search
ثبت نام / ورود




اسپری رفع رطوبت پوست Cramer QDA


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
611
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 1,477,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 369,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

اسپری رفع رطوبت پوست Cramer QDA
یکی از محصولات بهداشتی که برای آماده‌سازی پوست برای تیپینگ و چسبندگی بیشتر انواع تیپ روی پوست طراحی و تولید شده است، اسپری رفع رطوبت پوست Cramer QDA می‌باشد. این اسپری با خشک کردن سریع چسب، باعث می‌شود که تیپ و کنزیوتیپ به راحتی و بدون ایجاد ناراحتی روی پوست قرار گیرند. این نوع اسپری محصولی ضروری برای ورزشکاران به شمار می‌آید. ویژگی‌های اسپری رفع رطوبت پوست Cramer QDA  یکی از ویژگی‌های این اسپری بدون رنگ بودن آن و نماندن لک برروی پوست است که این مسئله برای خیلی از استفاده‌کنندگان مهم و حیاتی است. اسپری رفع رطوبت پوست Cramer QDA اثری سبک بر روی پوست دارد و یک اکسسوری ضروری برای کیف پزشکی...

یکی از محصولات بهداشتی که برای آماده‌سازی پوست برای تیپینگ و چسبندگی بیشتر انواع تیپ روی پوست طراحی و تولید شده است، اسپری رفع رطوبت پوست Cramer QDA می‌باشد. این اسپری با خشک کردن سریع چسب، باعث می‌شود که تیپ و کنزیوتیپ به راحتی و بدون ایجاد ناراحتی روی پوست قرار گیرند. این نوع اسپری محصولی ضروری برای ورزشکاران به شمار می‌آید.

ویژگی‌های اسپری رفع رطوبت پوست Cramer QDA 

یکی از ویژگی‌های این اسپری بدون رنگ بودن آن و نماندن لک برروی پوست است که این مسئله برای خیلی از استفاده‌کنندگان مهم و حیاتی است. اسپری رفع رطوبت پوست Cramer QDA اثری سبک بر روی پوست دارد و یک اکسسوری ضروری برای کیف پزشکی می‌باشد. 

کاربردهای اسپری رفع رطوبت پوست Cramer QDA 

از کاربردهای این اسپری می‌توان به خشک شدن هر چه سریع‌تر چسب تیپ و کنزیوتیپ، جلوگیری از خشک شدن پوست، کاهش میزان تاول و التهاب ایجاد شده ناشی از اصطکاک و جلوگیری از پف کردن نام برد. اسپری رفع رطوبت پوست Cramer QDA معمولاً عوارض جانبی ندارد. با این حال، در برخی افراد ممکن است باعث واکنش‌های آلرژیک شود. افرادی که دارای آلرژی یه سیلیکا یا آلومینیوم هستند، افرادی که پوست خشک و یا حساسی دارند و یا اگر پس از استفاده از این اسپری دچار خارش، قرمزی یا تورم می‌شوند، استفاده از آن را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت نمایند.

ورزشکاران از اسپری رفع رطوبت پوست Cramer QDA جهت رفع رطوبت پوست برای استفاده از چسب‌های ورزشی، هم‌چنین رفع رطوبت پوست در هنگام معالجه مصدومیت ورزشی استفاده می‌کنند. ورزش‌هایی چون دویدن، دوچرخه سواری، شنا، بوکس، فوتبال، کاراته و ... از این اسپری استفاده می‌کنند.

اسپری رفع رطوبت پوست Cramer QDA دارای مزایای پنهان و عالی زیر نیز می‌باشد:

جلوگیری از آکنه: این اسپری می‌تواند به جلوگیری از آکنه کمک کند. تعریق زیاد می‌تواند منافذ پوست را مسدود کند و منجر به ایجاد آکنه شود. این اسپری می‌‌تواند به جلوگیری از تعریق کمک کند و در نتیجه از ایجاد آکنه جلوگیری نماید.

جلوگیری از آفتاب سوختگی: اسپری رفع رطوبت پوست Cramer QDA می‌تواند به ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست کمک کرده و از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت نماید.

جلوگیری از خشکی پوست: این اسپری حاوی مواد مرطوب کننده‌ای است که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند.

جلوگیری از ایجاد لکه‌های پوستی:  تعریق زیاد می‌تواند منجر به ایجاد لکه‌های پوستی شود. اسپری رفع رطوبت پوست Cramer QDA می‌تواند به جلوگیری از تعریق کمک کرده و در نتیجه از ایجاد لکه‌های پوستی جلوگیری نماید.


مشخصات کلی
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
باشگاه , سالن های ورزشی مراکز درمانی و فیزیوتراپی ,
کاربرد
کمک به دوام چسبندگی انواع تیپ و کنزیوتیپ و آندر تیپ ها برای استفاده طولانی مدت , کاهش میزان تاول ایجاد شده ناشی از اصطکاک , جلوگیری از پف کردن
حجم
227 میلی‌لیتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
بدون رنگ، بدون باقی ماندن لک روی پوست، دارای اثری سبک روی پوست، اکسسوری ضروری برای کیف پزشکی، آماده سازی پوست برای استفاده از انواع تیپ و کنزیوتیپ با خشک شدن سریع چسب

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
حجم

اسپری رفع رطوبت پوست Cramer QDA
0 از 0 رای
1,477,000 تومان
موجود
آمریکا
باشگاه سالن های ورزشی مراکز درمانی و فیزیوتراپی
کمک به دوام چسبندگی انواع تیپ و کنزیوتیپ و آندر تیپ ها برای استفاده طولانی مدت کاهش میزان تاول ایجاد شده ناشی از اصطکاک جلوگیری از پف کردن
227 میلی‌لیتر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی