search
ثبت نام / ورود




دست ورز تخم مرغی TheraPie


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1133
مشاهده شده
امتیاز 4 از 1 رای

رنگ:

قیمت : 553,000 364,980 تومان %34
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 91,245 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

دست ورز تخم مرغی TheraPie
دست ورز تخم مرغی یک وسیله ورزشی تخم مرغی شکل است که برای تقویت و انعطاف پذیری عضلات دست استفاده می‌شود. یکی از این دست ورزهای تخم مرغی پرطرفدار دست ورز تخم مرغی TheraPie است. شما می‌توانید با استفاده از این وسیله ورزشی دست‌هایی قوی بسازید. ویژگی‌های دست ورز تخم مرغی TheraPie یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دست ورز تخم مرغی TheraPie تقویت عضلات است، این وسیله می‌تواند به تقویت عضلات دست، از جمله عضلات ساعد، مچ دست و انگشتان کمک کند. از دیگر ویژگی‌های بارز این وسیله ورزشی افزایش انعطاف پذیری عضلات دست است همانند عضلات مچ دست، ساعد و انگشتان. ویژگی درمانی این محصول کاهش درد مفاصل، از جمله آرتروز دست ‌باشد. به...

دست ورز تخم مرغی یک وسیله ورزشی تخم مرغی شکل است که برای تقویت و انعطاف پذیری عضلات دست استفاده می‌شود. یکی از این دست ورزهای تخم مرغی پرطرفدار دست ورز تخم مرغی TheraPie است. شما می‌توانید با استفاده از این وسیله ورزشی دست‌هایی قوی بسازید.

ویژگی‌های دست ورز تخم مرغی TheraPie

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دست ورز تخم مرغی TheraPie تقویت عضلات است، این وسیله می‌تواند به تقویت عضلات دست، از جمله عضلات ساعد، مچ دست و انگشتان کمک کند. از دیگر ویژگی‌های بارز این وسیله ورزشی افزایش انعطاف پذیری عضلات دست است همانند عضلات مچ دست، ساعد و انگشتان. ویژگی درمانی این محصول کاهش درد مفاصل، از جمله آرتروز دست ‌باشد. به طور کلی این وسیله می‌تواند به بهبود عملکرد ورزشی، از جمله ورزش‌های درگیر با دست کمک کند.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از دست ورز تخم مرغی TheraPie

یکی از کابردهای دست ورز تخم مرغی TheraPie کمک به کاهش استرس است. این وسیله می‌تواند به تمرکز و آرامش ذهن، هم‌چنین تقویت ذهن از طریق هماهنگی ذهن و بدن کمک زیادی کند. استفاده از این دست ورز تخم مغری عضلات و مفاصل شما را تقویت کرده و خطر ابتلا به بیماری‌های مرتبط با سن را در شما کاهش دهد. 

ورزشکارانی که ورزش‌های درگیر با دست انجام می‌دهند مانند: تنیس، والیبال، بسکتبال، ژیمناستیک و ...، هم‌چنین ورزشکارانی که ورزش‌های رزمی انجام می‌دهند و افراد سالمند که می‌خواهند از سلامت دست‌های خود مراقبت کنند یا آن را بهبود بخشند می‌توانند از این وسیله بسیار کاربردی استفاده نمایند. هم‌چنین افراد دارای آرتروز و افرادی که زیاد از دست‌ها، مچ و بازوهای خود استفاده می‌کنند، برای افزایش مهارت و بهبود قابلیت تحرک عضلات خود می‌بایست از این نوع دست ورز استفاده نمایند. با این حال، استفاده از دست ورز تخم مرغی TheraPie می‌تواند به بهبود سلامت عمومی و کیفیت زندگی کمک کند. توجه داشته باشید این نوع دست ورزهای تخم مرغی برای کسانی که دچار آسیب دیدگی در ناحیه مفاصل دست هستند، گزینه مناسبی نمی‌باشد. با استفاده صحیح از دست ورز تخم مرغی TheraPie می‌توانید از مزایای عالی و پنهان آن بهره‌مند شوید.

این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که باید آن را در دست گرفته و به صورت منظم، درون دست فشار داده شود. با فشار آهسته و متناسب با توان دست، ماهیچه‌ها فعال شده و نوعی ورزش برای آن‌ها انجام می‌شود. تداوم انجام این کار، منجر می‌شود تا قدرت مجدداٌ به عضله‌ها بازگردد و دست بتواند عملکرد مطلوب خود را به دست آورد.


مشخصات کلی
رنگ
خاکستری , آبی کمرنگ , آبی , آبی پررنگ , سرمه‌ای
کشور سازنده
آلمان
مناسب برای استفاده در
مراکز درمانی و فیزیوتراپی خانه ,
مقاومت
براساس ترتیب رنگ‌ها از کم به زیاد
کاربرد
مناسب برای آسیب دیدگان، افراد دارای آرتروز و افرادی که زیاد از دست ها، مچ و بازوها استفاده می‌کنند , مناسب برای کوهنوردان، گلف بازان، ورزش تنیس ، پیانیست ها و گیتاریست ها افزایش مهارت و بهبود قابلیت تحرک , قابلیت کشیده و فشرده شدن ,
مشخصات فنی
ابعاد
4*6 سانتی‌متر
سایر مشخصات
دارای 5 سطح پیشرفت - مناسب با همه‌ی دست ها (کوچک و بزرگ) - جایگزین خمیر های تمرینی

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
مقاومت
کاربرد

دست ورز تخم مرغی TheraPie
4 از 1 رای
364,980 تومان
موجود
آلمان
مراکز درمانی و فیزیوتراپی خانه
براساس ترتیب رنگ‌ها از کم به زیاد
مناسب برای آسیب دیدگان، افراد دارای آرتروز و افرادی که زیاد از دست ها، مچ و بازوها استفاده می‌کنند مناسب برای کوهنوردان، گلف بازان، ورزش تنیس ، پیانیست ها و گیتاریست ها افزایش مهارت و بهبود قابلیت تحرک قابلیت کشیده و فشرده شدن
4 از 1 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
100%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی