search
ثبت نام / ورود




رک بوسوبال Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
754
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 8,756,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 2,189,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

رک بوسوبال Agilinex
از بوسوبال برای بهبود قدرت، انعطاف پذیری، تعادل و موارد دیگر استفاده کنید.هیچ باشگاه ورزشی بدون بوسو بال کامل نیست. این ابزارهای گنبدی شکل یک قطعه تجهیزات انعطاف پذیر هستند که تنوع و اثر بخشی را به مجموعه گسترده ای از تمرینات سنتی بخشیده است. این توپ ها با دوام، سبک وزن و حمل و نقل آسانی دارند و به راحتی در هر برنامه ورزشی قابل استفاده هستند. یک وسیله تمرینی-تعادلی شبیه یک توپ ورزشی سنتی است که از وسط نصف شده است. نیمی از توپ گنبدی شکل و انعطاف پذیر است، در حالی که نیمی دیگر یک صفحه ی صاف است. این نیمه توپ های گنبدی شکل به شما این امکان را می دهند که هر...

از بوسوبال برای بهبود قدرت، انعطاف پذیری، تعادل و موارد دیگر استفاده کنید.هیچ باشگاه ورزشی بدون بوسو بال کامل نیست. این ابزارهای گنبدی شکل یک قطعه تجهیزات انعطاف پذیر هستند که تنوع و اثر بخشی را به مجموعه گسترده ای از تمرینات سنتی بخشیده است. این توپ ها با دوام، سبک وزن و حمل و نقل آسانی دارند و به راحتی در هر برنامه ورزشی قابل استفاده هستند.
یک وسیله تمرینی-تعادلی شبیه یک توپ ورزشی سنتی است که از وسط نصف شده است. نیمی از توپ گنبدی شکل و انعطاف پذیر است، در حالی که نیمی دیگر یک صفحه ی صاف است. این نیمه توپ های گنبدی شکل به شما این امکان را می دهند که هر دو طرف را روی زمین قرار دهید و از آن برای یک تمرین ایمن، موثر و مسرت بخش استفاده کنید.

با بوسوبال چه کاری می توانید انجام دهید؟

با بوسوبال، شما می توانید تقریباً به هر تمرینی که فکرش را بکنید سطح سختی را اضافه کنید. هنگامی که از قسمت گنبدی شکل به سمت بالا استفاده کنید، بوسوبال می تواند به عنوان یک پله یا یک توپ ورزشی عمل کند. به دلیل سطح صاف و پایدار آن، می توانید بدون افتادن روی آن بایستید. با این حال، شما به طور مداوم از عضلات تثبیت کننده کوچک در قسمت پایین و بالاتنه خود برای ایستادن استفاده می کنید، بنابراین حتی ایستادن نیز میتواند یک تمرین جزئی باشد. روی گنبد بنشینید یا دراز بکشید تا به روتین شکم خود تنوع دهید، یا از آن به عنوان جایگزینی برای نیمکت وزنه برداری سنتی استفاده کنید. بوسوبال خود را برگردانید و یک سطح صاف برای شنا، اسکات، تعادل و موارد دیگر خواهید داشت. هر یک از طرفین ثبات را کاهش می دهد، میزان تلاشی را که برای ایجاد تعادل انجام می دهید افزایش می دهد، در نتیجه شدت تمرین شما سنگین تر خواهد شد و بدن ورزیده تری خواهید داشت.

چرا رک بوسوبال

افراد استرس زیادی را در شغل، امور مالی و سایر زمینه های زندگی خود تجربه می کنند. وقتی به خانه یا به باشگاه می آیند، می‌خواهند احساس کنند که وارد پناهگاهی شده‌اند که از معضلات در امان هستند . اما آیا خانه یا باشگاه شما یک پناهگاه امن در برابر استرس ایجاد می کند یا باعث ایجاد استرس اضافی برای شما می شود که ممکن است از آن آگاه نباشید؟ اگر محل انتخابی شما درهم، بد تزئین یا تا حدودی نامرتب است، آرامش در چنین فضایی عملا غیرممکن است.
اگر اهل استفاده از بوسوبال هستید، حتما باید برای نگهداری از آن باید تدبیری بچینید، در اینجا
رک بوسوبال به کمک شما می آیند تا آرامش و نظم را به محیط ورزشی خود بازگردانید.

انواع رک بوسوبال                                                                                 

رک های بوسوبال متنوع هستند، می توان از آن ها به صورت سینگل یونیت یا یک واحد به تنها استفاده کرد یا دو واحد را در کنار هم قرار داد. اگر فضای کمی در اختیار دارید رک هایی وجود دارند که در گوشه قرار میگیرند و فضای کمتری اشغال می کنند اما اگر باشگاه خانگی کوچکی دارید به شما رک های دیواری نیز پیشنهاد می شود که اغلب به صورت پیچ و مهره اند، البته شاید صاحب باشگاه باشید و به ترغیب همه برای استفاده از بوسوبال علاقه داشته باشید، گزینه مناسب برای شما رک های افقی است که فضای بیشتری ایجاد می کنند اما بوسوبال ها در آن مانند مروارید در صدف می درخشند.مشاهده محصولات کراس فیت در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا

برند های مختلف رک بوسوبال

  • BOSU
  • Synergee
  • OEM service
  • DONGDIAN
  • Artzt PT Room

خرید رک بوسوبال Agilinex

این رک از جنس آلومنیوم با 5 طبقه مجزاست که ساخت کشور چین است و به دلیل مثلثی بودن فضای کمتری را اشغال می کنند و در گوشه دیوار به راحتی قرار می گیرد، ابعاد این محصول 143در 66در63 می باشد.
خرید در وبسایت اسپرت کالا بهترین خرید آنلاین شما خواهد شد چرا؟ برای اینکه خیلی ساده است!
وارد وبسایت
اسپرت کالا شوید، صفحه محصول موردنظرتان پیدا کنید و سفارش خود را ثبت کنید.


مشخصات کلی
جنس
آلومینیوم
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای نگهداری بوسوبال‌ها در سالن‌های ورزشی
ظرفیت
5 عدد
ابعاد
143*66*63 سانتی متر
مشخصات فنی
تعداد طبقه
5
سایر مشخصات
جاگیر نبودن به دلیل ابعاد مثلثی

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ظرفیت
ابعاد

رک بوسوبال Agilinex
0 از 0 رای
8,756,000 تومان
موجود
آلومینیوم
چین
سالن های ورزشی
مناسب برای نگهداری بوسوبال‌ها در سالن‌های ورزشی
5 عدد
143*66*63 سانتی متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی