search
ثبت نام / ورود




تسمه کمکی با قلاب اتصال به تیوب و کش تمرینی TheraBand


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
540
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 178,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 44,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

تسمه کمکی با قلاب اتصال به تیوب و کش تمرینی TheraBand
همان طور که می‌دانید خیلی از تمرینات را می‌توانید با کمک گرفتن از وسایل ورزشی اصولی‌تر انجام دهید. در واقع دلیل طرفداری از انواع تسمه‌های کمکی همین موضوع است. وقتی شرایط بدنی مناسب برای انجام حرکات قدرتی را داشته باشید، چنین تسمه‌‌هایی مفید خواهد بود. شما بعد از مدتی کاملاً تآثیرات تمرینات با آن را می‌بینید. در واقع لذت بردن از اندامی متناسب را می‌توانید با تسمه کمکی تجربه کنید. برای هر نوع خریدی نیاز است که اطلاعات خود را در مورد وسیله‌ی مورد نظر افزایش دهید. استفاده‌ی بهینه از هر ابزاری در راستای دستیابی به اهداف ورزشی موضوعی است که در ادامه به آن می‌پردازیم. ویژگی‌های تسمه کمکی با قلاب اتصال به تیوب و کش تمرینی...

همان طور که می‌دانید خیلی از تمرینات را می‌توانید با کمک گرفتن از وسایل ورزشی اصولی‌تر انجام دهید. در واقع دلیل طرفداری از انواع تسمه‌های کمکی همین موضوع است. وقتی شرایط بدنی مناسب برای انجام حرکات قدرتی را داشته باشید، چنین تسمه‌‌هایی مفید خواهد بود. شما بعد از مدتی کاملاً تآثیرات تمرینات با آن را می‌بینید. در واقع لذت بردن از اندامی متناسب را می‌توانید با تسمه کمکی تجربه کنید. برای هر نوع خریدی نیاز است که اطلاعات خود را در مورد وسیله‌ی مورد نظر افزایش دهید. استفاده‌ی بهینه از هر ابزاری در راستای دستیابی به اهداف ورزشی موضوعی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ویژگی‌های تسمه کمکی با قلاب اتصال به تیوب و کش تمرینی TheraBand

هر وسیله‌ی ورزشی با یک رنگ به ‌خصوصی در بین ورزشکاران شناخته می‌شود. تسمه کمکی با قلاب اتصال به تیوب و کش تمرینی TheraBand با رنگ طوسی عرضه شده است. بسیاری از استفاده‌کنندگان این تسمه بر این باورند که کیفیت و دوام بالایی دارد؛ زیرا از برزنت تولید می‌شود. در واقع شما خیلی راحت می‌توانید برنامه‌های تمرینی خود را با کمک این تسمه انجام دهید.

رسیدن به بهترین شرایط بدنی و داشتن عضلاتی قوی نیاز به این نوع تسمه را می‌طلبد. آمریکا سعی کرده است که تمامی جوانب کار را برای تولید تسمه کمکی با قلاب اتصال به تیوب و کش تمرینی TheraBand در نظر بگیرد. مشکلات و صدمات در حین ورزش با تسمه کمکی با قلاب اتصال به تیوب و کش تمرینی TheraBand اتفاق نمی‌افتد. هم‌چنین اتصال تسمه به کش جهت انجام حرکات کششی کاملاً ایمن است. در واقع در حین انجام تمرینات با این نوع تسمه کمکی مانعی برای ادامه‌ی ورزش وجود نخواهد داشت. وقتی کش را به جای مطمئنی ببندید، تنها کاری که باید انجام دهید، تمرکز بر حرکات است. به‌ علاوه تسمه کمکی با قلاب اتصال به تیوب و کش تمرینی TheraBand طولی برابر 23 سانتی‌متر دارد. چنین طولی امکان قلاب کردن به ساق پا و انجام تمرینات برای تقویت کردن پا را فراهم می‌کند.

کاربردهای تسمه کمکی با قلاب اتصال به تیوب و کش تمرینی TheraBand

بسیاری از ورزشکاران نیاز دارند که تمرینات خود را در خانه نیز تکرار نمایند. در واقع تسمه کمکی با قلاب اتصال به تیوب و کش تمرینی TheraBand کاربرد مختلفی برای شما دارد. به ‌همین ‌دلیل مراکز درمانی و فیزیوتراپی نیز می‌‌توانند برای تقویت عضلات از تسمه کمکی کمک بگیرند. مربیان برای تنوع بخشیدن به تمرینات نیز از این وسیله در باشگاه استفاده می‌کنند. در واقع تسمه‌ها باعث خواهند شد که بیشتر بر عضلات مدنظر فشار وارد شود. به‌ علاوه تسمه کمکی با قلاب اتصال به تیوب و کش تمرینی TheraBand برای تمامی عضلات مناسب است. به ‌همین ‌دلیل امکان انجام چندین تمرین بالاتنه و پایین تنه با چنین تسمه‌ای وجود دارد. تمرینات ترکیبی را همیشه انتخاب کنید؛ زیرا تمام عضلات نیاز به تقویت شدن دارند.


مشخصات کلی
رنگ
طوسی
جنس
برزنت
طول
23 سانتی متر
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , مراکز درمانی و فیزیوتراپی
کاربرد
امکان انجام چندین تمرین بالاتنه و پایین تنه

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

تسمه کمکی با قلاب اتصال به تیوب و کش تمرینی TheraBand
0 از 0 رای
178,000 تومان
موجود
برزنت
23 سانتی متر
آمریکا
خانه باشگاه مراکز درمانی و فیزیوتراپی
امکان انجام چندین تمرین بالاتنه و پایین تنه
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی