search
ثبت نام / ورود




تیپ یورو سفید 10 متری Kindmax


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
855
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

عرض:

قیمت : 230,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 57,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

تیپ یورو سفید 10 متری Kindmax
آسیب دیدگی در ورزش یک امر عادی محسوب می‌شود و ورزشکاران با این امر بسیار آشنا می‌باشند. یکی از کارهایی که یک ورزشکار باید انجام دهد این است که همیشه لوازم کمک‌های اولیه و پزشکی مورد نیاز را داشته باشد و در زمان وقوع خطر احتمالی از این لوازم استفاده کند. محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم یک محصول ساده ولی پرکاربرد است که برای هر ورزشکاری مورد استفاده واقع می‌شود. این محصول تیپ یورو سفید 10 متری Kindmax می‌باشد. یکی از اصلی‌ترین مکان‌های آسیب دیدگی در ورزشکاران، آسیب در مچ‌های دست و پا می‌باشد. نوارهای تیپ مدل یورو یک محصول پزشکی-ورزشی است و اکثرا برای آسیب دیدگی‌های مچ دست و پا مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوارهای...

آسیب دیدگی در ورزش یک امر عادی محسوب می‌شود و ورزشکاران با این امر بسیار آشنا می‌باشند. یکی از کارهایی که یک ورزشکار باید انجام دهد این است که همیشه لوازم کمک‌های اولیه و پزشکی مورد نیاز را داشته باشد و در زمان وقوع خطر احتمالی از این لوازم استفاده کند. محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم یک محصول ساده ولی پرکاربرد است که برای هر ورزشکاری مورد استفاده واقع می‌شود. این محصول تیپ یورو سفید 10 متری Kindmax می‌باشد. یکی از اصلی‌ترین مکان‌های آسیب دیدگی در ورزشکاران، آسیب در مچ‌های دست و پا می‌باشد. نوارهای تیپ مدل یورو یک محصول پزشکی-ورزشی است و اکثرا برای آسیب دیدگی‌های مچ دست و پا مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوارهای تیپ مدل یورو چسبندگی بالایی دارد و برای ورزش‌های سنگین و پر تحرک بسیار مناسب است. به طوری که اگر فعالیت‌های ورزشی با تحرک و تعریق بالا دارید، می‌توانید از تیپ یورو سفید 10 متری Kindmax استفاده کنید. این محصول از چسب بسیار قویی بر خوردار است و باعث می‌شود که در حین ورزش کردن، نوار تیپ از دست یا پای شما شل نشود و به زمین نیافتد. هم‌چنین تیپ یورو سفید 10 متری Kindmax دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ نیز می‌باشد و برای پوست شما مشکل و بیماری به وجود نمی‌آورد. لبه‌های دندانه دار تیپ یورو سفید 10 متری Kindmax باعث شده تا برای پاره کردن این محصول مشکلی نداشته باشید و به راحتی بتوانید نوار مورد نظر را از کل، جدا کنید. این طور دیگر مشکل بریدن با قیچی را نخواهید داشت. در کل استفاده از این محصول بسیار راحت می‌باشد.

خرید تیپ یورو سفید 10 متری Kindmax

کشور سازنده‌ی این محصول کشور چین می‌باشد و یکی از محصولات درجه یک و با کیفیت شرکت Kindmax می‌باشد. این کمپانی در زمینه‌ی تولید محصولات ورزشی فعالیت دارد و بسیار پر طرفدار می‌باشد. این محصول تک رنگ می‌باشد و رنگ آن سفید است. میزان چسبندگی تیپ یورو سفید 10 متری Kindmax فوق العاده بالا است و برای ورزش‌های سنگین و پر تحرک بسیار مناسب می‌باشد. این محصول در 3 مدل تولید شده است و طول هر سه مدل نوارهای تیپ یورو 10 متر می‌باشد اما عرض‌های هر مدل با یکدیگر متفاوت است. تیپ یورو سفید 10 متری Kindmax در عرض‌های 2.5، 3.8 و 5 سانتی‌متر تولید و به بازار عرضه شده است. از این نوارها در منزل، سالن‌های ورزشی، مراکز درمانی و فیزیوتراپی استفاده می‌شود. تیپ یورو سفید 10 متری Kindmax یک محصول مناسب برای مصارف پزشکی در زمینه ورزش است و بسیار پر کاربرد می‌باشد. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب را دارید، تیپ یورو سفید 10 متری Kindmax یکی از بهترین گزینه‌ها برای مصارف پزشکی-ورزشی می‌باشد. با استفاده از این محصول، از بدن خود محافظت کنید و بدن خود را سالم نگه دارید.


مشخصات کلی
رنگ
سفید
جنس
کتان
طول
10 متر
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
مراکز درمانی و فیزیوتراپی , سالن های ورزشی
کاربرد
بهبود و جلوگیری از آسیب بیشتر ناشی از پیچ خوردگی‌ها و کشیدگی‌ها و سایر آسیب‌های ورزشی , مناسب برای فیکس کردن مفاصل
عرض
3.8 سانتی‌متر 5 سانتی‌متر , 2.5 سانتی‌متر ,
میزان چسبندگی
زیاد
کشسانی
ندارد
مشخصات فنی
سایر مشخصات
لبه‌های دندانه‌دار برای راحتی پاره شدن با دست

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض
میزان چسبندگی
کشسانی

تیپ یورو سفید 10 متری Kindmax
0 از 0 رای
230,000 تومان
موجود
کتان
10 متر
چین
مراکز درمانی و فیزیوتراپی سالن های ورزشی
بهبود و جلوگیری از آسیب بیشتر ناشی از پیچ خوردگی‌ها و کشیدگی‌ها و سایر آسیب‌های ورزشی مناسب برای فیکس کردن مفاصل
3.8 سانتی‌متر 5 سانتی‌متر 2.5 سانتی‌متر
زیاد
ندارد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی