search
ثبت نام / ورود




کیف توپ فوتبال مش MaxWell


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
768
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 893,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 223,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

کیف توپ فوتبال مش MaxWell
ورزش هایی که با توپ انجام می شوند جز محبوب ترین ورزش های دنیا قرار گرفته اند و توانسته اند مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کنند. در این بین ورزش هایی مانند فوتبال، والیبال، بسکتبال و ... جز پر طرفدار ترین ورزش های جهان محسوب می شوند. تمریناتی که بازیکنان این رشته ها انجام می دهند، همیشه با توپ سر و کار دارد و مهم است که سر تمرین توپ های زیاد و با کیفیتی را همراه خود ببرند و از آن ها برای تقویت بازی خود استفاده کنند. برای مربیان و کادر تیم همیشه جا به جایی توپ ها مشکل ساز بوده است. زیرا هر لحظه ممکن است توپی گم...

ورزش هایی که با توپ انجام می شوند جز محبوب ترین ورزش های دنیا قرار گرفته اند و توانسته اند مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کنند. در این بین ورزش هایی مانند فوتبال، والیبال، بسکتبال و ... جز پر طرفدار ترین ورزش های جهان محسوب می شوند. تمریناتی که بازیکنان این رشته ها انجام می دهند، همیشه با توپ سر و کار دارد و مهم است که سر تمرین توپ های زیاد و با کیفیتی را همراه خود ببرند و از آن ها برای تقویت بازی خود استفاده کنند. برای مربیان و کادر تیم همیشه جا به جایی توپ ها مشکل ساز بوده است. زیرا هر لحظه ممکن است توپی گم شود و باعث زدن خسارت هایی به تیم شود. به همین خاطر کادر فنی تیم کیف هایی را خریداری می کنند تا توپ های خود را در آن قرار دهند. یکی از مدل های خوب کیف های حمل توپ که بسیار پر طرفدار هم می باشد. کیف های توری می باشد. محصولی که می خواهیم به شما معرفی کنیم یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل کیف های توپ می باشد که کيف توپ فوتبال مش MaxWell نام دارد. این کیف نسبت به اندازه و ظرفیتی که دارد، یک کیف استاندارد و مناسب برای بازیکنان فوتبال محسوب می شود. ین کیف می تواند تا 4 عدد توپ فوتبال را در خود جای دهد. یکی از ویژگی های مثبتی که کيف توپ فوتبال مش MaxWell دارد این است در جلوی آن توری قرار دارد تا شما بفهمید که چه تعداد و مدل توپی را داخل کیف خود قرار داده اید. به طوری که می فهمید توپی اشتباهی در کیف خود نگذاشته اید و یا توپی را سر تمرین خود جا نگذاشته اید. در کل می توان گفت که داشتن تور در این کیف، توانسته این کیف را نسبت به دیگر کیف ها متمایز کند و جلوه خاصی را به این کیف می بخشد.

خرید کيف توپ فوتبال مش MaxWell

ابعاد این کیف 36 در 15 سانتی متر می باشد. این ابعاد برای کیفی با ظرفیت 4 عدد توپ بسیار مناسب است و شما برای نگه داری این کیف فضای زیادی نمی خواهید. جنس کيف توپ فوتبال مش MaxWell از برزنت می باشد و تور های قسمت جلویی کیف هم از تور مش ساخته شده است. کشور سازنده این محصول، کشور هند می باشد که از این کشور به سایر نقاط جهان صادر شده است. رنگ این کیف مشکی می باشد که با تور قسمت جلویی آن جلوه ای زیبا به این کیف داده است. شما از این کیف می توانید برای هر ورزشی و هر نوع توپ استفاده نمایید. همچنین این کیف برای استفاده در سالن های ورزشی مناسب می باشد. اگر شما هم از توپ های ورزشی زیاد استفاده می کنید و برای جا به جایی آن به مشکلات زیادی بر خورد می کنید، پیشنهاد می کنیم از این محصول استفاده نمایید. برای خرید کيف توپ فوتبال مش MaxWell  کافیست وارد سایت اسپرت کالا شوید و این کیف رو با قیمتی مناسب تهیه کنید و آن را در هر مکانی که می خواهید تحویل بگیرید. البته شما می توانید کيف حمل توپ VX را به عنوان جایگزینی برای این محصول در نظر بگیرید. انواع کیف های ورزشی در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
جنس
برزنت و تور مش
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
ورزش‌های توپی
ظرفیت
4 عدد
مشخصات فنی
ابعاد
36 در 15 سانتی متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ظرفیت

کیف توپ فوتبال مش MaxWell
0 از 0 رای
893,000 تومان
موجود
برزنت و تور مش
هند
سالن های ورزشی
ورزش‌های توپی
4 عدد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی