search
ثبت نام / ورود




پک 60 عددی اسفنج منعقد کننده خون بینی Cramer


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
721
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

پک 60 عددی اسفنج منعقد کننده خون بینی Cramer
آسیب دیدگی در ورزشی یک قاعده طبیعی است و در اکثر ورزشکاران اتفاقاتی به وجود می آید که منجر به مصدومیت آن ها می شود. به همین خاطر اغلب تیم ها در باشگاه ها و سالن های تمرین خود تجهیزات پزشکی اولیه ای دارند تا در صورت به وجود آمدن اتفاق نا گوار و بدی بتوانند شرایط را کنترل کنند و نگذارند که وضع جسمانی ورزشکار وخیم شود. یکی از آسیب دیدگی رایج در بین بازیکنان، آسیب دیدگی خون ریزی بینی می باشد. زیاد پیش می آید که بینی یک فرد ورزشکار در اثر اصابت یک وسیله صدمه ببیند و خونریزی پیدا کند. حال می خواهد با اصابت توپ این اتفاق بیافتد یا با زمین خوردن بازیکن بر...

آسیب دیدگی در ورزشی یک قاعده طبیعی است و در اکثر ورزشکاران اتفاقاتی به وجود می آید که منجر به مصدومیت آن ها می شود. به همین خاطر اغلب تیم ها در باشگاه ها و سالن های تمرین خود تجهیزات پزشکی اولیه ای دارند تا در صورت به وجود آمدن اتفاق نا گوار و بدی بتوانند شرایط را کنترل کنند و نگذارند که وضع جسمانی ورزشکار وخیم شود. یکی از آسیب دیدگی رایج در بین بازیکنان، آسیب دیدگی خون ریزی بینی می باشد. زیاد پیش می آید که بینی یک فرد ورزشکار در اثر اصابت یک وسیله صدمه ببیند و خونریزی پیدا کند. حال می خواهد با اصابت توپ این اتفاق بیافتد یا با زمین خوردن بازیکن بر روی زمین خدشه ای به بینی وارد شود. در این جور مواقع باید وسایل پزشکی ای در اختیار داشت که بتواند این اوضاع را درست و حسابی جمع کند و سریع از خونریزی بینی شما جلو گیری کند. یکی از وسایل مفید و پر کاربرد پزشکی که برای کنترل و جلوگیری خونریزی بینی بسیار مناسب می باشد، پک60 عددي اسفنج منعقد کننده خون بيني Cramer می باشد. این محصول بدون پرز و فاقد لاتکس می باشد و برای هر شخصی مناسب است. زیرا لاتکس و پرز هر دو ممکن است برای فرد آسیب دیده حساسیتی به وجود بیاورد و این حساسیت باعث بدتر شدن حال فرد شود. یکی دیگر از خوبی های این پک پزشکی و اسفنج ها این است که بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشند و به بینی شما فشاری وارد نمی کنند. پک 60 عددي اسفنج منعقد کننده خون بيني Cramer غیر استریل می باشد. این محصول برای مواقع ضروری به کار می رود و کار آن این است که  بتواند سریع جلوی ریزش خون بینی شما را بگیرد و وخامت اوضاع را کنترل کند. بنابر این لازم است که هر کادر پزشکی و یا باشگاهی در جعبه کمک خای اولیه خود از این محصول استفاده نماید.

خرید پک 60 عددي اسفنج منعقد کننده خون بيني Cramer

ابعاد پارچه این اسفنج ها 3.5 در 1 سانتی متر می باشد. این اندازه برای سایز بینی طراحی شده است و از این محصول برای جای دیگری از بدن استفاده نمی شود. کشور سازنده پک 60 عددي اسفنج منعقد کننده خون بيني Cramer کشور آمریکا می باشد. جنس پارچه این اسفنج ها از کتان تهیه شده است. از این محصول در منزل، سالن های ورزشی، مراکز درمانی و کلینیک استفاده می شود و کاربرد پزشکی خود را در این مکان ها نشان می دهد. اگر در مراکز ورزشی مختلفی کار می کنید و یا یک پزشک ورزشی یا غیر ورزشی هستید، برای جلوگری از آسیب دیدگی های متعدد بازیکنان باید از تجهیزات پزشکی با کیفیتی بر خوردار باشید. برای خرید این محصول کافیست به سایت اسپرت کالا مراجعه کنید و پک 60 عددي اسفنج منعقد کننده خون بيني Cramer را با قیمتی استثنایی تهیه نمایید و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید. با استفاده از این محصول، از وضعیت های نا به سامان و مصدومیت های بازیکنان جلوگیری کنید.


مشخصات کلی
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
باشگاه خانه ,
کاربرد
کنترل و جلوگیری خونریزی بینی
مشخصات فنی
ابعاد
3.5*1 سانتی متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

پک 60 عددی اسفنج منعقد کننده خون بینی Cramer
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
آمریکا
باشگاه خانه
کنترل و جلوگیری خونریزی بینی
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی