports

تهیه رک کیسه شنی Agilinex

خرید تجهیزات ورزشی با اسپرت کالا بسیار ساده و راحت شده است.به وبسایت اسپرت کالا مراجعه کنید، وارد صفحه ی کالای موردنظرتان شوید و سفارش خودتون را ثبت کنید. به همین راحتی!


مشخصات کلی
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
نگهداری و مرتب سازی کیسه‌های وزنه ای
ظرفیت
5 عدد
ابعاد
143*66*63 سانتی متر
رنگ
طوسی
جنس
آلومینیوم
مشخصات فنی
تعداد طبقه
5

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ظرفیت
ابعاد
رنگ
جنس

رک کیسه شنی Agilinex
0 از 0 رای
17,776,000 تومان
موجود
چین
سالن های ورزشی
نگهداری و مرتب سازی کیسه‌های وزنه ای
5 عدد
143*66*63 سانتی متر
آلومینیوم
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی