search
ثبت نام / ورود




تیپ مشکی Kindmax


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
834
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 228,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 57,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

تیپ مشکی Kindmax
دنیای ورزش و تناسب اندام دنیایی دائما در حال تحول است. به نظر می رسد ورزشکاران در تلاش هستند تا کار جدیدی  برای بهبود عملکرد و حفظ سلامت بدن خود انجام دهند. حتی کسانی که به سادگی به دنبال حفظ تناسب اندام شخصی خود هستند، روش های جدید و مد روز آماده سازی ورزش را امتحان می کنند. یکی از روش هایی که همچنان موثر است و در آزمون زمان مقاومت کرده است، استفاده از نوارهای ورزشی است. از ستارگان پیست و بازیکنان NBA گرفته تا کسانی که تازه سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اند، مزایای نوار ورزشی می تواند به هر ورزشکاری کمک کند تا تمرین خود را بهبود بخشد و مهمتر از آن، بدون...

دنیای ورزش و تناسب اندام دنیایی دائما در حال تحول است. به نظر می رسد ورزشکاران در تلاش هستند تا کار جدیدی  برای بهبود عملکرد و حفظ سلامت بدن خود انجام دهند. حتی کسانی که به سادگی به دنبال حفظ تناسب اندام شخصی خود هستند، روش های جدید و مد روز آماده سازی ورزش را امتحان می کنند. یکی از روش هایی که همچنان موثر است و در آزمون زمان مقاومت کرده است، استفاده از نوارهای ورزشی است. از ستارگان پیست و بازیکنان NBA گرفته تا کسانی که تازه سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اند، مزایای نوار ورزشی می تواند به هر ورزشکاری کمک کند تا تمرین خود را بهبود بخشد و مهمتر از آن، بدون آسیب بماند.

مزایای تیپ های ورزشی

  • پیشگیری از آسیب
    تیپ های ورزشی یکی از رایج ترین روش های پیشگیری از آسیب به خصوص در بین ورزشکاران است. این روش که شامل استفاده از یک نوار ورزشی سفت تر در تلاش برای نگه داشتن عضلات یا استخوان ها در یک موقعیت خاص است. به ویژه در مناطق نزدیک مفاصل مانند مچ پا، مچ دست استفاده می شود. این پشتیبانی اضافی می تواند به جلوگیری از رگ به رگ شدن، شکستگی یا آسیب های دیگر که ممکن است در اثر ورزش و ورزش های رقابتی رخ دهد، کمک کند.
  • توانبخشی
    استفاده از نوارهای ورزشی در محدود کردن دامنه حرکتی عضلات و مفاصل خاص می‌تواند به بهبود سریع‌تر بدن کمک کند. همچنین می تواند به عنوان آتل برای مفاصل رگ به رگ شده عمل کند، که به بهبود آسیب بیانجامد. با فشرده کردن ماهیچه، نوار ورزشی می تواند به کاهش تورم کمک کند، اینگونه درد را کاهش می دهد و از آسیب بیشتر جلوگیری می کند.
  • مسائل مزمن
    اگرچه نوار ورزشی اغلب با تناسب اندام و ورزشکاران مرتبط است، اما می تواند برای کمک به درمان برخی از دردهای مزمن مفید واقع شود مثلا استفاده از نوارهای ورزشی در پشت و گردن، برای کاهش سردرد و میگرن: این عمل با کمک به بهبود وضعیت بدن و جریان خون راحت تر در گردن و پشت، شدت میگرن و سردرد را کاهش داده است.

برندهای تولید کننده تیپ های ورزشی

  • Mueller Sports Medicine
  • Johnson & Johnson
  • DE
  • Titan Athletics
  • ExL Body Performance

انواع تیپ های ورزشی

نوار ورزشی می تواند الاستیک و غیر الاستیک باشد. نوار سفید غیر کشسان معمولاً در عرض های 5/2، 3 و 5 سانتی متر عرضه می شوند که همان نوار غیر الاستیک پوروس است و معمولاً از آن برای حمایت و تثبیت آسیب‌های مفاصل و استخوان‌ها استفاده می‌کنند. نوارهای الاستیک در عرض های 3 تا15 سانتی متر عرضه می شوند، که اینگونه تیپ الاستیک پشتیبانی کمتری را نسبت به نوار سفید ارائه می‌کند. شما اغلب از نوار الاستیک روی عضلات یا مناطق بزرگ تر بدن استفاده می کنید چرا که باعث حرکت بیشتر و افزایش گردش خون در ناحیه می شود. نوار الاستیک می تواند نچسب یا خود چسب باشد و در استحکام کششی متفاوتی وجود داشته باشد.  مشاهده محصولات بیشتر تیپ و بانداژ در فروشگاه آنلاین ورزشی اسپرت کالا

خرید تیپ رنگی Kindmax

اگر به دنبال خرید تجهیزات و اکسسوری های ورزشی اورجینال و باکیفیتی فوق العاده هستید، به اسپرت کالا اعتماد کنید. تیپ رنگی kindmax با جنس مرغوب کتان  وفاقد لاتکس در رنگ های زرد، قرمز، سبز و آبی در وبسایت اسپرت کالا موجود است.
این تیپ ورزشی با طول 13/7متر و عرض 8/3سانتی متر مناسب برای همه ورزشکاران می باشد و از مفاصل و عضلات به خوبی محافظت می کند، انعطاف و کشش را افزایش می دهد و بی ثباتی را به حداقل می رساند.
برای خرید این محصول با چسبندگی استاندارد و عملکرد شگفت انگیز، وارد وبسایت اسپرت کالا شوید ودر صفحه مربوط به این کالا آن را سفارش دهید.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
جنس
کتان
طول
13.7 متر
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
مراکز درمانی و فیزیوتراپی , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای فیکس کردن ساق‌بند در ورزش فوتبال , مناسب برای فیکس کردن مفاصل مچ دست
عرض
3.8 سانتی‌متر
میزان چسبندگی
استاندارد
کشسانی
ندارد

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض
میزان چسبندگی
کشسانی

تیپ مشکی Kindmax
0 از 0 رای
228,000 تومان
موجود
کتان
13.7 متر
چین
مراکز درمانی و فیزیوتراپی سالن های ورزشی
مناسب برای فیکس کردن ساق‌بند در ورزش فوتبال مناسب برای فیکس کردن مفاصل مچ دست
3.8 سانتی‌متر
استاندارد
ندارد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی