search
ثبت نام / ورود




استپ ایروبیک قابل تنظیم 10 تا 20 سانتی متر Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
992
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 1,541,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 385,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

استپ ایروبیک قابل تنظیم 10 تا 20 سانتی متر Agilinex
ورزش همواره می تواند در زندگی هر کس علاوه بر تقویت کردن عضلات بدن و جبران کردن کمبود های تحرکی، نشاط  و شادابی را به فرد هدیه دهد. ورزش های ایروبیک، یک مدل ورزش است که در زمانی کوتاه انجام می شود و با حرکاتی موزون مانند رقص انجام می شود البته این حرکات بسیار مفید هستند و بسیار برای بدن شما خاصیت دارد. این ورزش را با وسایلی با نام استپ می توان انجام داد که بسیار به عملکرد بهتر ورزش شما کمک می کند. در ادامه با نگاهی اجمالی به استپ ایروبیک قابل تنظیم 10 تا 20 سانتی متر Agilinex آن را به شما معرفی می کنیم. این محصول باعث می شود تا شما بتوانید تمرینات...

ورزش همواره می تواند در زندگی هر کس علاوه بر تقویت کردن عضلات بدن و جبران کردن کمبود های تحرکی، نشاط  و شادابی را به فرد هدیه دهد. ورزش های ایروبیک، یک مدل ورزش است که در زمانی کوتاه انجام می شود و با حرکاتی موزون مانند رقص انجام می شود البته این حرکات بسیار مفید هستند و بسیار برای بدن شما خاصیت دارد. این ورزش را با وسایلی با نام استپ می توان انجام داد که بسیار به عملکرد بهتر ورزش شما کمک می کند. در ادامه با نگاهی اجمالی به استپ ایروبیک قابل تنظیم 10 تا 20 سانتی متر Agilinex آن را به شما معرفی می کنیم. این محصول باعث می شود تا شما بتوانید تمرینات موثر تر و مفید تری را انجام دهید. به طوری که امکان انجام تمرینات متنوع و خاص تری برای شما فراهم می شود. این محصول  برای تمرینات کاردیو و قدرتی بسیار مناسب می باشد و باعث می شود تا شما عضلات قدرتمند تری برای خود بسازید. این محصول دارای ویژگی های فراوانی نیز می باشد. مهم ترین ویژگی این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد و شما می توانید در بازه ارتفاع 10 تا 20 سانتی متر، ارتفاع خود را به دلخواه تنظیم کنید. یکی دیگر از ویژگی های استپ ایروبیک قابل تنظیم 10 تا 20 سانتی متر Agilinex، ضد ضربه بودن آن است و ضربه هایی که به دستگاه وارد می شود را مهار می کند. همچنین این محصول دارای سطحی است که لغزش های موجود در ورزش را مهار می کند و کیفیت ورزش شما را بالا می برد. استپ ایروبیک قابل تنظیم 10 تا 20 سانتی متر Agilinex قابلیت اضافه کردن پایه دارد و شما می توانید پایه های موجود در محصول را به استپ متصل کنید و از آن استفاده کنید.

خرید استپ ایروبیک قابل تنظیم 10 تا 20 سانتی متر Agilinex

کشور سازنده این محصول چین می باشد و برند پر طرفدار Agilinex تولید این محصول و لوازم ورزشی های متنوع دیگری را به عهده داشته است. مشخصات های ظاهری استپ ایروبیک قابل تنظیم 10 تا 20 سانتی متر Agilinex به شرح مقابل است. طول و عرض این محصول به ترتیب 100 سانتی متر و 42 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول قابل تغییر می باشد و از 10 سانتی متر تا 20 سانتی متر متغیر است. جنس این محصول از فایبر گلاس تولید شده و بسیار به استحکام این محصول کمک کرده است. به طوری که توانایی این را دارد که تا 120 کیلو گرم را تحمل کند. البته وزن خود محصول 9.6 کیلو گرم است و وزن نسبتا متوسطی را دارد. رنگ این محصول از ترکیب دو رنگ زیبا و محبوب مشکی و صورتی تولید شده است. شما می توانید از استپ ایروبیک قابل تنظیم 10 تا 20 سانتی متر Agilinex در منزل و باشگاه های ورزشی استفاده کرد. اگر می خواهید از ویژگی های این محصول بهره ببرید و یک ورزش دل پذیر و لذت بخش را انجام دهید می توانید، استپ ایروبیک قابل تنظیم 10 تا 20 سانتی متر Agilinex را همین الان از سایت اسپرت کالا سفارش دهید و از این محصول به صورت جامع و مفید استفاده کنید.


مشخصات کلی
جنس
فایبرگلاس
طول
100 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین
تحمل وزن
تا 120 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
امکان انجام تمرینات با تنوع بیشتر , مناسب برای تمرینات کاردیو و تمرینات قدرتی
عرض
42 سانتی‌متر
ارتفاع
10 سانتی‌متر , 20 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
قابلیت تنظیم ارتفاع - ضد ضربه - دارای سطح ضد لغزش - قابلیت اضافه کردن پایه

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
طول
کشور سازنده
تحمل وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض
ارتفاع

استپ ایروبیک قابل تنظیم 10 تا 20 سانتی متر Agilinex
0 از 0 رای
1,541,000 تومان
موجود
فایبرگلاس
100 سانتی‌متر
چین
تا 120 کیلوگرم
خانه باشگاه سالن های ورزشی
امکان انجام تمرینات با تنوع بیشتر مناسب برای تمرینات کاردیو و تمرینات قدرتی
42 سانتی‌متر
10 سانتی‌متر 20 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی