search
ثبت نام / ورود




دسته رول فلکسی Cramer


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
887
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 435,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 108,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

دسته رول فلکسی Cramer
دسته رول فلکسیcramer ابرازی کمکی برای بستن سریع و راحت رول فلکسی است. ورزشکاران همواره در زمین بازی یا در باشگاه در معرض آسیب و وارد شدن فشار زیاد به عضلات دست و پا قرار دارند. گاهی نیز این آسیب ممکن است باعث خونریزی شود. به منظور کاهش این دردها و ادامه‌ی تمرین نیاز به استفاده کیسه یخ و بانداژ با کمک رول فلکسی است. اما برای پیچیدن هرچه راحت‌تر و سریع‌تر آن باید از دسته رول استفاده کرد تا در وقت و زمان صرفه‌‌جویی شود. ویژگی‌های دسته رول فلکسی Cramer دسته رول فلکسی Cramer، دسته‎‌ای استوانه‌ای شکل بوده و در رنگ آبی در فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر ورزشی موجود است. برای استفاده آسان، این...

دسته رول فلکسیcramer ابرازی کمکی برای بستن سریع و راحت رول فلکسی است. ورزشکاران همواره در زمین بازی یا در باشگاه در معرض آسیب و وارد شدن فشار زیاد به عضلات دست و پا قرار دارند. گاهی نیز این آسیب ممکن است باعث خونریزی شود. به منظور کاهش این دردها و ادامه‌ی تمرین نیاز به استفاده کیسه یخ و بانداژ با کمک رول فلکسی است. اما برای پیچیدن هرچه راحت‌تر و سریع‌تر آن باید از دسته رول استفاده کرد تا در وقت و زمان صرفه‌‌جویی شود.

ویژگی‌های دسته رول فلکسی Cramer

دسته رول فلکسی Cramer، دسته‎‌ای استوانه‌ای شکل بوده و در رنگ آبی در فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر ورزشی موجود است. برای استفاده آسان، این دسته از یک قسمت ثابت تهیه شده است که برای گرفتن آن در دست کاربرد دارد و قسمت دیگر آن متحرک است. در قسمت متحرک رول فلکسی رپ قرار می‌گیرد. دسته رول فلکسی cramer ساخت کشور آمریکا است و وسیله‌ای با کیفیت و با داوم برای استفاده طولانی مدت است و قیمتی مقرون به صرفه دارد. عموماً طول این وسیله ۱۶ سانتی‌متر است و جنس آن پلاستیکی بوده و ویژگی بارز آن پیچیدن سریع، راحت و آسان رول فلکسی است.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از دسته رول فلکسی Cramer

دسته رول فلکسی Cramer در هر مکانی که ورزشکاران حضور دارند و مراکز درمانی کاربرد دارد. گاهی بازگشت سریع بازیکن به زمین بازی اهمیت زیادی دارد، بنابراین استفاده از دسته رول برای پیچیدن رول فلکسی امری ضروری خواهد بود. هم‌چنین ممکن است پیچیدن رول فلکسی بدون دسته، باعث شود کار تمیز و مرتب انجام نشود و ثبات کافی نداشته باشد. اما با استفاده از دسته رول فلکسی Cramer این مشکل نیز حل خواهد شد. علاوه بر مزیت‌هایی که گقته شد، عدم رسیدگی سریع به ناحیه آسیب دیده ممکن است باعث افزایش درد ورزشکار و بازیکن شود. به همین منظور باید این دسته برای تسریع روند درمانی همراه ورزشکاران باشد. نحوه‌ی استفاده از این دسته بسیار راحت است.

رول فلکسی را در قسمت متحرک دسته قرار می‌دهید و قسمت ثابت را به دست می‌گیرید. به این ترتیب با چرخش سریع، رول فلکسی با سرعت و نهایت دقت و تمیزی به محل آسیب یا روی بانداژ و کیسه یخ می‌چرخد و باعث استحکام و ثبات آن می‌شود. لازم به ذکر است که استفاده از رول فلکسی به همراه دسته رول یک ابزار کمک درمانی است و برای آسیب‌های بسیار جدی‌تر بهتر است تمرین را رها کرده و از درمان‌های جدی‌تر استفاده کنید.


مشخصات کلی
رنگ
آبی
جنس
پلاستیک
طول
16 سانتی‌متر
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی مراکز درمانی و فیزیوتراپی ,
کاربرد
مناسب برای استفاده به همراه رول فلکسی رپ
مشخصات فنی
سایرمشخصات
پیچیدن سریع و راحت رول در ناحیه آسیب دیده

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

دسته رول فلکسی Cramer
0 از 0 رای
435,000 تومان
موجود
پلاستیک
16 سانتی‌متر
آمریکا
سالن های ورزشی مراکز درمانی و فیزیوتراپی
مناسب برای استفاده به همراه رول فلکسی رپ
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی