search
ثبت نام / ورود




بند بدنسازی Agilinex TRX


0
نظر
1
پرسش و پاسخ
1315
مشاهده شده
امتیاز 4 از 2 رای


قیمت : 2,112,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 528,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

بند بدنسازی Agilinex TRX
بند بدنسازی Agilinex TRX یکی از ابزارهای ورزشی جدید و بسیار محبوب است که در افزایش استقامت بدن، حفظ تعادل، کالری‌سوزی، افزایش انعطاف‌پذیری و در کل سلامت کلی بدن تآثیرگذار است. این بند از تسمه‌های تنظیم‌ شونده، دسته و برخی از اجزای دیگر تشکیل شده‌ است. این بندها بسیار محکم و مقاوم هستند و طریقه‌ی نصب راحتی نیز دارند. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و جزئیات این محصول همراه ما باشید. ویزگی‌های بند بدنسازی Agilinex TRX بند بدنسازی Agilinex TRX محصول ورزشی بسیار حرفه‌ای است که در کشور چین و با کیفیت بالا به‌ تولید می‌رسد. جذابیت بصری و ظاهری این کالای ورزشی به‌ دلیل ترکیب رنگ مشکی و زرد آن است. این دو...

بند بدنسازی Agilinex TRX یکی از ابزارهای ورزشی جدید و بسیار محبوب است که در افزایش استقامت بدن، حفظ تعادل، کالری‌سوزی، افزایش انعطاف‌پذیری و در کل سلامت کلی بدن تآثیرگذار است. این بند از تسمه‌های تنظیم‌ شونده، دسته و برخی از اجزای دیگر تشکیل شده‌ است. این بندها بسیار محکم و مقاوم هستند و طریقه‌ی نصب راحتی نیز دارند. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و جزئیات این محصول همراه ما باشید.

ویزگی‌های بند بدنسازی Agilinex TRX

بند بدنسازی Agilinex TRX محصول ورزشی بسیار حرفه‌ای است که در کشور چین و با کیفیت بالا به‌ تولید می‌رسد. جذابیت بصری و ظاهری این کالای ورزشی به‌ دلیل ترکیب رنگ مشکی و زرد آن است. این دو رنگ میل به انجام ورزش تی آر ایکس را در ورزشکاران تقویت می‌کنند.

از مشخصات ظاهری این بند بدنسازی باید به جنس مرغوب و بسیار محکم آن‌ اشاره کرد. استفاده از برزنت در تولید این بندها اقدام هوشمندانه‌ای است که کشور چین در طراحی و ساخت این وسیله ورزشی به ‌کار برده است. برزنت پارچه‌ای محکم و بسیار بادوام است که انعطاف‌پذیری بالایی دارد. از این ‌رو، بند بدنسازی Agilinex TRX را از این پارچه تولید می‌کنند که ورزشکاران قادر به انجام طیف گسترده‌ای از تمرینات ورزشی باشند.

این بندها برای تحمل وزن تا 120 کیلوگرم مناسب هستند و نباید بیشتر از این میزان به آن‌ها فشار وارد شود. ابعاد بسته‌بندی این محصول 12*17*19 سانتی‌متر است که آن را برای استفاده در خانه، سالن‌های ورزشی و باشگاه مناسب می‌کند.

در ادامه شما را با اجزای بند بدنسازی Agilinex TRX در ورزش TRX آشنا می‌کنیم.

بندهای TRX: مهم‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده این وسیله، بندهای آن هستند. بند اصلی این محصول خود دارای چند قسمت است که از یکدیگر جدا می‌شوند. در ابتدای بند نیز یک قلاب فلزی بسیار محکم وجود دارد که تسمه‌ای در داخل آن قرار می‌گیرد.

سپس تسمه به میله، میخ، لولای در و فضاهای دیگر گره زده می‌شود. بندها بالای دسته نیز به ‌صورت یک قلاب برزنتی طراحی شده‌اند که به حفظ تعادل آن کمک می‌کنند. بندهای پا در قسمت زیر دستگیره قرار دارند و برای تقویت عضلات پایین تنه به ‌کار می‌روند.

تسمه‌های قابل تنظیم بند بدنسازی Agilinex TRX: این تسمه‌ها به بند بدنسازی TRX متصل می‌شوند و از طریق سگگ‌های نصب‌ شده روی تسمه‌ها می‌توان طول بند را تغییر داد. این تسمه‌ها نیز از برزنت محکم و بادوام ساخته شده‌اند که توانایی تحمل وزن افراد را در هنگام استفاده داشته باشند.

دسته‌های لاستیکی: این دسته‌ها ارگونومیک هستند و با ساختار دست هماهنگی دارند. هم‌چنین می‌توان آن‌ها را مطابق با اندازه دست تنظیم کرد. لاستیک به ‌کار رفته در این دسته‌ها به‌ دلیل خاصیت ارتجاعی خود آسیبی به دست نمی‌رسانند.

در بسته‌بندی بند بدنسازی Agilinex TRX اقلام زیر وجود دارند:

قلاب اتصال به در و بالشتک

قلاب موجود در بسته‌بندی بند بدنسازی Agilinex TRX را می‌توانید در خانه، باشگاه یا هر محیط دیگری به بند نصب کنید. همراه با این قلاب یک بالشتک نیز در بسته‌بندی این محصول است که از آن برای قرارگیری بین چارچوب و درب استفاده می‌شود. در این ‌صورت، قادر خواهید بود با خیال راحت تمرینات خود را انجام دهید. این حلقه فلزی با دو پیچ روی دیوار یا سقف نصب می‌شود و سپس قلاب درون آن قرار می‌گیرد.

تسمه اتصال

در بسته‌بندی بند بدنسازی Agilinex TRX یک تسمه وجود دارد. این تسمه حدود یک متر است و برای اتصال بند در ارتفاع‌های بالاتر کاربرد دارد.

کیف قابل حمل

کیف حمل بند بدنسازی Agilinex TRX به شما امکان می‌دهد که آن را به محیط‌های دلخواه خود حمل کنید. این کیف جادار است و تمامی تجهیزات مربوط به بند تی آر ایکس در آن قابل نگهداری است. وزن سبک این کیف موجب می‌شود که در هنگام حمل آن مشکلی نداشته باشید.

 

 

 


مشخصات کلی
رنگ
مشکی-زرد
جنس
برزنت
کشور سازنده
چین
تحمل وزن
تا 120 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , سالن های ورزشی
مشخصات فنی
ابعاد بسته بندی
12*17*19 سانتی متر
سایر مشخصات
تسمه های قابل تنظیم - دسته های لاستیکی - بند های پا
اقلام بسته بندی
1 عدد قلاب اتصال به در - 1 عدد تسمه اتصال - کیف حمل
کاربرد
بالا بردن تعادل ، استقامت بدن، انعطاف پذیری، چربی سوزی و ثبات بدن

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
تحمل وزن
مناسب برای استفاده در

بند بدنسازی Agilinex TRX
4 از 2 رای
2,112,000 تومان
موجود
برزنت
چین
تا 120 کیلوگرم
خانه باشگاه سالن های ورزشی
4 از 2 رای
5 ستاره
50%
4 ستاره
0%
3 ستاره
50%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

پرسش : شرایط ارسال کالا در تهران به چه صورت هست؟

پاسخ :

امکان ارسال سفارشات ثبت شده در همان روز کاری (سفارشات ثبت شده قبل از ساعت 13:00، در همان روز کاری و بعد از آن، در روز کاری بعد ارسال می‌شوند) با هزینه پیک اسنپ یا الوپیک در شهر تهران وجود دارد .
هزینه ارسال سفارشات برای خرید های بالاتر از  500،000 تومان رایگان، و برای زیر این مبلغ، 35،000 تومان می‌باشد.


محصولات پیشنهادی