search
ثبت نام / ورود




دستگیره شنای سوئدی Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
911
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 476,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 119,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

دستگیره شنای سوئدی Agilinex
شنای سوئدی تمرینی است که در آن فرد با حفظ وضعیت دراز کشیده، در حالی که کف دست‌ زیر شانه‌ها، کف پا روی زمین و پشت صاف است، بدن را به سمت بالا هل می‌دهد و با صاف کردن متناوب خود را پایین می‌آورد. دستگیره شنا سوئدی به انجام صحیح این حرکت بسیار کمک می‌کند، که یکی از محبوب‌ترین این نوع دستگیره‌ها دستگیره شنای سوئدی Agilinex است. شما می‌توانید به‌ راحتی در خانه و یا باشگاه از این نوع دستگیره شنا استفاده کرده و حتی با خود حمل کنید. ویژگی‌های دستگیره شنای سوئدی  Agilinex طراحی مکانیکی این کالا احساس راحتی به ورزشکار می‌دهد. دستگیره‌های این وسیله ورزشی به راحتی از هم جدا شده و به...

شنای سوئدی تمرینی است که در آن فرد با حفظ وضعیت دراز کشیده، در حالی که کف دست‌ زیر شانه‌ها، کف پا روی زمین و پشت صاف است، بدن را به سمت بالا هل می‌دهد و با صاف کردن متناوب خود را پایین می‌آورد. دستگیره شنا سوئدی به انجام صحیح این حرکت بسیار کمک می‌کند، که یکی از محبوب‌ترین این نوع دستگیره‌ها دستگیره شنای سوئدی Agilinex است. شما می‌توانید به‌ راحتی در خانه و یا باشگاه از این نوع دستگیره شنا استفاده کرده و حتی با خود حمل کنید.

ویژگی‌های دستگیره شنای سوئدی  Agilinex

طراحی مکانیکی این کالا احساس راحتی به ورزشکار می‌دهد. دستگیره‌های این وسیله ورزشی به راحتی از هم جدا شده و به راحتی هم مونتاژ می‌شود. از دیگر ویژگی‌های دستگیره شنای سوئدی Agilinex ضد لغزنده بودن کف پایه‌های آن است. جنس این میله شنا از استیل مرغوب بوده که از کیفیت و دوام خوبی بهره می‌برد و در قسمت دسته‌های آن برای جلوگیری از آسیب به کف دست‌ها از یک روکش فومی استفاده شده است. در زیر این دستگیره‌ها پایه‌های لاستیکی تعبیه شده‌اند. این پایه‌های لاستیکی از لیز خوردن آن در کف باشگاه یا منزل جلوگیری می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید حرکات زیادی را با آن به راحتی انجام داده و بدن قدرتمندی را برای خودتان بسازید. دستگیره شنای سوئدی Agilinex برای تمامی سنین قابل استفاده است و هیچ گونه محدودیتی ندارد و تنها به نیرو و توان عضلات بدن ورزشکار بستگی دارد. این میله شنا سوئدی ساخت کشور چین می‌باشد و در آخر می‌توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای همه ورزشکاران تبدیل خواهد کرد.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از دستگیره شنای سوئدی Agilinex

از دستگیره شنای سوئدی Agilinex به منظور تقویت قدرت بالا تنه و عضلات سه سر، عضلات سینه‌ای و شانه‌ها استفاده می‌شود. هم‌چنین می‌توان با این مدل دستگیره شنا با درگیر کردن عضلات شکم، کمر و هسته مرکزی بدن را تقویت کرد. یکی دیگر از کاربردهای ویژه و مهم این مدل دستگیره افزایش دامنه حرکات در تمرینات است. دستگیره شنای سوئدی Agilinex دقیقاً قادر است تا میزان فشار و فاصله‌ی بدن ورزشکار تا زمین را در حرکت شنا افزایش دهد. علاوه بر افزایش فاصله به کمک این وسیله ورزشکار می‌تواند زاویه‌ی متفاوتی را ایجاد و حرکت شنا را به درجه‌ی دشوارتر و حرفه‌ای‌تری ببرد. هر چه فاصله‌ی دو دست از یکدیگر نیز بیشتر شوند نیروی بیشتری برای بلند شدن ورزشکار در حرکت شنا می‌طلبد و همین امر موجب تقویت زودتر عضلات درگیر می‌شود.


مشخصات کلی
طول
22 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
خانه , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای تمرینات سرشانه و بالاتنه تقویت شکم، بازوها و پشت ,
ارتفاع
12 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای روکش فومی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دست

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع

دستگیره شنای سوئدی Agilinex
0 از 0 رای
476,000 تومان
موجود
22 سانتی‌متر
چین
خانه سالن های ورزشی
مناسب برای تمرینات سرشانه و بالاتنه تقویت شکم، بازوها و پشت
12 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی