search
ثبت نام / ورود




بتل روپ پرو کاوردار 12 متری Agilinex

Agilinex Battle Rope with Protective Cover

0
نظر
0
پرسش و پاسخ
666
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

قطر:

قیمت : 3,971,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 992,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

بتل روپ پرو کاوردار 12 متری Agilinex
تمرینات تناوبی با شدت بالا یکی از ورزش های کاربردی برای کالری سوزی می باشند. این نوع ورزش ها که به اختصار به آن( HIIT ) می گویند در مدت زمان فشرده ای (تنها در بیست دقیقه) انجام می شوند که به بالا بردن متابولیسم بدن کمک شایانی می کند. ورزش با طناب های قدرتی و یا بتل روپ یکی از معروف ترین ورزش هایی می باشد که در افزایش سطح تسترون بدن و همچنین کالری سوزی تاثیرگذار می باشد. از آن جا که ورزشکار در هنگام کار با بتل روپ تلاش زیادی برای نگه داشتن طناب کرده و سعی در حفظ تعادل هر چه بیشتر خود دارد، پنجه ها، عضلات دست، بازوها، سرشانه...

تمرینات تناوبی با شدت بالا یکی از ورزش های کاربردی برای کالری سوزی می باشند. این نوع ورزش ها که به اختصار به آن( HIIT ) می گویند در مدت زمان فشرده ای (تنها در بیست دقیقه) انجام می شوند که به بالا بردن متابولیسم بدن کمک شایانی می کند. ورزش با طناب های قدرتی و یا بتل روپ یکی از معروف ترین ورزش هایی می باشد که در افزایش سطح تسترون بدن و همچنین کالری سوزی تاثیرگذار می باشد. از آن جا که ورزشکار در هنگام کار با بتل روپ تلاش زیادی برای نگه داشتن طناب کرده و سعی در حفظ تعادل هر چه بیشتر خود دارد، پنجه ها، عضلات دست، بازوها، سرشانه ها به طور عجیب و خارق العاده ای تقویت شده و گردش خون بالا می رود. گردش خون بالا به از بین رفتن چربی های اضافه بدن نیز کمک شایانی خواهد کرد. بتل روپ کاور دار AGILINEXT  یکی از کاراترین تجهیزات ورزشی تولید شده برای ( HIIT ) است که با ایجاد حرکات نمایشی شگفت انگیز هیجان را به ورزشکار برگردانده و او را از خستگی تکرار حرکات ورزشی دور می کند.

خرید بتل روپ کاور دار AGILINEXT

بتل روپ کاور دار AGILINEXT از تازه ترین ابزار آلات ورزشیست که طی ورزش با آن توان و قدرت بالایی به تمام بدن ورزشکار می بخشد. علی رغم ساختار ساده ی بتل روپ می توان پیچیدگی خاصی از عملکرد ورزشی با آن را انتظار داشت. چرا که این طناب های ورزشی نتایج فوق العاده ای را بر روی بدن یک ورزشکار به بار خواهند نشاند. سلامت قلب و عروق، ایجاد تعادل بین نیمه راست و چپ بدن، تقویت ماهیچه ها، بازوها، شکم، عضلات سه سر و چهار سر ران، گلوت و ... از فواید ورزش با بتل روپ می باشد.

بتل روپ کاور دار AGILINEXT جزء معدود طناب هاییست که دارای یک کاور روکش بوده و برای راحتی دست ورزشکار بخش دسته طناب دارای روکش چرمی می باشد. روکش مقاوم طناب، این  محصول را در برابر ضربات سخت محافظت کرده و مقاومت ویژه ای را به آن بخشیده است. طناب را می توان مطابق با نیاز کاربر در دو سایز 9 و 12 متری تهیه کرد. طناب نه متری دارای قطر 3.8 سانتی متری بوده و سایز 12 متری آن را می توانید در دو قطر 3.8 و 5 سانتی متری تهیه کنید.  متراژ طناب را می توان با توجه به وضعیت ورزشکار و وضعیت مکان باشگاه انتخاب کرد. برای نصب  بتل روپ کاور دار AGILINEXT کافیست قلاب طناب را در محلی محکم نصب کنید. یک سر طناب جنگی را از قلاب عبور داده و با این کار بتل روپ را به دو تکه ی مساوی تقسیم بندی کنید. به طور مثال در صورتی که طناب 12 متری بتل روپ را تهیه و خریداری کرده باشید در هنگام نصب و استفاده طناب شما به شکل U تبدیل شده که اندازه ی هر دست آن 6 متر خواهد بود. افرادی که دارای قد 165 تا 195 می باشند می توانند از بتل روپ کاور دار AGILINEXT دوازده متری استفاده کنند. شما می توانید  بتل روپ Agilinex را به عنوان جایگزینی برای این محصول در نظر بگیرید. بتل روپ در اندازه های مختلف در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.


مشخصات کلی
قطر
3.8 سانتی‌متر , 5 سانتی‌متر
جنس
پلی‌استر
طول
12 متر
کشور سازنده
چین
وزن
14 کیلوگرم , 10.6 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
تقویت تمامی اعضای بدن , تناسب اندام , افزایش کالری سوزی
مشخصات فنی
جنس دسته
پلاستیک
سایر مشخصات
دارای کاور برای محافظت و دوام بیشتر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
قطر
جنس
طول
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد

بتل روپ پرو کاوردار 12 متری Agilinex
0 از 0 رای
3,971,000 تومان
موجود
3.8 سانتی‌متر 5 سانتی‌متر
پلی‌استر
12 متر
چین
14 کیلوگرم 10.6 کیلوگرم
باشگاه سالن های ورزشی
تقویت تمامی اعضای بدن تناسب اندام افزایش کالری سوزی
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی