search
ثبت نام / ورود




باند ورزشی چسبی با پد جذب کننده Kindmax


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1001
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 125,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 31,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

باند ورزشی چسبی با پد جذب کننده Kindmax
مواقعی پیش خواهد آمد که شما با حادثه‌ای مواجه می‌شوید که نیاز به درمان سریع دارید. در چنین شرایطی بهترین راهکار استفاده از باند ورزشی است. وقتی بتوانید از بروز بسیاری از مشکلات عفونتی جلوگیری کنید بهبود زخم سریع‌تر حاصل خواهد شد. بدین معنی که هنگام بروز اتفاقات حادثه‌خیز نیاز به پیش درمان‌های موقتی است. اطلاعاتی در مورد ویژگی‌ها و کاربردهای باند ورزشی با پد جذب کننده Kindmax می‌تواند مفید باشد. در زمان ایجاد صدمه نیاز دارید که مواردی را در مورد باند رعایت کنید. به ‌همین ‌دلیل در ادامه مطالبی را آورده‌ایم. ویژگی‌های باند ورزشی با پد جذب کننده Kindmax کشور چین برای باند ورزشی با پد جذب کننده Kindmax رنگ کرم را در...

مواقعی پیش خواهد آمد که شما با حادثه‌ای مواجه می‌شوید که نیاز به درمان سریع دارید. در چنین شرایطی بهترین راهکار استفاده از باند ورزشی است. وقتی بتوانید از بروز بسیاری از مشکلات عفونتی جلوگیری کنید بهبود زخم سریع‌تر حاصل خواهد شد. بدین معنی که هنگام بروز اتفاقات حادثه‌خیز نیاز به پیش درمان‌های موقتی است. اطلاعاتی در مورد ویژگی‌ها و کاربردهای باند ورزشی با پد جذب کننده Kindmax می‌تواند مفید باشد. در زمان ایجاد صدمه نیاز دارید که مواردی را در مورد باند رعایت کنید. به ‌همین ‌دلیل در ادامه مطالبی را آورده‌ایم.

ویژگی‌های باند ورزشی با پد جذب کننده Kindmax

کشور چین برای باند ورزشی با پد جذب کننده Kindmax رنگ کرم را در نظر گرفته است. یکی از دلایل انتخاب چنین رنگی بهداشت و نظافت آن است. از آن‌ جایی‌که یک وسیله‌ی بهداشتی هم محسوب می‌شود، رنگ روشن برای آن مناسب‌تر خواهد بود. وقتی بخواهید از باند ورزشی استفاده کنید، کاملاً متوجه جنس کتان آن خواهید شد. کتان به‌ دلیل استحکامی که دارد، مورد قبول بسیاری از افراد است. زمانی ‌که حادثه برای شما اتفاق می‌افتد، اولین موردی که به ذهن شما می‌رسد، نگه داشتن محل درد است. در واقع باند ورزشی با پد جذب کننده Kindmax این امکان را فراهم می‌کند. شما با اطمینان بالا می‌توانید از باند مورد نظر که 2.5 متر طول دارد در تمامی قسمت‌های بدن استفاده کنید. هم‌چنین عرض 7.5 سانتی‌متر باند ورزشی شرایط بهتری را برای استفاده از آن فراهم کرده است.

شرایط ایجاد شده در حوادث نیاز به باند پاکیزه دارد و شما با استفاده آن آلودگی را وارد بدن نمی‌کنید. به ‌همین‌ دلیل این نوع باند دارای پد استریل است و برای ما خطرناک نخواهد بود. از‌ آن ‌جایی که در طراحی باند ورزشی با پد جذب کننده Kindmax کشور چین دقت بالایی دارد، به ‌عنوان جذب کننده عفونت نیز استفاده می‌شود. ویژگی‌های این نوع پد ورزشی نیز نشان می‌دهد که از چسبندگی متوسطی برخوردار است و نیاز به گیره برای بستن دارد. وقتی بتوانید محل صدمه دیده را با رعایت بهداشت ببندید، نگرانی از وخیم شدن زخم نخواهید داشت. در واقع باند ورزشی با پد جذب کننده Kindmax جذب کننده عفونت است و بهداشت در درمان کاملاً رعایت خواهد شد.

کاربردهای باند ورزشی با پد جذب کننده Kindmax

در سالن‌های ورزشی به ‌دلیل داشتن تمرینات و مسابقات احتمال ایجاد آسیب بیشتر است و باید باند در سالن‌ها وجود داشته باشد. به ‌علاوه مراکز درمانی و فیزیوتراپی نیز می‌توانند برای کنترل درد و بهبود زخم‌ها از باند استفاده کنند. در واقع باند ورزشی باعث می‌شود، طول درمان برای شما کمتر شود. به‌ همین ‌دلیل باند ورزشی با پد جذب کننده Kindmax مناسب برای محافظت و ضدعفونی کردن زخم است و کارایی زیادی دارد. در بسیاری از مواقع عدم چسبیدن باند به زخم کمک زیادی به کاهش درد می‌کند.


مشخصات کلی
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
مراکز درمانی و فیزیوتراپی , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای محافظت و ضد عفونی زخم , عدم چسبیدن باند به زخم
عرض
7.5 سانتی‌متر
میزان چسبندگی
متوسط
کشسانی
ندارد
رنگ
کرم
جنس
کتان
طول
2.5 متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای پد استریل - جذب کننده عفونت

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض
میزان چسبندگی
کشسانی
رنگ
جنس
طول

باند ورزشی چسبی با پد جذب کننده Kindmax
0 از 0 رای
125,000 تومان
موجود
چین
مراکز درمانی و فیزیوتراپی سالن های ورزشی
مناسب برای محافظت و ضد عفونی زخم عدم چسبیدن باند به زخم
7.5 سانتی‌متر
متوسط
ندارد
کتان
2.5 متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی